Africa Export 3.0t MY00
Re: Africa Export 3.0t MY00
Pitää varmaan alkaa kattelemaan sitte uutta ahdinta tohon... Jos jostain halvalla sais. Vois kyl ihan ekaks kuitenki kattoa vaikka 5 tkm periodin et mitä toi syö ja kuinka paljo.
Kyl se kansien välimaasto näytti siltä, että se lämmönvaihdin ei sieltä nouse kansia irrottamatta. Ainakaa, jos se vaihdin on kii siinä kannes. Jos kansi on kantena ja vaihdin siä sen alla niin sitte on eri asia. No aika näyttää. Kattelin eBaystä niin yläpään tiivistesarja kaikkine nippeleineen Elringin kansipahveilla näytti olevan 70 puntaa. Siitä eteenpäin kaikki onki sitte joko kiroilua ja menetettyä vapaa-aikaa tai sitte tukku rahaa jollekki. Eli periaattees jos päivän purkaa, dumppaa kannet koneistamolle ja ulkoistaa sen venttiilihomman sinne (katoin netistä videon, niin ei taida mun sormet taipua) ja sit päivän kasaa, niin ehkä se olis realistinen vaihtoehto... Eihän se kansihomma periaattees ole kuin imusarja pois (irtoaa puoles tunnis), jakopää auki, turbolta dp:n mutterit pois ja imuputki pois ja vesi- ja öljyputkia pois ja sit taaemman pakosarjan kans sit onki tilaa irrottaa ne kaks mutteria aivan hyvin. Koneen takaosa on aika avara vrt nelipyttyset... Harvoin nää tietty menee niinku elokuvis.
Ite ku sössii niin kaikki on mahdollista. Lisäsin koneeseen viikonloppuna öljyä tasan 4,5l. Katoin ekan startin jälkeen öljyt, ja oli nätisti maksimis. Sittemmin rupesin kattomaan, että on jo yli tikun ylämerkin, ja kunnolla. Päätä piti rapsuttaa, että mites se näin, mutta jotain kämmäsin.
Kuva ennen termarin vaihtoa (ja öljytikun kiinnityksen irrotusta).
Kuva nyt kun öljyä on liikaa.
Jollain ihmekonstilla olen saanu tikun sentin pari alemmaks kuin aiemmin. Muuta vaihtoehtoa en keksi kuin et siinä tikun kiinnityskohdas olis sit ollu muka kaks reikää, mut ei kyl mun mielestä ollu. Tai sitte jotan muuta tosi halmua on tapahtunu. No näillä mennään, ja nyt tiän, että tikun muoviosan reuna on maksimi ja maksimi on minimi. Täytyy joskus uudelleen purkaes kattella uudemman kerran
Vaihdoin ne tulpakki tänää, ja vain kutospytys oli ihan vähä öljyä pohjalla. Mut ei mitää muurautumisia tai muuta. Muut reiät täysin kuivat. Voi nää vehkeet joskus yllättää positiivisestikki Ainaki jossei mitää odota.
Pakarin kans eilen pähkäiltiin FB:n puolella sytkäkasetteja, ja täs ne on vaihdettu jo kertaalleen. Uudet on ihan hauskan hintasia ja käytettyjä saa eBaystä n. 100$ hintaan
Periaattees se on tosi kiva tieto, että ne on vaihdettu, mutta periaattees toi kertoo myös siitä, että jos pellin alle on laitettu tuoreet kasetit niin molemmat on nyt sitte elinkaaren loppuvaiheilla No ei tota kannata liikaa miettiä. Jos kasetit hajoo niin sitte ne vaihdetaan. Jos olis ostanu 4k auton, niin siihen olis menny ekana vuonna arvonlaskuun kolmen tai neljän kasetin verran käteistä. Ja toisaalta kyllä ne kasetit voi väärällä käytölläki hajottaa mm. tulppavalinnalla, pyörittelyllä ja heti starttaamalla jne.
Vaihdoin alipaineletkujaki ku olivat haperoita. Muuten vaihtu kaikki, mutta tulipelliltä lähti ohjaamoon joku johon en koskenu. Samalla rykäsyllä vaihdoin purkuautosta vuoden vanhan akun ja latailin sen Ctekin Recondilla täyteen.
