Saab 9-5 3.0 TiD V6 Linear Wagon -01
Saab 9-5 3.0 TiD V6 Linear Wagon -01
Moro osaisko kukaa jelppiä missä vika saabissa kun ei käy polttoaineen saannissa ongelmia onko kalliski vika? Kiitoksia etukäteen jo vastauksista laita yv tä tai soita laita viestiä 045 1279178 pohjois pohjammaalla ongelma.
Re: Saab 9-5 3.0 TiD V6 Linear Wagon -01
No jos näillä tiedoilla mennään, että ei saa polttoainetta, niin kannattaa aloittaa tietty halvemmasta päästä, eli suodattimet, letkut, putket, jne. Uutta rail- pumppuahan saa varsin ok hintaan nykyään, jos esim. siinä vika. Letkujen ja putkien lisäksi kannattaa myös tsekata moottorin--> ecun johtosarja/ liittimet.
Eli lähteekö auto käyntiin lainkaan, vai käykö hetken ja sammuu, kerro enemmän, kiitos ?
Eli lähteekö auto käyntiin lainkaan, vai käykö hetken ja sammuu, kerro enemmän, kiitos ?
Re: Saab 9-5 3.0 TiD V6 Linear Wagon -01
Saisko sun numeron tai soittasitko niin kerron lisää?
Re: Saab 9-5 3.0 TiD V6 Linear Wagon -01
No niin autoa pääsin tutkiin tänään vähän paremmin niin näyttäis että polttoaine paine ei ole riittävä niin mistö kannattas pumppua kysellä ja neuvoja tarvis löytyykö täältä?
Re: Saab 9-5 3.0 TiD V6 Linear Wagon -01
saabparts.com kannattaa kysyä.
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-
Re: Saab 9-5 3.0 TiD V6 Linear Wagon -01
Moron.
Perjantaina tuossa jo soiteltiinkin.. Niinkuin nim."baasenar" totesikin, että saabparts:lta löytyy pumppua, alkuperäistä Densoa, tehdasuutena. Asevelihintaan..
Ennenkuin alat pumppuremonttiin, niin vieläkin se pieni vinkinpoikanen niistä moottorin johdotuksista..
CRail- pumpulle menee moottorinohjainyksiköltä yksi haara sinne (monista), niin aloita tarkastus sieltä. Vaatii toki osien irroittelua jonkin verran, mutta helpoin tie aloittaa. Etumaisen lohkon päällä menee suojaputkessa johdot sinne ja on jatkuvasti kovan lämmön vaikutuksessa.
Jos johdoista ei mittauksista huolimatta löydy mitään ongelmaa ja pumpun vaihto on väistämätön, niin kannattaa kysyä joltain harrastajalta, josko kiinnostusta löytyisi vaihtaa ( vaatii työtä ). jollet itse ala urakkaan.. Ja tekevät varmaan korjaamollakin, mutta tässä pumppu on aika " hitaasti "purettavassa paikassa.
Ensin etsit Oulun seudulta techittäjän, joka löytynee varmaan kun palstaa lueskelee.
Iso tulosvetokerroin sähköistä =)
Perjantaina tuossa jo soiteltiinkin.. Niinkuin nim."baasenar" totesikin, että saabparts:lta löytyy pumppua, alkuperäistä Densoa, tehdasuutena. Asevelihintaan..
Ennenkuin alat pumppuremonttiin, niin vieläkin se pieni vinkinpoikanen niistä moottorin johdotuksista..
CRail- pumpulle menee moottorinohjainyksiköltä yksi haara sinne (monista), niin aloita tarkastus sieltä. Vaatii toki osien irroittelua jonkin verran, mutta helpoin tie aloittaa. Etumaisen lohkon päällä menee suojaputkessa johdot sinne ja on jatkuvasti kovan lämmön vaikutuksessa.
Jos johdoista ei mittauksista huolimatta löydy mitään ongelmaa ja pumpun vaihto on väistämätön, niin kannattaa kysyä joltain harrastajalta, josko kiinnostusta löytyisi vaihtaa ( vaatii työtä ). jollet itse ala urakkaan.. Ja tekevät varmaan korjaamollakin, mutta tässä pumppu on aika " hitaasti "purettavassa paikassa.
Ensin etsit Oulun seudulta techittäjän, joka löytynee varmaan kun palstaa lueskelee.
Iso tulosvetokerroin sähköistä =)
Re: Saab 9-5 3.0 TiD V6 Linear Wagon -01
Mitä niistä johdoista pitäs tulla ulos kun mittailee? Saako saabpartsilta tilattua pumppua suoraan?
Re: Saab 9-5 3.0 TiD V6 Linear Wagon -01
Miten tuolta saa tilattua? Ja onko pumpun jaolla merkitystä?
Re: Saab 9-5 3.0 TiD V6 Linear Wagon -01
Marssit lähimpään metro autoon ja otat vaikka tulosteen tuolta sivulta mukaan. Hinta on tuo kruunun kurssin mukaan marmoritiskillä eikä muita kuluja tule.
Itse tilasin yläpään tiivisteesarjan hintaan 70€.
Itse tilasin yläpään tiivisteesarjan hintaan 70€.
NG900 -95 coupe 2.0 stage X "Aero" RE85, (tehon-nälkään). 400-800 hp.
OG900 -84 Aero, (museoleimaan).
OG-95 -06 Vector Sport 2.0 Biopower (käyttöauto).
OG900 -84 Aero, (museoleimaan).
OG-95 -06 Vector Sport 2.0 Biopower (käyttöauto).
Re: Saab 9-5 3.0 TiD V6 Linear Wagon -01
Itse hakisin vikaa ensin johdoista. Ja vaivaako ilma polttoainejärjestelmää.
NG900 -95 coupe 2.0 stage X "Aero" RE85, (tehon-nälkään). 400-800 hp.
OG900 -84 Aero, (museoleimaan).
OG-95 -06 Vector Sport 2.0 Biopower (käyttöauto).
OG900 -84 Aero, (museoleimaan).
OG-95 -06 Vector Sport 2.0 Biopower (käyttöauto).
Re: Saab 9-5 3.0 TiD V6 Linear Wagon -01
samif86:lle pientä ohjeistusta: Kun kirjoitat tänne foorumin palstoille, niin katso ensin onko mahdollisesti jo olemassa sopiva keskusteluketju, johon voi parhaiten ko. aiheesta kirjoittaa jatkoksi, niin ei tarvitse aloittaa uutta keskusteluketjua. Tästä aloittamastasi aiheesta olet nyt tehnyt jo kaksi ketjua, vaikka tosin toiseen niistä ei vielä kukaan ole vastannut. Nyt sinulla on vielä mahdollisuus poistaa se toinen turha sieltä, ennenkuin joku siihen kerkiää jotain kommentoimaan. Näin vältymme samojen asioiden toistolta useissa eri ketjuissa. Kirjoitinpahan nyt vaan muistutuksena, vaikka en mikään mode olekkaan...
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-
Re: Saab 9-5 3.0 TiD V6 Linear Wagon -01
Mielestäni kyseisestä aiheesta ei ole aiemmin ollut keskustelua tai en ainakaan oo huomannu.
Re: Saab 9-5 3.0 TiD V6 Linear Wagon -01
Niin osaisko joku sanoa mitä tuloksia mistäki johdosta pumpulle menevistä pitäis löytyä? Ja onko pumpulla kaksi liitintä? Auto ei ainakaan anna mitään vikakoodeja kun launchin testerillä lukenu? Ja suutin testin pystyy tekemään kans vissiin sillä. Oisko oulun seudulla kellään techiä?