Ehkä siitä tuli vähän liikaa kyselyjä. Ensimmäisestä ilmoituksesta sai harhaanjohtavan kuvan, että se on täyspaine 160 hv. ja tuo kilometri lukema, joka ei pidä paikkaansa.
Harvinainen on. Yhden tummanviininpunaisen avo-aeron näin Blocketissa tuolla beigesisustuksella (vielä hienompi yhdistelmä), mutta olikin esillä vain vähän toista vuorokautta (pyynti muistaakseni 69 kkr, joten meni varmaan heti). Tuohan on ollut jo monta päivää esillä (hinta?).
Tuokin on ruksattu comfort-alustalla (pappamallin vaikka aero), mikä näyttää olevan aika yleistä ainakin noissa ruotsi-avo-aeroissa (omanikin on).
^Siellä on vissiin ihan oma ajanlasku tai sitten ovat tiedot vähän vajavaiset. Tai sitten vaan on semmoinen fiilis, että ihmiset ostaa museoauto aihion n. 15 vuotta ennen aikojaan. Kevyttä kenttähuumoria, kenties.
Skoda Superb Combi 1.5 TSI eTEC -25, Mazda 2 Hybrid-25, Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid-24, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 autom -05, Lincoln Town Car Ultimate 4.6 V8 -04, Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Saabinsti kirjoitti:^Tässä aihio vaikka museoautoksi!
Mitä herramunjesuslauta :-------D
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i #5588
Vähän ajettu satku. Hintaakin kyllä on... Miksiköhän ei ilmoituksen mukaan ole tieliikennekelpoinen, jos kerta juuri katsastettu ym. http://www.nettiauto.com/saab/900/7871078
Tuo vähän ajettu satku on sitten 2,0 eikä 2,1 kuten ilmoituksessa lukee.
Korinvärinen takapelti, plyysittömät ovipahvit ja diagonaalitikatut penkit herätti epäilyksen ja Bilteman rekkarinlukija vahvisti epäilyksen oikeaksi.
Mutta oishan tuollainen silti kiva olemassa. Automaatti ja kaikki. Mikäköhän lie auton historia.
Eikös yleensä ole musta takapelti, korinväristä ainoastaan nähnyt vanhemmissa 900. 2.1 ei ole lainkaan ollut tuota perusrattia. Nuo penkit ihmetyttää, ei ole tonnarin eikä tikapuu, mitkä ne on.
Kyllä se takapelti menee combeissa myös varustetason mukaan, 80-luvulla ainakin kaasarimallit oli korinvärisellä, '90 vuosimallissa 8v ruisku, ja viimeisessä vuosimallissa 2,0-i16. Sedanissa ja cabbessa toki aina musta perä.
Samoin noi pitkittäistikatut penkit (vaikkakin tonnarin rungolla ja uudenmallisella kipillä ja korkeussäädöllä), vanha ratti ja plyysittömät ovet kuuluu tohon viimeisen vuosimallin 2,0 ruiskuun. Turussa tais olla samanmallinen valkoinen kolmiovinen karvalakki myymälässä esillä silloin 1993.