Tähän mennes fiilis on hyvä. Kohta elän jo niin pilvilinnois ton ruoskan kans, että sieltä voi jopa tippua. Mut enhän mä rakkaalle avopuolisolleni huonoa autoa haluiskaa kattoa. Varsinkaa jos sen joutuu ite korjaan
(Ja taas tuli kehuja, mut ei siinä määrin kuin Radalle.com -tarrasta edellises autos)
Kyl se kansien välimaasto näytti siltä, että se lämmönvaihdin ei sieltä nouse kansia irrottamatta. Ainakaa, jos se vaihdin on kii siinä kannes. Jos kansi on kantena ja vaihdin siä sen alla niin sitte on eri asia. No aika näyttää. Kattelin eBaystä niin yläpään tiivistesarja kaikkine nippeleineen Elringin kansipahveilla näytti olevan 70 puntaa. Siitä eteenpäin kaikki onki sitte joko kiroilua ja menetettyä vapaa-aikaa tai sitte tukku rahaa jollekki. Eli periaattees jos päivän purkaa, dumppaa kannet koneistamolle ja ulkoistaa sen venttiilihomman sinne (katoin netistä videon, niin ei taida mun sormet taipua) ja sit päivän kasaa, niin ehkä se olis realistinen vaihtoehto... Eihän se kansihomma periaattees ole kuin imusarja pois (irtoaa puoles tunnis), jakopää auki, turbolta dp:n mutterit pois ja imuputki pois ja vesi- ja öljyputkia pois ja sit taaemman pakosarjan kans sit onki tilaa irrottaa ne kaks mutteria aivan hyvin. Koneen takaosa on aika avara vrt nelipyttyset... Harvoin nää tietty menee niinku elokuvis.
Ite ku sössii niin kaikki on mahdollista. Lisäsin koneeseen viikonloppuna öljyä tasan 4,5l. Katoin ekan startin jälkeen öljyt, ja oli nätisti maksimis. Sittemmin rupesin kattomaan, että on jo yli tikun ylämerkin, ja kunnolla. Päätä piti rapsuttaa, että mites se näin, mutta jotain kämmäsin.
Kuva ennen termarin vaihtoa (ja öljytikun kiinnityksen irrotusta).
Kuva nyt kun öljyä on liikaa.
Jollain ihmekonstilla olen saanu tikun sentin pari alemmaks kuin aiemmin. Muuta vaihtoehtoa en keksi kuin et siinä tikun kiinnityskohdas olis sit ollu muka kaks reikää, mut ei kyl mun mielestä ollu. Tai sitte jotan muuta tosi halmua on tapahtunu. No näillä mennään, ja nyt tiän, että tikun muoviosan reuna on maksimi ja maksimi on minimi. Täytyy joskus uudelleen purkaes kattella uudemman kerran
Vaihdoin ne tulpakki tänää, ja vain kutospytys oli ihan vähä öljyä pohjalla. Mut ei mitää muurautumisia tai muuta. Muut reiät täysin kuivat. Voi nää vehkeet joskus yllättää positiivisestikki Ainaki jossei mitää odota.
Pakarin kans eilen pähkäiltiin FB:n puolella sytkäkasetteja, ja täs ne on vaihdettu jo kertaalleen. Uudet on ihan hauskan hintasia ja käytettyjä saa eBaystä n. 100$ hintaan
Periaattees se on tosi kiva tieto, että ne on vaihdettu, mutta periaattees toi kertoo myös siitä, että jos pellin alle on laitettu tuoreet kasetit niin molemmat on nyt sitte elinkaaren loppuvaiheilla No ei tota kannata liikaa miettiä. Jos kasetit hajoo niin sitte ne vaihdetaan. Jos olis ostanu 4k auton, niin siihen olis menny ekana vuonna arvonlaskuun kolmen tai neljän kasetin verran käteistä. Ja toisaalta kyllä ne kasetit voi väärällä käytölläki hajottaa mm. tulppavalinnalla, pyörittelyllä ja heti starttaamalla jne.
Vaihdoin alipaineletkujaki ku olivat haperoita. Muuten vaihtu kaikki, mutta tulipelliltä lähti ohjaamoon joku johon en koskenu. Samalla rykäsyllä vaihdoin purkuautosta vuoden vanhan akun ja latailin sen Ctekin Recondilla täyteen.
