Silmään sattui akuutti ihottumatapaus ja ;
Onko mahdollista ja ennen kaikkea taloudellisesti järkevää ? Alut siis kyseessä ?
Mites toi käytännössä tapahtuu -viila tms. työkalu käteen ja silleen hoidellaan ihottumat ja sit pohjat ja maalit päälle ?
Onko Pohjanmaan alueella tekijöitä jotka koko prosessin hanskaavat asevelihinnalla alusta lopun pulverimaalaukseen saakka ?
(Vai olisko sittenkin uudet pyörät edullisemmat aikaan ja vaivaan nähden ?)
Kannttari-ihottuman hoito vanteista, apuja kaivataan
Kannttari-ihottuman hoito vanteista, apuja kaivataan
#6912
9-5 Aero Wagon -03 BioPower
Suzuki Hayabusa -11
9-5 Aero Wagon -03 BioPower
Suzuki Hayabusa -11
Re: Kannttari-ihottuman hoito vanteista, apuja kaivataan
Entisen bemarin vanteet kunnostin bilteman kemiallisella metallilla ja tietenki hionnat ja maalaukset ym.
Re: Kannttari-ihottuman hoito vanteista, apuja kaivataan
Varmasti riippuu siitä, että kuinka hyvän/kestävän lopputuloksen haluaa. Täällä Uudellamaalla on ollut vanteiden korjaamiseen erikoistuneita firmoja, luulisi niitä löytyvän myös sisä-Suomesta.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Kannttari-ihottuman hoito vanteista, apuja kaivataan
Itse olen kavereille ja puolitutuille poistanut kanttari osumia cnc-sorvilla. samalla koneistanut huulet/lipat puhtaiksi.