Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Pitääkö liisinkiraketti siis palauttaessa olla pesty ja siivottu?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Valitettavasti Automaagipesut kuuluu liisariin, mutta sisustan putsit ei. VMP.AZP kirjoitti:Pitääkö liisinkiraketti siis palauttaessa olla pesty ja siivottu?
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Pitkä ja kivinen Via Dolorosa on tulossa päätökseen. Kyynel jo hiipii silmänurkkaan, varmasti sielläkin. Toisaalta, elohiiri näpyttelee vasemmassa silmäkulmassa ja suu vääntyy virneeseen, koska kohta alkaa tulla tekstiä Skodillac-topikkiin. Mahtavaa. Olen pöyristynyt siitä, että Fordsoniin ei ole tarvinnut öljyä lisätä. Olet päässyt liian helpolla. Skoda korjannee tilanteen Tarkista nyt, että kaupassa varmasti tulee mukana se litran öljyputeli
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Se lisäöljy puteli varmaan kuuluu skodillacin liisari soppariin tai auton huoltoihin?
Hauskaa on ollut lukea egobhuustin seikkailuista. Vastaavaa ketjua odotellaan innoissaan skodillakillekin.
Hauskaa on ollut lukea egobhuustin seikkailuista. Vastaavaa ketjua odotellaan innoissaan skodillakillekin.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Meillä onneksi loppuputsi menee firman piikkiin.
Ja älkääs nyt Skodillakeista. Oikein ihmettelin kun sitä litran öljypulloa ei ollutkaan mukana. Vaan eipä tuo ensimmäisten 14kk aikana ole juuri vajunutkaan. Harmittavasti ei ole mitään ongelmia ollut, eikä kuulu edes päästöhuijauksen piiriin, niin eipä ole paljoa kommentoitavaa.
Ja älkääs nyt Skodillakeista. Oikein ihmettelin kun sitä litran öljypulloa ei ollutkaan mukana. Vaan eipä tuo ensimmäisten 14kk aikana ole juuri vajunutkaan. Harmittavasti ei ole mitään ongelmia ollut, eikä kuulu edes päästöhuijauksen piiriin, niin eipä ole paljoa kommentoitavaa.
#2748, Saabiton, Utan Saab, Between Saabs
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7570
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Se pyytääkin sitä 15tkm kohdalla, samalla voit pyytää sen täyttöpullon sieltä mukaan.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Jotain vag on tehny oikein dieselien kanssa,kun 114tkm ajettu 2.0 170hv cr diisseli ei halunnu yhtään öljyä 30tkm huoltovälillä.Kolleega otannalla max 1 litra 30tkm matkal 1.6 ja 2.0 cr diisseleille juotettu.Ja ne lisääjät mobilia käyttäneen huollon asiakkaita enempi ku castrolia käyttävän huollon.Oma siis tehdasöljy ja sit castrol linjal.Ja wille hakee motosta motox vag LL öljyä joka 504 ja 507 luokitukset litran putelissa 9.90.Vai kuuluko liisariin öljyt lisäyskin hintaan???VAG 1.8 ja 2.0 tfsi audi kuski jolla tuollainen soppari rukoillu mekan suuntaan,noi pahimmat syöny alle 100tkm ajon jälkeen luokkaa liki litra tuhannella kilsalla.Jopa 10e litra hintaan alkais ketuttaa.9000CD23T kirjoitti:Se pyytääkin sitä 15tkm kohdalla, samalla voit pyytää sen täyttöpullon sieltä mukaan.
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7570
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Kyllä kuuluu, ainakin huoltoleasingin ollessa kyseessä.Vai kuuluko liisariin öljyt lisäyskin hintaan?
Oma ex vaggine pyysi aina 15tkm kohdalla lisää öljyä.
Ja ei muuta kuin marmorille.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Fokkerin viimeinen matka.
Uskallettiin pysähtyä Vantaalaiseen lähiöön autopesuun, vaikka MV lehteä lukien ja Perussuomalaisten politiikkoja kuunnellen pitäisi tällä hetkellä kaikki lähiöt olla tulessa ja likimain sotatannerta muistuttavassa tilassa (tähän väliin tarkennus: tämä oli sarkasmia, eli ns. läppä. Eilen iltaiset ja tämän aamuiset uutiset mm. Ranskasta on ollut ainakin minulle henk. koht. raskasta luettavaa / kuunneltavaa).
Kiitos neljästä vuodesta. Omalta osaltani tähän topikkiin ei siis mitään uutta foordismia ole luvassa. Vastailen toki parhaani mukaan jos joku jotain aiheesta haluaa kysellä
Uskallettiin pysähtyä Vantaalaiseen lähiöön autopesuun, vaikka MV lehteä lukien ja Perussuomalaisten politiikkoja kuunnellen pitäisi tällä hetkellä kaikki lähiöt olla tulessa ja likimain sotatannerta muistuttavassa tilassa (tähän väliin tarkennus: tämä oli sarkasmia, eli ns. läppä. Eilen iltaiset ja tämän aamuiset uutiset mm. Ranskasta on ollut ainakin minulle henk. koht. raskasta luettavaa / kuunneltavaa).
