Eli eilen konepellin alle kurkatessa moottori oli selvästi tavallista likaisemman näköinen. Öljyä oli tullut alla olevan kuvan (ei taida olla sama moottori, mutta pultit samassa kohdin) torxien nro 7, 8, 9 ja 10 alapuolisesta saumasta ja nuo 9 ja 10 olivat niin löysällä, että pyörivät sormin! Eikä ne kaikki muutkaan varsinaisesti tiukalla olleet.
Kiristin momenttiavaimen puuttuessa käsin niitä, pyyhin öljyt ja ajelin 140 km lenkin. Ei ainakaan heti sen jälkeen ollut yhtään uutta tippaa näkyvissä saumassa.
Mitä pahaa noille tapahtuu jos/kun ovat väärässä momentissa?
No ei siinä sen vakavempaa tapahdu mutta jos ne vedetään niinkuin mielen köyhä kiinni hampaat irvessä niin tiivistehän vaurioituu uutuudestaan ja alkaa vuotamaan.
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projektisäädöissäporsimusits back againIts dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-