Samanlainen combo tuli tilattua. Noita Sachsin asetelmia näyttää olevan useempaa mallia, samoin työsylintereitä. Otin sen Viggen asetelman ja Valeon työsylinterin.like_a_glove kirjoitti:Omassa harrasteessa viggenin asetelma ja moposportista calibran 5-lapanen jousittamaton sintteri. hyvin on kestäny +700nm vääntöjä. Kokeiltu antaa nelosvaihteella kykä pommia niin edelleen pitää.
Tuskin parempaa hinta/laatu suhdetta löydät.
Tilasin paineasetelmaksi: Sachs 3082 302 731 VIGGEN 228mm (paikallinen varaosaliike)
Työsylinteriksi: Valeo (paikallinen varaosaliike)
Kytkinlevyksi: 5lap. jousittamattoman sintterilevyn 228mm/14urainen/25mm keskireijällä (moposport Vantaa) Opel Calibra Turbon virikytkinlevy siis.
Tossa ihan hyviä linkkejä josta näkee nämä "stage" luokitukset ja sen mitä ne suurinpiirtein vaatii, tosin vääntöjä tuolla ei mainita mutta vääntöhän on karavaanareille
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=236726
http://www.rossonex.com/SAAB/Trionic_5.pdf Trioniciin liittyvää ohjeistusta ja faktaa
http://www.kosunenracing.com/turbo.html Ahtamiseen tietoutta