ei kyl oo putsauksesta mitään vinkkejä antaa kun ei itellä oo tarvetta moiseen
Se linssi on vähän sellain maitomaisen harmaa ulkoapäin katottuna itselläkin, mutta kyl noi valot on siltikin erittäin ok. Ootko kokeillu että sulla varjostimet toimii, eli pitkät päälle laittamatta ne nousee pois xenonin eestä? Toki jos polttimet alkaa olemaan loppu niin valoteho heikkenee xenoneissakin..
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
En oo tarkemmin vielä tutkinut mutta täytynee tarkastaa. Ollut huomaavinani kirkastumista pitkille kääntäessä.
Ensin täytyy tarkastaa kaikki "halvat" konstit ja sitten vasta vaihdetaan polttimot
En tiedä muutakuin että jopa peugeotin halogeeneilla ajaa mielummin pimeällä kuin noilla...
Saab 9-5 2.3t -98
Kawasaki ZX-12R -05
Ex: Saab 9-5 2,3T -04 Aero Wagon
Jos ne xenonit kokoajan palaa niin kyl 40tkm on aika paljon, keskimääräsillä ajomäärillä 2-3v. Mulla alko edelliset räpsyyn 20tkm jälkeen, ja kun vaihdoin niin sillon jo huomas valotehon muutoksen polttimoissa selvästi.
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
Lasu kirjoitti:Vaikuttaisi että varjostimet heiluu. Huoltokirjan mukaan polttimoilla ajettu 40tkm. Jokohan nuo sitten on kypsät?
Muuten ei ole vaihtoehtoja kuin että projektorin heijastimet ovat valmiit, tai linssi likainen.
Ei pitäisi olla xenonien vielä loppu. Toki voi uusilla kirkastua mutta vaikutus hyvin pieni. Kyllä xenoneilla pitää päästä reilusti enemmän kilometrejä. Johan tuon ajan pääsee ihan tavan halogeenipolttimollakin. Varmastikin linssien heijastinpinnat samentuneet. Korjautuisi linssi/umpio uusimalla.
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Saab 9-3 SC TTID vector man MY 08
ex:Saab 9-3 SC TTID vector aut MY 08
ex:Saab 9-5 2.3t Vector Wagon MY 02
ex:Saab 900 2.0T MY 94
ex:Saab 9-3 2.0t SE MY 01