Hinnaltaan tuo C350 oli 3-vuotiaana kutakuinkin sama kuin vm.2000 9-5 aero vuonna 2003.
Ainoa mitä Saabeista kaipaan on lasinpesuvehkeet, niissä mese ottaa takkiin 6-1 (toi 1 tulee siitä että siinä on lasinpyyhkimet). Ehkäpä myös ilmastointiautomatiikka pakkasessa. Pari viikkoa sitten ajettu 500km -24 asteessa: jalat sulaa kenkiin ja polvea paleltaa. Xenonien myötä meselläkin voi ajaa kaamoksen aikana.
nix0nille: Facelift 2011, M276 mylly. Ja se C180... ei siitä sen enempää
 . Tai kävi sekin italiassa 2014, mutta siitä ei ole mitään kerrottavaa, ei hyvää eikä huonoa.
. Tai kävi sekin italiassa 2014, mutta siitä ei ole mitään kerrottavaa, ei hyvää eikä huonoa.Olisihan se uusi 9-5 aero ollut varteenotettava vaihtoehto jos olisi säilynyt tuotannossa, mutta näinollen oma saabistiurani päättyi kyllä 11/2011.
Kun niitä nettiauton löytöjä katsotte (mitä Saabin jälkeen), niin kannattaa harkita näitäkin. Kulutus on pienempi kuin aerosaabeilla (9-3 2.8:n CO 252g/100km), mutta suorituskyvystä ei tarvitse kuitenkaan tinkiä, ainakaan paljon
 .
 .Musti

 hinnat alas.
  hinnat alas. . Joku saa siitä hyvän ajokin - uskon siinä olevan jonkun verran tinkivaraa.
 . Joku saa siitä hyvän ajokin - uskon siinä olevan jonkun verran tinkivaraa. . Toki pemuhan pitäisi myydä. Toisaalta 330i tai 335i on myös toivelistalla.
 . Toki pemuhan pitäisi myydä. Toisaalta 330i tai 335i on myös toivelistalla.


 
 