5. runkolaakeripukin irrotus T5-lohkossa
5. runkolaakeripukin irrotus T5-lohkossa
Kytkimen päässä viimeinen runkolaakeripukki ei tunnu mahtuvan pois. T5-lohko siis kyseessä. En muista vastaavaa ongelmaa olleen T7 alakerrassa. Onko tuohon jokin kikka vai pitääkö päätylevyä löysätä? Kone on pukissa tällä hetkellä.
Re: 5. runkolaakeripukin irrotus T5-lohkossa
Sama haaste molemmissa. Ota toinen päittäislaakerilevy pois niin kampura siirtyy pituussuunassa riittävästi ja antaa tilaa.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: 5. runkolaakeripukin irrotus T5-lohkossa
Kiitos! Jatketaampa sitten sillä keinolla..
Re: 5. runkolaakeripukin irrotus T5-lohkossa
Onko näissä jotain eroja? Mielestäni olen sekä T5 että T7 koneesta saanut tuon pukin alakautta pois ilman muuta purkamista.
Re: 5. runkolaakeripukin irrotus T5-lohkossa
Ei ole. Voi olla etä se tulee joissakin ihme kulmassa ja voimalla pois mutta kyse on samanlaisesta valinnasta kuin että maalaatko seinän mielummin telineiltä vai tikkailta.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: 5. runkolaakeripukin irrotus T5-lohkossa
Pihi kun olen niin tikkailta ollaan maalattuEi ole. Voi olla etä se tulee joissakin ihme kulmassa ja voimalla pois mutta kyse on samanlaisesta valinnasta kuin että maalaatko seinän mielummin telineiltä vai tikkailta.
