^ Esitän eriävän mielipiteen. Liikaa värejä, sekava ulkoasu ja muutenkin ainakin näin ensinäkemältä suhteellisen kamala kokemus ainakin tietokoneen ruudulta. Mobiilina ehkä toimivampi, mene tiedä.
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i #5588
Olen reissussa, joten toistaiseksi tuijotellut vain mobiiliversiota. Vihreä väri pisti aluksi silmään ja joutuu vähän hakemaan juttuja sivulla. Kuten usein, käyttöliittymän vaihdos tuntuu aluksi huonolta, mutta olen melko varma että tähän tottuu nopeasti, alkaa tuntua toimivalta ja vanhaa ei jää kaipaamaan.
Piti vallan vilkaista ilman filttereitä, kun minusta tämä on ihan selkeä . Ehkä hieman enemmän geneerisen PhpBB:n näköinen kuin aiempi ulkoasu, mutta en paheksu. Vähän jännitin luvattua skaalautuvuutta että pitääkö pienentää ikkunaa, mutta pysyy vielä luettavan kapeana isollakin ikkunalla.
Rock on!
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Hirvee shokki ensi alkuun, et mihin minä nyt olen joutunut, mut olen oppinut jo käyttämään käyttöliitymääkin jossain määrin muutaman minuutin ensi kokemuksen perusteella. Ihan tuntuisi piristävältä jutulta näin tällaisellekin tyypille joka suhtautuu kaikkiin uudistuksiin kriittisesti nykyisin. Löytyihän ne avataritkin, tosin väärältä puolen, mut voihan se alkaa tuntua siltä jossain vaiheessa et ne ovat olleet väärällä puolella jo alkujaankin .
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Minä kun luulin, että tietokoneeseen tulleet ajoittaiset käynnistysongelmat johtuivat siitä, kun puhalsin pölyt paineilmalla ja tuulettimet pääsivät pyörimään. Syyllinen olikin microsoftin sormenjälkitunnistimella varustettu näppäimistö. Se alkoi sekoilla nyt oikein kunnolla. Pisteli sisäänkirjautuessakin kirjaimia itsekseen menemään. Itse koneessa ei ollutkaan mitään vikaa
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Kaksi rankkaa ja pitkää työpäivää takana, mutta tuo hiivatin konehalli on nyt kasassa. Pohjat ja perustukset tehty toki aikaisemmin.
Aikaisemmin leegoja kasaillu ja muita tönöjä koonnu, hirsiä latonu ja nytpä on tämäkin pelti-elementtien kasaustouhu koettu... Jos olisin tajunnu kuinka iso homma on kyseessä, olisin tilannu kasattuna. Mutta ajattelinpa perinteisesti säästää ja teimme itse
Eilinen Blue Öyster Cult:in keikka hesassa ylitti kaikki odotukset, oli tällainen huru-ukkokin keikan jälkeen ihan hiki märkänä. Kannatti käydä katsomassa
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Kai tääkin kesä kohta viilenee, niin aktivoiduin ajoissa saksanihmeen keväämmällä yskäisseen Webaston vikakoodien selvittämisessä sekä lukituksen avaamisessa. Uudenmaan Autovarustelu hoiti homman A) samana päivänä, B) nopeasti, C) veloituksetta. Ei voi kuin kehua palvelua, joka aiemmallakin visiitillä (samaan settiin kaukosäätimen asennus toissasyksynä) oli täyden kympin arvoinen.
Samalla huomasin että foorumilaiset luottavat hyvään palveluun, joskin täysin päinvastaisissa asioissa, kun hallissa oli tutunnäköinen 9000 CD 2.3TA, joka erehdyttävästi näytti siltä että taisi olla ilmastointihuolto meneillään.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla
Juu, puuttui 650 grammaa kylmäainetta. Ikinä ei tässä korissa ollessaan tätä ilmastointia ole huollettu - muutama vuosi sitten nostin vermeet kylmäaineineen kaikkineen uudemmasta purkuautosta. Lisäksi työlistalla oli irrallaan olleen (toisen auton) Eberin lukituksen aukaisu ja vikakoodinluku. Lisätyö ei aiheuttanut lisäkustannuksia.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00