Tähän mennes fiilis on hyvä. Kohta elän jo niin pilvilinnois ton ruoskan kans, että sieltä voi jopa tippua. Mut enhän mä rakkaalle avopuolisolleni huonoa autoa haluiskaa kattoa. Varsinkaa jos sen joutuu ite korjaan
(Ja taas tuli kehuja, mut ei siinä määrin kuin Radalle.com -tarrasta edellises autos)
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Africa Export 3.0t MY00
opeleiss v6 moottoreissa toi öljynlauhdutin on ollut vuotavaa sorttia. moni on tuon toimen ns ulkoistanut
omegoissa jomman kumman puolen lambdan kuoleman aiheutti ko kohteesta vuotava jäähdytinneste
muistelisin että kansi on erillinen osa ja muttereilla ja o-renkailla kiinni olisi cooler kannessa .
ns offtopicona toinen haluttu kohde on alumiiniset venttiilikopat
omegoissa jomman kumman puolen lambdan kuoleman aiheutti ko kohteesta vuotava jäähdytinneste
muistelisin että kansi on erillinen osa ja muttereilla ja o-renkailla kiinni olisi cooler kannessa .
ns offtopicona toinen haluttu kohde on alumiiniset venttiilikopat
Re: Africa Export 3.0t MY00
No kyl se koko pakoputki niin täynnä vettä on molemmin puolin konetta, että yhtää ihmettele jos sähköosat ottaa nokkiinsa siitä. Toisaalta jos se kansi on se vuotava osa, niin eihän sen lämmönvaihtimen siirto keulalle mitää auta. Jäähän se kansi sinne silti. Vai vuotaako ne vaihtimekki sitte niin, että marinadit menee sekasin?
Toi alumiiniset venakopat on siitä lohdullinen tieto, että jos ton romun joskus päättää purkaa, niin siinä on sitte jo neljä haluttua osaa: 2 kpl sytkäkasetteja ja toiset 2 kpl niitä venakoppia
Toi alumiiniset venakopat on siitä lohdullinen tieto, että jos ton romun joskus päättää purkaa, niin siinä on sitte jo neljä haluttua osaa: 2 kpl sytkäkasetteja ja toiset 2 kpl niitä venakoppia
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Africa Export 3.0t MY00
Kaveri teetti 5 mm rosteri levyn ja yleis jäähdytin keulaan . Saksassa esim valmis osa on ylläri gunther motor und sport teile uber kostenloss eli kallis ... muistaakseni letkuihin koneen päähän pitää käyttää koneen omia päitä . Noissa siis vuotaa sekä kansi että kenno eli pito autoon pitkään juoksuun ajatellen urakka on varmuuden vuoksi hyvä
Re: Africa Export 3.0t MY00
Hmm. Kuulostaa hieman Opelilta jo. Mä jo ajattelin tulla tällä autolla GMST-tapahtumaan osoittamaan GM-ajan konsernituotteista muutakin hienoa kuin peilin kytkimet, mutta alkaa olemaan eri fiilis
No niin tai näin, niin tällä on nyt ajettu termarin vaihdon jälkeen n. 1000 km ja vesi ei ainakaan vanhaa tahtia katoa. Lisäksi katoin kurkkasin sinne termarikotelon vieressä olevaan poteroon ja yllätys oli aika suuri.
Kuten kuvasta voisi olettaa, niin potero on täysin kuiva! Tosin tällä on nyt tuupattu yhtä soittoa 500 km, että voi olla et vesi on jo haihtunu pois. Mene ja tiedä. Mutta toisaalta on se vesihävikki ainaki pienentyny oleellisesti.
Täs oli ajovalokki säädetty niin perseelleen, että pimeäajosta ei tuu mitää. Kuskin puolen valo sohotti 10 m päähän keulasta. Nyt ne on suunnilleen samalla tasolla.