Kiitos neljästä vuodesta. Omalta osaltani tähän topikkiin ei siis mitään uutta foordismia ole luvassa. Vastailen toki parhaani mukaan jos joku jotain aiheesta haluaa kysellä
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Kerro lyhyesti mikä maku jäi ja suosittelisitko alikokoista ahdettua konetta kellekään?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Jos haluaa toimintavarman ja alle 6l/100km kulutuksiin pystyvän LUONTEIKKAAN moottorin, niin suosittelen ehdottomasti. Peugeotin pure-techejä en ole itse kokeillut, mutta esim. VAGeihin verrattuna ei häpeä yhtään, päin vastoin, hieno pannu. Ajoltaan ehkä hieman sporttisempi kuin Skoda, joka on hieman enemmän mukavuuspainoitteinen.
Eli jos alemman keskiluokan perhevankkuria kaipaa, niin Focus EHDOTTOMASTI titaniumina (on sen lisähinnan vs. trend väärti, kokeiltuna omakohtaisesti vuokra/sijaisautoissa) kannattaa pistää vakavaan harkintaan. Minusta vielä ihan modernin näköinenkin nykyiseen faceliftattuunkin verrattuna. Sisusta ei ehkä näytä laadukkaalta, mutta ei meidän käytössä mennyt miksikään. Iso peukku focukselle. Olisin ottanut uudemman jos automaatti ei olisi nostanu hintaa (=päästöjä) niin koviksi vs. Skoda / VAG.
EDIT: Ja tuo on talvellakin siis toiminut aina ilman ongelmia. Ei mitään viimasuojia, eikä viimeiseen pariin talveen jaksettu edes lohkista käyttää. Aina napista käyntiin ja kovaa ajoo, kelistä riippumatta. Max 5km niin oli koneen lämmöt 90asteessa, myös 30 asteen pakkasilla. Eli hiton oiva talviauto, penkinlämppäritkin tehoiltaan vähintäänkin riittävät. Vaihteisto toimi notkeasti edelleen, isommilla pakkasilla "hauska" ominaisuus oli se, että kytkin seuraili kengänpohjaa n. 1 sek "viiveellä" ylösliikkeessä, eli siis tahmasi. Mutta notkistui aina alle 3min ajolla, eikä ongelmaa olisi ollut jos olisi jaksanut käyttää sisätilalämppäriä/lohkista kun kelit meni yli 20 pakkasiin
Eli jos alemman keskiluokan perhevankkuria kaipaa, niin Focus EHDOTTOMASTI titaniumina (on sen lisähinnan vs. trend väärti, kokeiltuna omakohtaisesti vuokra/sijaisautoissa) kannattaa pistää vakavaan harkintaan. Minusta vielä ihan modernin näköinenkin nykyiseen faceliftattuunkin verrattuna. Sisusta ei ehkä näytä laadukkaalta, mutta ei meidän käytössä mennyt miksikään. Iso peukku focukselle. Olisin ottanut uudemman jos automaatti ei olisi nostanu hintaa (=päästöjä) niin koviksi vs. Skoda / VAG.
EDIT: Ja tuo on talvellakin siis toiminut aina ilman ongelmia. Ei mitään viimasuojia, eikä viimeiseen pariin talveen jaksettu edes lohkista käyttää. Aina napista käyntiin ja kovaa ajoo, kelistä riippumatta. Max 5km niin oli koneen lämmöt 90asteessa, myös 30 asteen pakkasilla. Eli hiton oiva talviauto, penkinlämppäritkin tehoiltaan vähintäänkin riittävät. Vaihteisto toimi notkeasti edelleen, isommilla pakkasilla "hauska" ominaisuus oli se, että kytkin seuraili kengänpohjaa n. 1 sek "viiveellä" ylösliikkeessä, eli siis tahmasi. Mutta notkistui aina alle 3min ajolla, eikä ongelmaa olisi ollut jos olisi jaksanut käyttää sisätilalämppäriä/lohkista kun kelit meni yli 20 pakkasiin
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Kiitoksia sinne Paippisiin jaksamisesta... Tämä lienee Suomen paras tietopankki, joka tuollaista Egoboostia haikailee. Kaveri osti justiin automaatilla farkun tällä kyseisellä koneella ja kehotin lukaisemaan tämän puun läpi ennen sitä. Luki, osti silti ! Kyllä Ford on jotain tämän kohdalla tehnyt oikein, kovaa käyttöä toistasataa tuhatta ja 4v siellä periferiassa ja ongelmat minimaalisia.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06, Honda Accord 2.4 Tourer-08 AT Executive Advanced
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Kutosella 212km/h (GPS, ei mielikuvaa missä asti mittari huiteli). Myönnettäköön, että hyvän alamäen (Sinsheimista itään) lisäksi saattoi tuulikin olla myötäinen, mutta silti yllättävä tulos.V.J.S kirjoitti:Nelosvaihteella kulkee 180km/h.
Mainittakoon lisäksi, että n. 200km luulin ajavani dieselillä tutun kolinan ja tärinän ansiosta, kunnes rekisteriotteessa huomasin viittauksen kipinäsytkään. Monen muun lisäksi myös Focus on auto, josta ymmärrän hyvin miksi joku sellaisen ostaa, mutta vielä paremmin, miksi en itse sellaista omista
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Parisataa tolla kait on luvatut huiput? Kokeilin vaan joskus paljo kulkee nelosella, tuli rajotin vastaan tossa 180km/h nopeuksissa Oli kyllä ihan jämerä ajettava vielä noissakin nopeuksissa.
Koskaan en tainnut kovempaa edes kokeilla?
Koskaan en tainnut kovempaa edes kokeilla?
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Ford ecoboost 1.0 turbo 3cyl 125hp 170Nm 1300-4500 i/min
Joo, 180 meni vielä alustan puolesta ihan vakaasti, siinä 200 nurkilla alkoi hieman kevenemään.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla