Omasta -06 aerosta on perä jo tipahtanut, ostan luultavasti tuollaiset, tuolta.
http://www.neobrothers.co.uk/coilover-s ... 6df1uloff2
Onko näitä jollain autossa, mistä hankittuna ja onko noissa hyvät säädöt?
Sitten samalla kannattaa vaihtaa ainakin osa puslista?
Maptun coiloverit
Maptun coiloverit
#1765
-Ahdin määrää tahdin-
-Ahdin määrää tahdin-
Re: Maptun coiloverit
Noissa ei käsittääkseni ole tuv-hyväksyntää, joten ei varmaan monelta löydy. Ainakaan katsastettuna
ex SAAB 9-3SC -06, emännän käyttis stage 1
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
Re: Maptun coiloverit
Kannattaa nyt vielä varmistaa asia suoraan maptunilta? Tai sitten tulostaa pokkanaan vaan jonkun tuv-lapun
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Re: Maptun coiloverit
Onko kenelläkään vieläkään kokemuksia tuosta Maptunin coilover alustasta?
Vaihtoehtona on tietysti myös D2 coilover ja perinteiset eibach/bilstein tai maptun/bilstein kombinaatiot, loppuunsa näillä ei juuri hinnan eroa ole kokonaisuuden osalta.
Tarkoitus ei ole tehdä autosta kivirekeä, mutta suht jämäkkä alusta saisi olla. Ja perä pitäisi saada farkussa pysymään sellaisella tasolla että kokonaisuus näyttää tasapainoiselta.
Maptunin coilovereille ei saa TUV-hyväksyntää, muutta sitähän ei periaateessa enää vaadita. Käytäntö sitten erikseen, mutta tähän homma ei kaadu.
Vaihtoehtona on tietysti myös D2 coilover ja perinteiset eibach/bilstein tai maptun/bilstein kombinaatiot, loppuunsa näillä ei juuri hinnan eroa ole kokonaisuuden osalta.
Tarkoitus ei ole tehdä autosta kivirekeä, mutta suht jämäkkä alusta saisi olla. Ja perä pitäisi saada farkussa pysymään sellaisella tasolla että kokonaisuus näyttää tasapainoiselta.
Maptunin coilovereille ei saa TUV-hyväksyntää, muutta sitähän ei periaateessa enää vaadita. Käytäntö sitten erikseen, mutta tähän homma ei kaadu.
Jäsen #6846
Saab 9-5 Aero Kombi MY2001
Saab 9-5 Aero Kombi MY2001