Juurikin näin. Tuolla sivuilla lukee että piisaa noin 20 vahauskertaan, mutta on aika alakanttiin tuo arvio. Ei tuota tavaraa saa edes niin paljoa pois tuolta purkista että kuluisi noin nopeasti. Varsinkaan jos vähääkää ymmärtää ettei sitä tarvi laittaa tuuman kerrostaAudiojack kirjoitti:Joo, täytyy tosiaan ottaa noissa hinnoissa se huomioon, että vaikka kertaosto onkin esim. tuossa Supernatural V2:ssa melkein 90€ niin purkillinen kestää vuosia (varmaan melkein vuosikymmenen!) jos vetää pari kertaa vuodessa vain yhteen autoon
Vrt. suomalaisen perinteinen Glymin punaisella ja kultaisella läträäminen, jotka putelit maksaa yhteensä kuitenkin n. 30€ ja kestää ehkä vuoden jos haluaa saman kiillon ja kestävyyden, kun täytyy sen eteen jatkuvasti käydä vetämässä uutta kerrosta pintaan...
Ceramic Pro käsittely
Re: Ceramic Pro käsittely
Re: Ceramic Pro käsittely
Kiitoksia molemmille hyvistä vihjeistä. Täytyy laittaa vaikka collinite tilaukseen ja testata tuota. Aina kannattaa mainostaa jos kauppa/firma on hyvä alallaan. Sellaiset hyvän palvelun liikkeet alkavat olla harvassa, joten ostokset sinne kun se on ainut tapa "palkita" hyvästä työstä.
Tavoite/käytäntö on itsellä ollut, että auto vahataan keväällä ja syksyllä uudelleen hieman ennen loska kelejä.
Nykyisillä tuotteilla tuo ei näytä toimivan. Kaikki kiilto ja veden hylkiminen pinnoilta katoaa glymin tuotteilla aika nopeasti, pesee autoa sitten millä tahansa vahausten jälkeen. Ei vain oikein maksa vaivaa käyttää puolta päivää auton puunaamisen lähes tulkoon kerran kuussa. Eikä tuota ole kyllä tullut tehtyäkään ja sen näkee autosta
Tavoite/käytäntö on itsellä ollut, että auto vahataan keväällä ja syksyllä uudelleen hieman ennen loska kelejä.
Nykyisillä tuotteilla tuo ei näytä toimivan. Kaikki kiilto ja veden hylkiminen pinnoilta katoaa glymin tuotteilla aika nopeasti, pesee autoa sitten millä tahansa vahausten jälkeen. Ei vain oikein maksa vaivaa käyttää puolta päivää auton puunaamisen lähes tulkoon kerran kuussa. Eikä tuota ole kyllä tullut tehtyäkään ja sen näkee autosta
Saab 9-5 Aero
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 198
- Liittynyt: Ti Touko 10, 2011 22:32
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: Ceramic Pro käsittely
http://www.autonhoitokauppa.fi
Tuolta saanet parasta palvelua näissä jutuissa, ja siellä sitä esim Collinitea saapi.
Tuolta saanet parasta palvelua näissä jutuissa, ja siellä sitä esim Collinitea saapi.
#6940
Re: Ceramic Pro käsittely
Tuossa Dodon supernaturalissa on vielä se hyvä ominaisuus ettei ole väliä vaikka menisi mustille muoviosille (jos autosta sellaisia löytyy). Normaalista vahastahan jää kauheat vaaleat raidat mutta tuo vain tummentaa muoviosaa. Collinitestä en tiedä kunnen ole kokeillut.
-
- "Turbo"
- Viestit: 291
- Liittynyt: Ke Joulu 14, 2011 21:45
Re: Ceramic Pro käsittely
Kyllä on kaikenlaista kokeiltu.auto glymin tuotteet kestää ehkä kaksi viikkoa. Collinite 476s puoli vuotta.
Ongelmana on vanha kulunut maalipinta , joka ei pitkään kirkkaana kestä. Kakkos autossa on jokin pinnoite tehty 15 vuotta sitten , sitä ei tarvii koskaan kuivata pesee vaan painepesurilla ja menoksi. Ajattelin lähinnä sitä , että jos auto ensin myllytetään ja päälle ceramic Pro 9 niin Kestääkö se kiilto alla vuosikausia ? Entä Tämä uutuus korrek Pro voiko laittaa colliniten päälle ? Jos sen vielä kokeilisi ?
