Nangkang on muuten Taiwanilainen valmistaja, eli kyllä se testin ainoa kiinalainen jäi viimeiseksi

No höh,Saabatti kirjoitti:Harmi ettei noissa testeissä ole tuon laajempaa otantaa. ^ (Paitsi jos tuo jnejne. tarkoitti että lista jatkuisi...?)
Ei oo kaikki menny mulla ton 1001renkaat.com firman kanssa ihan putkeen. Ton LS388 tilauksen tein 20.3. SEPA maksuna kun omat luottokortit eikä paypal maksu toimineet jostain syystä heidän sivuilllaan. No peruivat siis heti tilauksen kun olivat saaneet rahat ja vahvistaneet tilauksen. Lupasivat palauttaa rahat tietysti ja olivat omien sanojen mukaan palauttaneet ne 3 päivää myöhemmin. Tarkastin tällä viikolla tiliotteen ja huomasin että eipä ole rahoja näkynyt tilillä takaisin, vaikka palautuksen piti tulla yli ½ kk. sitten. Kyselin tänään sitten transaktio tiedot kun olivat ensin vahvistaneet palautuksen tapahtuneeksi jo 23.3. Transaktiotiedoistapa näkyykin että ovat aivan jollekin muulle tilille kun mun tilille maksaneet palautuksen, suomeen kuitenkintturku kirjoitti:Mulle kanssa tulossa LS588 UHP:t vihdoin 235/45R18 koossa DPD:llä. 280€/kierros kotiin. Yritin ensin huonolla menestyksellä saada LS388 mallia 245/45/R18 koossa, mutta kun eivät halunneet toimittaa ja nostivat hintaa niin otin sentin kaposempana ja halvemmalla hinnalla sitten nuo 588:t. Jos ne sais ensi viikolla NG9-5:n alle sitten. Cabessa mulla onkin jo 225/40R18 koossa vastaavat ja niihin olen tyytyväinen ollut.
Renkaatvaihtoon.fi:n listahintoihin pitää lisätä rahti, n. 30 taitaa olla? Sieltä (Ruotsista) on tullu renkaat ripeästi.apu,apupoika kirjoitti:https://www.renkaatvaihtoon.fi
näkyy olevan 1001renkaiden kanssa aikalailla samoissa hinnoissa.