-PETTERI- kirjoitti:
Tarkoitin juuri tätä pientä TEHON tunnetta, joka tulee 4500 rpm--> rajottajan välissä. Alakierroksilla aika
Juurikikin noin, mutta aika turha lähteä tuolla väittämällä lyttämään pelkästään Rattivaihteen Hondaa ja muita japseja, sikäli mikäli se nyt ylipäänsä oli tarkoituksenasi? Kaikki alle kolmelitraiset vaparit on alle 4000rpm vähän "hitaita" turbomoottoriin tottuneelle, valmistusmaasta riippumatta. Ja 600-800Nm @1800rpm bensaturboilla tai diisseleillä ajavien mielestä ne 3-4 litraset vaparitkin on alakierroksilla vähän hengettömiä. Eli riippuu vahvasti siitä kontekstista...
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84