Ongelmana on vanha kulunut maalipinta , joka ei pitkään kirkkaana kestä. Kakkos autossa on jokin pinnoite tehty 15 vuotta sitten , sitä ei tarvii koskaan kuivata pesee vaan painepesurilla ja menoksi. Ajattelin lähinnä sitä , että jos auto ensin myllytetään ja päälle ceramic Pro 9 niin Kestääkö se kiilto alla vuosikausia ? Entä Tämä uutuus korrek Pro voiko laittaa colliniten päälle ? Jos sen vielä kokeilisi ?
Saab since 1988
bensan kulutus 15%
bensan kulutus 15%
-
- "Viggen"
- Viestit: 629
- Liittynyt: La Helmi 25, 2012 20:43
- Paikkakunta: Hämeenlinna / Lammicity
Re: Ceramic Pro käsittely
Onhan toi 6kk kesto vahalla jo erittäin ok, eipä juuri sitä enempää oikeen mikään ei-pinnoite kestä. Omassa autossa parhaimmillaan vaha on kestänyt 9kk, mutta pesuhommat on ehkä vähän eri tolallaan kuin keskiverto autonpesijällä.
Jos pinnoite on kestänyt 15v niin melkosta ihmetavaraa on kyllä ollut, kun nykyään nuo paistettavatkin pinnoitteet kestää sen max 3v normaalikäytössä. Eikä niitä autoja ole pakko kuivata jossei halua, kyllä ne motarinopeuksissa kuivuu hienosti vaikka olis kuinka huono maalipinta
Myllytettyyn pintaan asianmukaisesti laitettu pinnoite kestää kyllä hyvin, ja kiilto pysyy hyvänä jopa useamman vuoden. Mutta kyllä viimeistään 3v päästä alkaa olemaan aika uusia käsittely, koska kyllä se pinnoitekin mekaanisesti kuluu.
Mitä korrekkiin tulee niin suhtautuisin varauksella, mutta ei kai siinä mitään menetä vaikka colliniten päälle laittaisi. Lähtökohtaisesti kuitenkin pinnoitteet pitäs laittaa puhtaalle pinnalle, jotta polymeerit pääsee kiinnittymään eli jotta pinnoite toimisi oikein.
Imo hyvä vaha on halvempi vaihtoehto kuin pinnoite, eikä ominaisuuksissa ole muuta eroa kuin että suolan saaminen maalipinnasta irti talvisin aiheuttaa sen että auto on joko ilman vahaa talven tai sitten vahailee autoa myös talvella. Itse vahaus ei esim. noilla colliniteilla ja dodoilla kestä kuivauksen jälkeen kuin 30min-1h riippuen tekijän harjaantuneisuudesta, eli ei se mikään mahdoton urakka ole.
Myös pinnan naarmuuntumista pesunaarmuista yms. pinnoite ehkäisee, mutta näitäkään ei mahdottomasti tule kun pesumetodit on kunnossa. Sitten kun halvemmat pinnoitteet alkavat väsymään 1-1,5v jälkeen, niin loput täytyy kuitenkin koneellisesti kiillottaa pois auton maalipinnalta jotta uudelleenkäsittely voidaan suorittaa.
Jos pinnoite on kestänyt 15v niin melkosta ihmetavaraa on kyllä ollut, kun nykyään nuo paistettavatkin pinnoitteet kestää sen max 3v normaalikäytössä. Eikä niitä autoja ole pakko kuivata jossei halua, kyllä ne motarinopeuksissa kuivuu hienosti vaikka olis kuinka huono maalipinta
Myllytettyyn pintaan asianmukaisesti laitettu pinnoite kestää kyllä hyvin, ja kiilto pysyy hyvänä jopa useamman vuoden. Mutta kyllä viimeistään 3v päästä alkaa olemaan aika uusia käsittely, koska kyllä se pinnoitekin mekaanisesti kuluu.
Mitä korrekkiin tulee niin suhtautuisin varauksella, mutta ei kai siinä mitään menetä vaikka colliniten päälle laittaisi. Lähtökohtaisesti kuitenkin pinnoitteet pitäs laittaa puhtaalle pinnalle, jotta polymeerit pääsee kiinnittymään eli jotta pinnoite toimisi oikein.
Imo hyvä vaha on halvempi vaihtoehto kuin pinnoite, eikä ominaisuuksissa ole muuta eroa kuin että suolan saaminen maalipinnasta irti talvisin aiheuttaa sen että auto on joko ilman vahaa talven tai sitten vahailee autoa myös talvella. Itse vahaus ei esim. noilla colliniteilla ja dodoilla kestä kuivauksen jälkeen kuin 30min-1h riippuen tekijän harjaantuneisuudesta, eli ei se mikään mahdoton urakka ole.