Nostin kuvioo n. 2 m päästä mitattuna yli 10 cm Jos viä uudet polttimot kattelis niin pääsee kokemaan näiden TM:n kehumien valonheitinten ihanuutta
Ahdinta aloin katteleen. Briteistä tulis 266 eurolla uus. Tosin valmistaja on "Toyosports" joten en tiä kannattaako nähdä vaivaa... Neobrossilla maksaa käytetty 300 puntaa plus kustin polkemat. Pistin Facebookkiin viestiä, jos joku urhea IntSaabista bongais niin soittaa heti mulle niin sorvataan välityspalkkio kohdalleen. Päätin siis vaihtaa ensin ahtimen, ja sitte miettiä sitä kansiremppaa sen jälkeen jos viä pölläyttelee.
No niin tai näin, niin tällä on nyt ajettu termarin vaihdon jälkeen n. 1000 km ja vesi ei ainakaan vanhaa tahtia katoa. Lisäksi katoin kurkkasin sinne termarikotelon vieressä olevaan poteroon ja yllätys oli aika suuri.
Kuten kuvasta voisi olettaa, niin potero on täysin kuiva! Tosin tällä on nyt tuupattu yhtä soittoa 500 km, että voi olla et vesi on jo haihtunu pois. Mene ja tiedä. Mutta toisaalta on se vesihävikki ainaki pienentyny oleellisesti.
Täs oli ajovalokki säädetty niin perseelleen, että pimeäajosta ei tuu mitää. Kuskin puolen valo sohotti 10 m päähän keulasta. Nyt ne on suunnilleen samalla tasolla.
Nostin kuvioo n. 2 m päästä mitattuna yli 10 cm Jos viä uudet polttimot kattelis niin pääsee kokemaan näiden TM:n kehumien valonheitinten ihanuutta
Ahdinta aloin katteleen. Briteistä tulis 266 eurolla uus. Tosin valmistaja on "Toyosports" joten en tiä kannattaako nähdä vaivaa... Neobrossilla maksaa käytetty 300 puntaa plus kustin polkemat. Pistin Facebookkiin viestiä, jos joku urhea IntSaabista bongais niin soittaa heti mulle niin sorvataan välityspalkkio kohdalleen. Päätin siis vaihtaa ensin ahtimen, ja sitte miettiä sitä kansiremppaa sen jälkeen jos viä pölläyttelee.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Africa Export 3.0t MY00
"Jalopuut" sai lähteä ja tilalle purkuautosta "alumiiniä". Facepalm olis tietty viä pahempi, jos olisin teipittäny viä ton "alumiinin" "hiilikuiduks" Olis sit tosi äijä ja tosi kevyt x2. Mut eikai ton äijä tarvi olla, ku kuskina on nainen.
Uuh, nin aito. Niin vaalea. Niin komea! Kuka helkkari ruksii uuden auton varusteista "jalopuut"?
Alotin tietenki vaihdekepin ympäryställä. Selvästikki manuaalis ja automaatis on samat palikat, kun ne kerta sopi ristiin. Samalla tuli nyysittyä purkuautosta kaksi kysytyintä osaa: lokero tuhkakupin tilalle ja kolikkorenki. Tosta kolikkorengistä joskus savihousun kans puhuin, ja totta tosiaan sen hintataso on n. 20e, myös eBayssä. Ekana tietty pohtii, et vaikka toi irtoiski, niin kuka on niin idiootti et heittää sen roskiin Ei se autosta pois kävele ja kiinnitysklipsuja ku modaa sekunnin puukolla, niin on aika piukas tos kolossaan.
Operaatiohan oli sopivaa sadepäivähommaa. Ei kyl kuvasta näy, mut erona oli muutaki kuin väri. Toi pinta on niin heijastava, että kun yhtälöön lyö viä ton kattoikkunan, niin kabiinin valotaso tuntu nousevan ainaki plasebo-tasolla ja avaruuden tuntua tuli rutkasi, kun se haalistunut mutta niin pimeä "jalopuu" katosi naaman edestä.
Vielä todiste siitä, että tuo "jalopuu" on kaikkien feikkien äiti:
Parketit tummuu, paneelit tummuu, huonekalut tummuu. Miksei myös Saabin "jalopuu" tummu?
Bonuksena tietty päälle on nyt se, että kun nuo "jalopuut" jäi ylimääräseks, voin feikkiteipata ne vaikka "alumiiniksiksi" ja asentaa oman femmani ällöttävien "jalopuiden" tilalle.
