Jahas lueskelin muutaman jutun ja niissä oikeastaan anturia laatikon kyljestä kehoteltiin vaihtamaan mutta....
Valo toimii kyllä ja anturikin on silloin oltava kunnossa.
Ongelma on että keppiä pidettävä käsin ihan takana jos valon haluaa pitää peruuttaessa ja muutaman millin jos keppi liikkuu eteenpäin niin kontakti häviää ja valo sammuu.
Vaihteet kaikki menevät nätisti päälle, 3-4 tulee juuri keskityksen kohdalla kun laskee kepin esim pakilta vapaaksi eikä tuo kepin pallokaan niin hirmuisen väljältä tunnu. Väljää vaihde päällä liike on pakilla sekä eteen, taakse että sivuille.
Koneen ja laatikonkumit on ehjät niin sieltäkään ei keppiin lisäheilumista tule.
Alottaako korjailu
- keppihässäkästä
- tangonsiirtoheloista kepin juuresta
- kuitenkin välikumista konehuoneesta (en vielä kattonu kumpi välisysteemi -94 on)
Peruutusvalo/vaihdekeppiä pidettävä takana
Peruutusvalo/vaihdekeppiä pidettävä takana
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: Peruutusvalo/vaihdekeppiä pidettävä takana
Jahas kun hain tuon erittäin kalliin 10e anturin ja kattelin sitä että painonastalla kytkintoiminto niin vaihettu samantien (5min meni) kun kaverin pieni käsi mahtui jarrunestesäiliön vierestä yläkautta.
Vanhas oli nasta selkeästi veltompi puoleenväliin asti niin ei ainakaan uudel liikuttelemalla sammunut tai välähdellyt.
Vanhas oli nasta selkeästi veltompi puoleenväliin asti niin ei ainakaan uudel liikuttelemalla sammunut tai välähdellyt.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01