Myös pinnan naarmuuntumista pesunaarmuista yms. pinnoite ehkäisee, mutta näitäkään ei mahdottomasti tule kun pesumetodit on kunnossa. Sitten kun halvemmat pinnoitteet alkavat väsymään 1-1,5v jälkeen, niin loput täytyy kuitenkin koneellisesti kiillottaa pois auton maalipinnalta jotta uudelleenkäsittely voidaan suorittaa.
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
Re: Ceramic Pro käsittely
Mun auto kävi marraskuussa maalarilla, ja maalari sanoi että olipa vaikea saada maalausta varten pinnasta vahat pois, koska olit vahannut ja millä aineella?sedaneiwagon kirjoitti:Kyllä on kaikenlaista kokeiltu.auto glymin tuotteet kestää ehkä kaksi viikkoa.
Vastaus: noin puoli vuotta aikaisemmin ja Autoglymin Super Resin Polishilla
Olen tuohon aineeseen ollut kohtuutyytyväinen muutenkin.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
-
- "Viggen"
- Viestit: 629
- Liittynyt: La Helmi 25, 2012 20:43
- Paikkakunta: Hämeenlinna / Lammicity
Re: Ceramic Pro käsittely
Itse poistin kerran maalipinnalta 2vko vanhan glymin srp + egp combon, lähti hiilivetyliuottimella kerrasta kaikki vaha pois. Voiko noissa glymin tuotteissa olla noin suuria eroja tuote-erissä? Luulis että pelkästään eri tekniikalla ei tulis noin suuria eroja vahan käyttäytymiseen.
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
Re: Ceramic Pro käsittely
Mitään en autovahoista ymmärrä, mutta luulen tuohon pätevän kokemukset vanhoilta hyviltä ajoilta. Tiätte kai, Saabis käsijarru ottaa eteen, kytkinremontti on kuulemma mahdotonta ja bensaa palaa. Autoglym oman propagandansa mukaan laitto punasen purkin reseptin uusiks 2012, joten ehkä tää uus kama on hyvää ja viha tuotetta kohtaan juontaa vanhan tuotteen ajalta. Ite sillä vahasin (huonosti) myllytetyn Saabin viikonloppuna ja annoin jämähtää kolmisen tuntia ennen hinkkausta, joten pohjat lienee kunnossa. Saa nähdä kauanko kestää.AZP kirjoitti:...Autoglymin Super Resin Polishillasedaneiwagon kirjoitti:...auto glymin tuotteet kestää ehkä kaksi viikkoa.
Dodon Super Natural Hybrid (tms) jota aikasemmin ketjus jo mainittiin, kesti hyvillä pohjilla yli vuoden autossa, joka on yöt tallissa ja pestään kerran vuodes. Pihalla maannees autos se pysy muutaman kuukauden, mutta toisaalta sen pohjat oli mallia "Fairy-pesu" ja autoa pestiin viikottain. Dodosta tykkään, mutta se sattu jäämään kotiin ja jotain oli pakko ostaa sen tilalle, joten siksi Autoglym.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Ceramic Pro käsittely
Tai jos mun maalarilla oli luonnonystävän liukkarit
Nojoo, uskoisin että kaverilla on riittävän tujut aineet ja on noita vahoja ennenkin poistellut. Itse asiassa en ole nyt varma vedinkö tuon Super resin polishin päälle myös extra gloss protectionin silloin, mutta samapa tuo. Vahauksen ja maalauksen välillä autoa ei oltu pesty kertaakaan tujuilla aineilla, vaan jotain turtlen orange -pesuainetta mulla on ja kaikki pesut oli tehty käsin. Suurimman osan ajasta auto yöpyi ulkona, kun kesäisin mulla on muut ajopelit tallia täyttämässä. Ja asutaan melkein kaupungin keskustassa, että kyllä täällä kaikki saasteet ilmasta löytyy mitä kuvitella saattaa.
