Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Siriam
"Viggen"
Viestit: 511 Liittynyt: La Kesä 05, 2004 14:19
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Siriam » To Helmi 10, 2005 16:18
Hintakin tulee varmaan olemaan sen mukainen. Aika siistin näkönen täytyy myöntää.
Ensimmäinen Saab: 900i 2.0L -89
Toinen Saab: 9-3 1.8t(=2.0t?) 2004vm.
Gedu
"Tuplakaasari"
Viestit: 88 Liittynyt: To Loka 16, 2003 11:34
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Gedu » To Helmi 10, 2005 17:55
Kivannäkönen
Hintaahan nuo tuolle ennustivat (jos nyt ikinä tuotantoon tulee) Ford GT:n ja Ferrari Enzon väliin, eli lähdetään sieltä 300k€+ hinnoista heti näin kärkeen. Mut olis tollanen silti varmaan ihan kiva leikkikalu
Jos joku ei onnistu, kokeile jotakin toista tapaa - ehkä sekään ei onnistu.
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938 Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja 900aero-84 » To Helmi 10, 2005 18:52
ihan siistit takavalot, muutenhan tuo on melkeen 350zetan ja bugatti EBen sekotus.
Ja ihan sopivan kokonen vanne sarjakin on.
(front wheels are 19x10 inches, the rear 20x12.5, and they wear Michelin tires 265/35ZR-19 ja 335/30ZR-20)
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
TuuSaR
"Hölösuu"
Viestit: 1472 Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 15:28
Paikkakunta: Orimattila/Töölö
Viesti
Kirjoittaja TuuSaR » To Helmi 10, 2005 19:06
240mph ei ole 400km/h kuten artikkelissa kerrotaan.
Näillä tiedoilla ei ole Koenigsegin haastajaksi, jos tulee edes tuotantoon.
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8265 Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03
Viesti
Kirjoittaja dimebak » To Helmi 10, 2005 21:12
Ämee rassi! Katoin ensin, että onpa pienet jarrulaikat
Sitten
, nehän on laikkojen "keskiöt".
tknummelin
"Hirsch"
Viestit: 951 Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
Viesti
Kirjoittaja tknummelin » Pe Helmi 11, 2005 07:30
Phyi. Lelu!
Kuitenkin ylitehostettu ohjaus, löllöjouset ja kauhea pensankulutus...
Sonett IV se olla pitää, jos sitä ikinä tulee...
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096 Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Viesti
Kirjoittaja V.J.S » Pe Helmi 11, 2005 07:43
Tuosta emännälle varakauppakassi talveksi, ettei tarvii kaasarisatkua liottaa suolakylvyssä
Montahan metriä ensimmäistä kertaa tuommoisen puikoissa pystyis radalla ajamaan "kovaa", ennen kuin lipsahtaisi pöpelikköön? ...850hp
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84