Itse vuoden 1996 vaparisatkuun rullaremontin tehneenä väitän, että mahtuu tekemään "helposti".
Ilmanputsarikotelo pois. Omassa tehostin käännettynä sivuun vesipumppujumpan vuoksi.

Hihnankiristin löysälle 3/4" (vai 1/2") kannalla ja hihna pois. Kannattaa sovittaa hyvin koloon ennen vääntöä ettei murra rikki. Kiristimen saa myös jäämään löysälle laittamalla 4mm poranterän tulipellin puolella olevien reikien läpi kiristimen ollessa löystettynä.
Hihnapyörät ovat muistaakseni osin Torxeilla ja kuusiokoloilla. Irrotettaessa rullia, jossain on prikka akselilla. Kannattaa olla tarkkana, ettei hukkaa. Muuten hihna tekee pienen mutkan ja kuluu reunasta.
Kiristin ja joku ohjausrulla.
Kasausvaiheessa hihnan laitto kampiakselin rullaan helpottuu, kun ottaa renkaan veks ja avaa huoltoluukun. Saa toki ilmankin, mutta rystyset vaarassa.
Hommassa ei ole mitään hankalaa paitsi, jos jotain onnistuu rikkomaan