Uuh, nin aito. Niin vaalea. Niin komea! Kuka helkkari ruksii uuden auton varusteista "jalopuut"?
Alotin tietenki vaihdekepin ympäryställä. Selvästikki manuaalis ja automaatis on samat palikat, kun ne kerta sopi ristiin. Samalla tuli nyysittyä purkuautosta kaksi kysytyintä osaa: lokero tuhkakupin tilalle ja kolikkorenki. Tosta kolikkorengistä joskus savihousun kans puhuin, ja totta tosiaan sen hintataso on n. 20e, myös eBayssä. Ekana tietty pohtii, et vaikka toi irtoiski, niin kuka on niin idiootti et heittää sen roskiin Ei se autosta pois kävele ja kiinnitysklipsuja ku modaa sekunnin puukolla, niin on aika piukas tos kolossaan.
Operaatiohan oli sopivaa sadepäivähommaa. Ei kyl kuvasta näy, mut erona oli muutaki kuin väri. Toi pinta on niin heijastava, että kun yhtälöön lyö viä ton kattoikkunan, niin kabiinin valotaso tuntu nousevan ainaki plasebo-tasolla ja avaruuden tuntua tuli rutkasi, kun se haalistunut mutta niin pimeä "jalopuu" katosi naaman edestä.
Vielä todiste siitä, että tuo "jalopuu" on kaikkien feikkien äiti:
Parketit tummuu, paneelit tummuu, huonekalut tummuu. Miksei myös Saabin "jalopuu" tummu?
Bonuksena tietty päälle on nyt se, että kun nuo "jalopuut" jäi ylimääräseks, voin feikkiteipata ne vaikka "alumiiniksiksi" ja asentaa oman femmani ällöttävien "jalopuiden" tilalle.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Africa Export 3.0t MY00
Autonomistajan paras ystävä: verhoilupesuri. Kavereina juuriharja ja painepullossa pyykinpesuainetta. Ei turhaa hienostelua.
Tolla kombinaatiolla on monta autoa pesty. Vaaleasta tulee taas vaalea ja mustasta oikeasti musta. Jopa vuosia koira-autona olleesta autosta lähti koiralöyhkät pois. Kova peli, eikä edes kallis.
Lähtökohtahan oli tollanen kulahteneen paskanen sisusta. Kohta se on kuin uusi
Ruiskis ruiskis vettä penkkeihin.
Ruiskis ruiskis saippuaa perään.
Hink hink juuriharjalla turhaa säälimättä.
Keskitetään paska yhteen pisteeseen ja imastaan pois.
Ja voela. V*tuiks mäni.
Uusintaottelu entistä tiukemmalla seoksella saippuaa, entistä pidemmällä juuriharjastuksella ja entistä kuumemmalla vedellä. Ei auta.
Tuomitsen sisustan pysyvästi paskasen näköseksi. Ei tohon auta myrkyt eikä kyyneleet. Olkoot. Jos kohta kävis nyppäämäs purkuautosta ne puolinahkasportit tilalle
Tolla kombinaatiolla on monta autoa pesty. Vaaleasta tulee taas vaalea ja mustasta oikeasti musta. Jopa vuosia koira-autona olleesta autosta lähti koiralöyhkät pois. Kova peli, eikä edes kallis.
Lähtökohtahan oli tollanen kulahteneen paskanen sisusta. Kohta se on kuin uusi
Ruiskis ruiskis vettä penkkeihin.
Ruiskis ruiskis saippuaa perään.
Hink hink juuriharjalla turhaa säälimättä.
Keskitetään paska yhteen pisteeseen ja imastaan pois.
Ja voela. V*tuiks mäni.
Uusintaottelu entistä tiukemmalla seoksella saippuaa, entistä pidemmällä juuriharjastuksella ja entistä kuumemmalla vedellä. Ei auta.
Tuomitsen sisustan pysyvästi paskasen näköseksi. Ei tohon auta myrkyt eikä kyyneleet. Olkoot. Jos kohta kävis nyppäämäs purkuautosta ne puolinahkasportit tilalle
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Africa Export 3.0t MY00
Ei oo ainakaan vielä itelle tullu ainuttakaan jalopuujäljitelmää Saabissa vastaan.
