ettei tekeminen ja vitutus lopu kesälomasta, niin tuommoset koodit nakkasi tauluun kaupunkiajossa, itse asiassa liikenneympyrään jonottaessa. Ajossa kuitatessa obdscopella se nakkas saman tien vian takaisin kun kierrokset tippui tyhjäkäynnille. Jos oli 1200 tai enemmän kierroksia, kaikki toimi ok.
Olipa mukava kotimatka, kun check engine loimottaa ja kierrokset ei nouse yli 3000rpm..
Hätäpuhelu viisaammalle saabistille=> ensi apuna akunkenkä irti, ja letkut/putsaus.
Vikavalo asettui akunkengän irroituksella, mutta en usko itsekseen korjautuviin vikoihin (edelleenkään
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Google-haullakin saabin osalta näyttäis mappiin ja maffiin viittailevan nuo vikakoodit.
Putsailin ko. mokkulat ja tarkistin kaikki alipaineletkut ja liittimet, kaikki oli ulkoisesti kunnossa, map-anturi oli öljyinen, mutta ei umpitukossa.
Kysymys kuuluukin, onko jollain muulla tullut ko. koodeja, ja mikä auttoi lopullisesti vikaan. Pitikö vaihdella Immua tai paineanturia vai oliko vika jossain muualla?
Nimimerkillä: koodilukija on tästälähtien AINA matkassa
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)