http://postimg.org/image/uo321erwx/ kiristäessä katkesi toi kierretappi mikä menee vaijerille.
Elikkäs moinen ongelma tuli käsijarrua kiristäessä vastaan. Kyselin jo mitä maksaisi lysti teetätyttää niin karvan alta 400e ois kun pitäisi koko kahva vaihtaa. Mitähä tolle ois tehtävissä vai onko mitään tehtävissä?
9-3 Tein itse ja säästin (Käsijarru ongelma)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: 9-3 Tein itse ja säästin (Käsijarru ongelma)
Vaihtoehto 1
Purkuautosta kahva ~30€.
Kahvan irroitus max 1h (sis sisustan purku)
Kahvan asennus max 10min
sisustan kasaus max 30min.
Vaihtoehto 2
Vingulla pää vähä pienemmäks toho ja tekee kierteen
Jatkomutteri väliin ja sit sopivan verran kierretankoa.
Purkuautosta kahva ~30€.
Kahvan irroitus max 1h (sis sisustan purku)
Kahvan asennus max 10min
sisustan kasaus max 30min.
Vaihtoehto 2
Vingulla pää vähä pienemmäks toho ja tekee kierteen
Jatkomutteri väliin ja sit sopivan verran kierretankoa.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