Teettää samanlaisen kun mulla.. tai sit kiina malli ja voihan se kestää jos sen tosiaan vaikka käyttäis punahehkusena..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projektisäädöissäporsimusits back againIts dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Minullakin ollut lpt nyt stage 1. Peruspaineista luin tästä ketjusta ja korkealle moni laittanut miksi?minulla ne on vieläkin vakio 0.4 tai tuolla tarkkuudella torque ohjelma puhelimessa näyttää. Ulkomaan foorumeista joskus lukeneena siellä sanottiin että piettää 0.4 että trionicissä riittää säätövara olenko ihan harakoilla.
Stg1 tasolla riittää 0,4x peruspaineet.
Korkeammalla peruspaineella säätöalgoritmi taipuu paremmin korkeampiin maksimipaineisiin ja myös kovempi jousivoima hukkikselle pitää porttia kiinni paremmin isommilla pakopaineilla
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Noniin nyt olisi tonnariin ostettu 044 bosch bensapumppu ja sovittiin kaverin kanssa alustavasti kaupat myös custom pakosarjasta ja 6lapasesta 228mm sintterilevystä.
Vielä pitäisi teetättää turbolle dp:n laippa ja putkiston koko tulee olemaan 3,5" katille asti...pikkuhiljaa hyvä tulee
Jospa ton saisi kesään mennessä uusilla palikoilla ajoon
9000 Cse 2.0t Jubilee -97 Stage X
900s 3d og -91
#6089