1997 2.0t ei kestä kaasua kylmänä

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
uudestakaupungistasaab
"Aero"
Viestit: 334
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
Paikkakunta: Turku 10

1997 2.0t ei kestä kaasua kylmänä

Viesti Kirjoittaja uudestakaupungistasaab »

Joo eli otsikon mukaisesti, ei kestä kaasua kylmänä, tukehtuu. Vetää ja pysyy käynnissä hyvin kun nostaa kytkimen, mutta heti kun koskee kaasuun tukehtuu. Tyhjäkäynti myös humppaa hieman kun kylmä.

Oisko hajalla se sininen anturi imusarjassa?
Avatar
Kupari
"Hölösuu"
Viestit: 3921
Liittynyt: Ma Kesä 26, 2006 19:55
Paikkakunta: Imatra

Re: 1997 2.0t ei kestä kaasua kylmänä

Viesti Kirjoittaja Kupari »

Mulla tuo ruiskuanturi sökönä lähinnä tukehtunu ja sammuillu puolilämpimästä kuumalle koneelle.
Myös piuhoja liittimen juuresta on menny poikki mitä ruiskuanturista aikoinaan juttuja etsiskellyt.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Vastaa Viestiin