Nojoo, uskoisin että kaverilla on riittävän tujut aineet ja on noita vahoja ennenkin poistellut. Itse asiassa en ole nyt varma vedinkö tuon Super resin polishin päälle myös extra gloss protectionin silloin, mutta samapa tuo. Vahauksen ja maalauksen välillä autoa ei oltu pesty kertaakaan tujuilla aineilla, vaan jotain turtlen orange -pesuainetta mulla on ja kaikki pesut oli tehty käsin. Suurimman osan ajasta auto yöpyi ulkona, kun kesäisin mulla on muut ajopelit tallia täyttämässä. Ja asutaan melkein kaupungin keskustassa, että kyllä täällä kaikki saasteet ilmasta löytyy mitä kuvitella saattaa.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Ceramic Pro käsittely
Justiinsa eilen ihmettelin, että kylläpä sadevesi helmeili vielä hienosti Aeron punaisella maalipinnalla.
Viime elokuussa hinkkasin käsipelillä pintoihin reilun kerroksen Glymin uudempaa punaista ja 2 kierrosta kultaista. Kultaisen (siis Glymin extra gloss protectionin) annoin kuivahtaa yön yli, ennen kiilloitusta ja toista kerrosta.
Toimii nää Glymit hyvin mun käytössä. En tosin hinkkaa autoa kiiltäväksi viikoittain, enkä ajele Aerolla pesulinjan läpi koskaan.
Välipesuina painepesurilla ja vaahdottimella roiskin Bilt Hamber Auto-foamia ja huuhtelen, jäähän pintaan kevyt "filmi", mutta lopputuloksena on kuitenkin siistihkön punainen auto.
Kun haluan puhdasta pintaa, niin vaahdotuksen ja huuhtelun lisäksi hieron auton lampaanperseellä, saippuana Glymin autoshamppoo.
Mutta laitetaanpa vielä kysymys:
Glymin punainen maskaa kivasti lakkapinnan hiusnaarmuja. Voiko sen päälle hieroa vaikka sitä kehuttua Collinite 476 - kovavahaa?
Aero ei vielä myllytyksen tarpeessa ole, mutta vinkit noiden hiusnaarmujen peittämiseen kelpaa kyllä
Viime elokuussa hinkkasin käsipelillä pintoihin reilun kerroksen Glymin uudempaa punaista ja 2 kierrosta kultaista. Kultaisen (siis Glymin extra gloss protectionin) annoin kuivahtaa yön yli, ennen kiilloitusta ja toista kerrosta.
Toimii nää Glymit hyvin mun käytössä. En tosin hinkkaa autoa kiiltäväksi viikoittain, enkä ajele Aerolla pesulinjan läpi koskaan.
Välipesuina painepesurilla ja vaahdottimella roiskin Bilt Hamber Auto-foamia ja huuhtelen, jäähän pintaan kevyt "filmi", mutta lopputuloksena on kuitenkin siistihkön punainen auto.
Kun haluan puhdasta pintaa, niin vaahdotuksen ja huuhtelun lisäksi hieron auton lampaanperseellä, saippuana Glymin autoshamppoo.
Mutta laitetaanpa vielä kysymys:
Glymin punainen maskaa kivasti lakkapinnan hiusnaarmuja. Voiko sen päälle hieroa vaikka sitä kehuttua Collinite 476 - kovavahaa?
Aero ei vielä myllytyksen tarpeessa ole, mutta vinkit noiden hiusnaarmujen peittämiseen kelpaa kyllä
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 198
- Liittynyt: Ti Touko 10, 2011 22:32
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: Ceramic Pro käsittely
Glymin punaisen päälle voi hieroa esim collinitea ja suositeltavaa olisikin pistää jotain päälle, koska pelkästään sen kesto ei ole kummoinen, eikä edes tarkoituskaan. Ja täytyy vielä todeta, että hyvät on täällä osalla porukasta kestot glymin tuotteilla, mutta eipä siitä sen enempää
#6940
-
- "Viggen"
- Viestit: 629
- Liittynyt: La Helmi 25, 2012 20:43
- Paikkakunta: Hämeenlinna / Lammicity
Re: Ceramic Pro käsittely
Emmä tiä sitten että vaikuttasko tohon glymin kestoon se, että sitä painetaan kolme kerrosta päällekkäin Pitäskö jonkun (esim. Termoksen, koska näyttää pesuhommat olevan näpissä) tehä puoli autoa tollei ja toinen puolikas vaikka 3x collinite? sitten vaikka kuukauden välein räpsyä että miten toimii, ei jäis ns. "kysyttävää".
