Ei vikakoodeja. Nakuja alkoi varsinkin 1. sylinteriin kertyä vian ilmettyä, tähän asti lukemat oli 0 joka pytyn kohdalla. Olisiko se nyt sitten se polttoainepumppu?!
Pikaista apua kaivataan, niin saa taas auton liikenteeseen...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- Kasetti on SEM TK3.7Pakari kirjoitti:- Onko kasetti aito Saab vai tarvike?
- Mitkä sytytystulpat ovat käytössä? Jos vastaus on jotain muuta kuin NGK BCPR7ES-11 niin ne vaihtoon ensimmäiseksi. Huom. Väärät tulpat voivat rikkoa di-kasetin.
- Onko alipaineletkut kiinni oikeissa paikoissaan ja ehjät?
- Onko vikakoodeja?
Voisihan tuotakin koittaa.Dosh kirjoitti:Jos on varatulpat hyllyssä, niin kannattaa niitä kokeilla ihan ensimmäiseksi. Itsellä vastaava vika hirveän etsinnän ja hiustenrepimisen jälkeen löytyi tulpasta, jotka ei myöskään olleet kovin vanhat.
Immun kunto mitataan vertaamalla pinl vs. mair arvoja. Ei mreq vs. mair. Mutta hyvin epätodennäköistä on että 8kk vanha immu olisi rikki.-PETTERI- kirjoitti:Amul on pyörinyt viime päivinä -200 ja +200 välimaastossa. Immu on 8 kk vanha. Mair mreq arvot on ok.