Joo huomenna perjantaina mennään katsomaan T16 99siä,
myynti-ilmossa oli romaanin mittainen sepustus josko se olisi lähelle sitä mitä on luvattu?
toivotaan.Josko se kulkeutuisi sitten tänne Punkalaitumelle.
ari_viitanen kirjoitti:Joo huomenna perjantaina mennään katsomaan T16 99siä,
myynti-ilmossa oli romaanin mittainen sepustus josko se olisi lähelle sitä mitä on luvattu?
toivotaan.Josko se kulkeutuisi sitten tänne Punkalaitumelle.
Onko minkä vuotinen ?
Autoista en tiedä mitään , eli :Vanha ja vanhempi Volvo
V70 -10 ja Amazon -70 Eight Valve Only
Saab 99 1975
ari_viitanen kirjoitti:Joo huomenna perjantaina mennään katsomaan T16 99siä,
myynti-ilmossa oli romaanin mittainen sepustus josko se olisi lähelle sitä mitä on luvattu?
toivotaan.Josko se kulkeutuisi sitten tänne Punkalaitumelle.
Olen aatellut laittaa flektin päälle laitettavaksi katkaisijasta kojelaudasta ihan varmuuden vuoksi. Onko muut tehnyt samaà? Mites kannattaa vetää ja saako jostain "valmiita" johto-katkaisija -sarjoja vai pitääkö ihan motonetin pitkästä tavarasta askarrella? Riitänee että vetää maadoituksen toisesta syylarissa olevan lämpökytkimen navasta johonkin maahan kojetaulun lähettyvillä? Toimiikos tuo lämpökytkin "normaalilla" toimintatavallaan lämmön noustessa eli laittaa flektin pyörimään vaikka tehty katkaisija olisi "off" -asennossa? Mulla menee flekti päälle siinä vaiheessa kun lämpömittarin viisarin yläpuolella on aluetta jäljellä enää 1/3 tai ehjä jopa vain 1/4 koko viisarin liikkumisalueesta. Mites teillä? Lämpökytkin ja termari uusia. (Keskimmäisen lämpöarvon termari, eiks niitä kolmea lämpöä ollu.)
-84 99 GL, -96 ng 900 s, Opel Ampera -12. Edellieset: Fiat Brava s -96, Opel Kadett 2d Sedan -71, -85 og 900i 2d sedan, -89 og 900 16i Combi #6347
Omaan tuplis vanhukseen tein kyseisen sydeemin, ihan varmuuden vuoksi niin kuin vanhalla piialla tissit. Oman mielenrauhan vuoksi vaikka nesteet pysyy koneessa, eikä mittari nouse liikaa.
Auton oma lämpökytkin toimii normaalisti kun katkaisija on off asennossa.
Saab OG9-5 AERO -00 harraste auto
Volvo V90 -17 käyttis
Jos syyläristä alkaa irtoilla ne lamellit pillien välistä, lopulta se ei jäähdytä tarpeeksi kesäkuumalla, vaikka flekti olisi kokoajan päällä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-PETTERI- kirjoitti:
Täytyy nyt sitten ihmetellä sitä tupliksen nelivaihteisuutta, sitten kun auton saan... Voi olla että tykkään siitä nelivaihteisenakin. Tai sitten vaihdan siihen sen 5v-lootan.
Nyt on tupliksella ajeltu reilu tuhat kilometriä ja aivan hyvältähän tuo tuntuu 4-vaihteisenakin.
Jollakin omalla tavalla hauska peli ajella satkujen jälkeen!
#6983 Olli-Petteri Pentti
- Saab 96 -77
- Saab 900 5d 2,1 -93
Kysyn nyt täälläkin osiossa tuosta -75:n tupliksen pikku ongelmasta. Eli 1. ja 3. vaihde saattaa pompata pois päältä, jos kytkimellä hieman "potkaisee". Onko vakavastakin ongelmasta kyse? 2. ja 4. vaihde on ok. Liittyyköhän tämä jotenkin siihen, kun pakkilukko ei toimi oikein. Pakki siis menee päälle ilman, että tarvii sitä pakkilukkoa nostaa. Neuvoja?
#6983 Olli-Petteri Pentti
- Saab 96 -77
- Saab 900 5d 2,1 -93
[quote="-PETTERI-"]Kysyn nyt täälläkin osiossa tuosta -75:n tupliksen pikku ongelmasta. Eli 1. ja 3. vaihde saattaa pompata pois päältä, jos kytkimellä hieman "potkaisee". Onko vakavastakin ongelmasta kyse? 2. ja 4. vaihde on ok. Liittyyköhän tämä jotenkin siihen, kun pakkilukko ei toimi oikein. Pakki siis menee päälle ilman, että tarvii sitä pakkilukkoa nostaa. Neuvoja?[/quote
Mites ne moottorin kumityynyt ja lootan etu kiinnike?
tai sitten siellä on vain vikaa lootassa.