Just viimeviikolla kaveri kyseli näistä multa kun ite on vedelly glymin combolla, mutta ei päästy asiasta pitkälle koska vannoi senverran vahvasti glymin nimeen että ei paljon omat mielipiteet painanu siinä keskustelussa
Punanen ilmeisesti fillaa pieniä naarmuja jonkunverran, ja vaatii kultasen päälle jotta kesto lisääntyy. ilmeisesti se punanen on puhdistava & fillaava vaha, ja kultanen tuo sitten kiillon ja suojan siihen. Eli glymillä on kaks kierrosta vedettävä minimissään jotta päästään samoihin ominaisuuksiin kun just esim. Colliniten kaltasilla tuotteilla, pl. toi mikronaarmujen fillaavuus. Toki näistä muistakin hybridi-sealanteista löytyy fillaavia vahoja.
Katoitko Termos kelloo että kauan meni laittaessa ja paljonko ainetta meni? Colliniten tms. laittelee puolessa tunnissa, ja yhdestä 30e purkista riittää ainakin 20 autoon.
Just viimeviikolla kaveri kyseli näistä multa kun ite on vedelly glymin combolla, mutta ei päästy asiasta pitkälle koska vannoi senverran vahvasti glymin nimeen että ei paljon omat mielipiteet painanu siinä keskustelussa
Punanen ilmeisesti fillaa pieniä naarmuja jonkunverran, ja vaatii kultasen päälle jotta kesto lisääntyy. ilmeisesti se punanen on puhdistava & fillaava vaha, ja kultanen tuo sitten kiillon ja suojan siihen. Eli glymillä on kaks kierrosta vedettävä minimissään jotta päästään samoihin ominaisuuksiin kun just esim. Colliniten kaltasilla tuotteilla, pl. toi mikronaarmujen fillaavuus. Toki näistä muistakin hybridi-sealanteista löytyy fillaavia vahoja.
Katoitko Termos kelloo että kauan meni laittaessa ja paljonko ainetta meni? Colliniten tms. laittelee puolessa tunnissa, ja yhdestä 30e purkista riittää ainakin 20 autoon.
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
-
- "Turbo"
- Viestit: 278
- Liittynyt: Ke Heinä 11, 2007 15:11
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Ceramic Pro käsittely
Terve,
Minä vahailen Saabin kerran vuodessa milläsattuu vahalla hädin tuskin yhteen kertaan, käytän auton pehmoharjapesussa muutaman kerran vuodessa, ja tästä vuosia kestäneestä "kaltoinkohtelusta" huolimatta 17 vuotta vanhan Saapikkaan metallinhohtoinen maalipinta näyttää pesun jälkeen ihan uuden veroiselta. Enkä ole ikinä huomannut pienintäkään merkkiä siitä, että pehmoharjapesut jättäisivät maalipintaan kulumajälkiä. Ja tunnistan kyllä kuluneen maalipinnan silloin kun sellainen vastaan tulee.
Minä vahailen Saabin kerran vuodessa milläsattuu vahalla hädin tuskin yhteen kertaan, käytän auton pehmoharjapesussa muutaman kerran vuodessa, ja tästä vuosia kestäneestä "kaltoinkohtelusta" huolimatta 17 vuotta vanhan Saapikkaan metallinhohtoinen maalipinta näyttää pesun jälkeen ihan uuden veroiselta. Enkä ole ikinä huomannut pienintäkään merkkiä siitä, että pehmoharjapesut jättäisivät maalipintaan kulumajälkiä. Ja tunnistan kyllä kuluneen maalipinnan silloin kun sellainen vastaan tulee.
Re: Ceramic Pro käsittely
Monesti ongelma on se että kun sitä ei edes osaa hahmottaa vuosien kaltoinkohtelun mittaan millainen se maalipinta olisi hyvässä kunnossa. Kauttaaltaan hiusnaarmujen peitossa oleva kun näyttää tasaisen harmaalta.
Varsinkin tummissa väreissä ero on kuin yö ja päivä kun näkee myllätyn ja hoitamattoman pinnan.
Itse en jaksa yrittää meikata hiusnaarmuja piiloon kun kevyt mylläys poistaa ne kokonaan. Ei ne vahat kuitenkaan kyljissä kauaa pysy.
Varsinkin tummissa väreissä ero on kuin yö ja päivä kun näkee myllätyn ja hoitamattoman pinnan.
Itse en jaksa yrittää meikata hiusnaarmuja piiloon kun kevyt mylläys poistaa ne kokonaan. Ei ne vahat kuitenkaan kyljissä kauaa pysy.
Saab 9-5 2.3t -98
Kawasaki ZX-12R -05
Ex: Saab 9-5 2,3T -04 Aero Wagon
Kawasaki ZX-12R -05
Ex: Saab 9-5 2,3T -04 Aero Wagon