Jos joku on asennellut itse kyseistä hälytintä, niin kaikki vinkit ovat tervetulleita.
Hälyttimen asennus
Hälyttimen asennus
Tilasin Defa 400 hälyttimen autooni (9-3 2.0t vm-01). Aion asentaa sen itse ja siihen liittyen muutama kysymys. Eli onko sillä että, auton akku on ollut pois pelistä muutaman päivän, mitään vaikutusta mihkään laitteisiin esim: ovien kaukoohjaukseen, radioon,käynnistyksenestoon. Erään tutun suht uusi japanilainen otti nokkiinsa akunvaihdosta, eikä käynnistynyt ilman että oli käynyt korjaamon tepselissä
.
Jos joku on asennellut itse kyseistä hälytintä, niin kaikki vinkit ovat tervetulleita.
Jos joku on asennellut itse kyseistä hälytintä, niin kaikki vinkit ovat tervetulleita.
R.I.P. 9-5 2.3T Aero-01
-
Tomi Liljemark
- "Turbo"
- Viestit: 203
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 19:55
- Paikkakunta: Loppi
- Viesti:
Terve taas täältä Virosta!
...no ei ainakaan Hondassa tapahtunut mitään, kun otti akun irti, paitsi..
Kun allekirjoittanut työskenteli Honda myyjänä 5 vuotta, niin kerron tähän yhden tarinan.
Meillä oli myymälässä Honda Legend. Yks venäläinen sitten osti sen. No kaikki vientipaperit tehtiin ja rek.kilvet tuotiin ja tuli se hetki, kun piti ajaa auto pihalle. Kollegani kun ei ollut niin varma ajotaidoistaan, niin se pyysi mua ajamaan sen ovenaukosta. No mitäs siinä-istahdin rattiin, käänsin avainta-ja ..ei mitään. Prkl. ajattelin, akun johto tiedysti otettu irti, ettei purkautuu seistessä siinä vaateikkunassa. No tulin autosta ulos,heitin ovenkin kiinni selän taa ja menin laitoin sen johdon kiinni miinusnapaan ja kuului napsahdus. Sehän päättii sulkea keskuslukituksella ovet. No voi voi-avaimet-siis kaikki nippu sytytyslukossa, ovet lukossa ja auton pitäis aloitta taival Venäjän rajalle. Ei hirveästi olisin tykänny rikkomaan lasia ja taas vaihtamaan uutta sitten. No onneksi meidän tekniikan poika oli todella taitava(työskenteli muuten Suomessakin joskus-kaverin saavutuksiin kuului mm Ford Escort 1,4 Laserille itse asennettu ruisku ja turbo-meni helvettilisesti eteenpäin). Niin kun sattui näin sopivasti, että mulla jäi avaimet käynnistysasentoon siinä sytytyslukossa, niin kaveri koodasi toisen Legendin avaimet siihen autoon ja avasi sitten kaukoohjaimella ovet. Että näin.
Ja mitä me opimme tästä-ei pidä auttaa työkaveria. No okei se oli vitsi.
Kun ajattelee rauhallisesti ja kato niitä kaavoja, niin luulen että pääset asentamaan sen Defankin. Itse asensin viime viikolla työautoon(Peugeot Partner) lasinsärkemismikrofonin ja iskutunnistimen. Kyseessä siis Cobra hälytin.
...no ei ainakaan Hondassa tapahtunut mitään, kun otti akun irti, paitsi..
Kun allekirjoittanut työskenteli Honda myyjänä 5 vuotta, niin kerron tähän yhden tarinan.
Meillä oli myymälässä Honda Legend. Yks venäläinen sitten osti sen. No kaikki vientipaperit tehtiin ja rek.kilvet tuotiin ja tuli se hetki, kun piti ajaa auto pihalle. Kollegani kun ei ollut niin varma ajotaidoistaan, niin se pyysi mua ajamaan sen ovenaukosta. No mitäs siinä-istahdin rattiin, käänsin avainta-ja ..ei mitään. Prkl. ajattelin, akun johto tiedysti otettu irti, ettei purkautuu seistessä siinä vaateikkunassa. No tulin autosta ulos,heitin ovenkin kiinni selän taa ja menin laitoin sen johdon kiinni miinusnapaan ja kuului napsahdus. Sehän päättii sulkea keskuslukituksella ovet. No voi voi-avaimet-siis kaikki nippu sytytyslukossa, ovet lukossa ja auton pitäis aloitta taival Venäjän rajalle. Ei hirveästi olisin tykänny rikkomaan lasia ja taas vaihtamaan uutta sitten. No onneksi meidän tekniikan poika oli todella taitava(työskenteli muuten Suomessakin joskus-kaverin saavutuksiin kuului mm Ford Escort 1,4 Laserille itse asennettu ruisku ja turbo-meni helvettilisesti eteenpäin). Niin kun sattui näin sopivasti, että mulla jäi avaimet käynnistysasentoon siinä sytytyslukossa, niin kaveri koodasi toisen Legendin avaimet siihen autoon ja avasi sitten kaukoohjaimella ovet. Että näin.
Ja mitä me opimme tästä-ei pidä auttaa työkaveria. No okei se oli vitsi.
Kun ajattelee rauhallisesti ja kato niitä kaavoja, niin luulen että pääset asentamaan sen Defankin. Itse asensin viime viikolla työautoon(Peugeot Partner) lasinsärkemismikrofonin ja iskutunnistimen. Kyseessä siis Cobra hälytin.