Eli jos rupeaa yhtä äkkiä kovemmalla pakkasella häviämään nesteitä ja muuten ei niin todennäköisesti noissa on vika.
Osat ei maksa juuri mitään mutta kyllä itsellä meni useampi tunti aikaa
Tuossa on kuva:
https://1drv.ms/i/s!Aj3BQWixNOGFgSj67chFlr52Rfm6
Kennon päällä näkyy muoviklipsi millä noi putket lukitaan kennoon, ei vaikuta luotettavalta mutta ei näyttäny nesteitä tiputtelevan kun käyttelin konetta ennen kuin kasasin muovit takaisin.
O-renkaiden koodi on marmorilla 4755377 ja parin sai alta kympillä.
Suurin homma on saada kenno näkyviin.
WIS sanoi että pitäis irroittaa letkut myös konehuoneen puolelta. En oikein tiedä miksi koska noi putket taipuu alaspäin ilmankin ja toiseksi se oli projektin ikävin osa koska raidetankon alapuolelle ei oikein nähnyt(nosturilla pääsis irroittaan alapuolelta).
Vedet täytyy tietty päästää muualta jossei ota letkuja tuosta auki.
Keskikonsoli pitää ottaa ensiks pois, muistin mukaan meni jotenkin näin: takapenkin tuhkakupin alta yks torx auki jonka jälkeen konsolin takareuna irtoaa, alta tulee pari 10millin kannalla olevaa mutteria ja kaukosäädön antenni pitää irroittaa muovista.
Sitten virtalukon ympärillä oleva kumireunus joka on myös käynnistykseneston antenni niin lähtee irti kun muistaakseni sitä kääntää aavistuksen vastapäivään, sen jälkeen sen alla oleva muovi lähtee vain nyppäsemällä ylös, alta löytyy torx.
Tämän jälkeen tuo takaosa pitäis jo irrota, sähköikkunoiden paneelin voi irroittaa tuossa vaiheessa(etureunassa klipsu) mutta itse irroitin liittimen takaata siinä vaiheessa kun nostin konsolia ylös.
Keskikonsolin irroitusta varten pitää irroittaa myös sivumuovit ja hanskalokeron poistaminen tuo mukavasti tilaa, sitten vaan ACC-yksikkö takaa päin lykkäämällä pihalle ja yläreunassa on pari muoviniittiä jotka itse irroitin ensin työntämällä keskustan sisään ja sitten niitti ulos. Kytkimet irti siinä vaiheessa kun konsolia saa vähän raotettua, niitä ei saa väärin asennettua takas.
Tässä vaiheessa näkymä on melkein kuten kuvassa. Kaukalo on neljällä klipsulla kiinni ja itse päädyin ottamaan oikeassa reunassa näkyvän tukiraudan alapäästään auki että sain klipsut auki. Ylemmät ensiksi ja kaukalo saa jää paikoilleen.
Keskikonsoli oli todennäköisesti myös alapäästään jostain kiinni ja vaihdekepin pussukka on vaan klipsuilla kiinni.
Jotain varmaan unohtui mutta voimaa ei tarvinnu käyttää kuin konehuoneen puolelta letkuja irrotellessa, kootessa laitoin tuonne normiklemmarit kun orkkisklemmareiden puristaminen on melko perseestä.
Rikki menneitä osia on turha multa tulla karhuumaan.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Myös täällä oli jotain juttua: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=13&t=80173