9000 tai 9-5 jalopuissa on niin paksu lakkakerros päällä, että moni luulee sen takia sitä muovijäljitelmäksi.
Haastan sut pilkkomaan ne jalopuupaneelit ja kattomaan että onko se viilu siellä sisällä puuta vai muovia
9000 tai 9-5 jalopuissa on niin paksu lakkakerros päällä, että moni luulee sen takia sitä muovijäljitelmäksi.
Haastan sut pilkkomaan ne jalopuupaneelit ja kattomaan että onko se viilu siellä sisällä puuta vai muovia
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: Africa Export 3.0t MY00
Mulla oli jalopuujäljitelmät ekassa femmassa, jonka omistin 2000 luvun alkupuolella. Auto oli MY98 ja käyttöönotto 13.1.1998, eli ihan alkupäätä.
Muistaakseni alkuaikoina oli toimitus vaikeuksia tuon oikean jalopuun kanssa ja hyvityksenä oli tarjottu SE-varustelua tai jotain vastaavaa.
Muistaakseni alkuaikoina oli toimitus vaikeuksia tuon oikean jalopuun kanssa ja hyvityksenä oli tarjottu SE-varustelua tai jotain vastaavaa.
Saab 9-3 SC Aero BioPower A5 MY09 JC Performance
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
Saab 9-3 SS Linear M6 MY08
Re: Africa Export 3.0t MY00
Otin Coltin haasteen vastaan. Tosin nyt tulee pussihousuvapautus, eli en pilkkonut alkuperäistä JALOPUUPANEELIA, vaan kuvasin valmiita reikiä. Pakko kai se on myöntää, että olin väärässä. Nämä jalopuut ovat puuta, eivät feikkikamaa.
Nooh, vähä kittiä reikien päälle ja kunnon jonne-teipit niskaan, niin ei sitte liikaa leimaudu pussihousuks joka fanittaa aitoa jalopuuta. Olkoot tuo sitten viimeinen aito asia maailmassa, kun misseillä on silikonit, Saabeissa GM-kytköksiä ja Jutan takuutuksekki oli vähä mitä oli.
Nooh, vähä kittiä reikien päälle ja kunnon jonne-teipit niskaan, niin ei sitte liikaa leimaudu pussihousuks joka fanittaa aitoa jalopuuta. Olkoot tuo sitten viimeinen aito asia maailmassa, kun misseillä on silikonit, Saabeissa GM-kytköksiä ja Jutan takuutuksekki oli vähä mitä oli.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Africa Export 3.0t MY00
Puhaltaako tuo verhoilupesuri sisustastaan ihan vain kylmää vettä vai kenties höyryä? Ihan vaan siksi kysyn, kun olen pohtinut joskus uskaltaisko meidän höyrypesurilla pestä auton verhoilut, vai ottaako pinnat itseensä?
Pakko kysyä, että mitä niin kovin salaisen jännää hanttarin jalkatilassa oli kuvaushetkellä, että se piti camouflaagata noin hienovaraisesti?JP_Vette kirjoitti:
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Africa Export 3.0t MY00
Tuo pesuri puhaltaa pelkkää vettä. Käytän niin kuumaa kuin varaajasta tulee, eli teorias max 65 astetta miinus häviöt.
Oon sivusta seurannu viiden tai kuuden sisustan höyrypesua ammattilaiskoneella, ja niis ainaki oli lopputulos loistava ilman ongelmia. Muistaa vaa suihkia kyllästeen perään niin pysyy pitkään puhtaana. Imevää höyrypesuria itekki taannoin kuolasin, mut kunnollinen maksaa vajaa 2000€ vs toi halpis "painehuuhtelulaite" alle 300€. Mut ajaa toiki asiansa, pitää vaa sisälämppärin kans kuivata sisustaa yön yli.
Jaa mikä on sensuroitu? Laiton kysymys
Oon sivusta seurannu viiden tai kuuden sisustan höyrypesua ammattilaiskoneella, ja niis ainaki oli lopputulos loistava ilman ongelmia. Muistaa vaa suihkia kyllästeen perään niin pysyy pitkään puhtaana. Imevää höyrypesuria itekki taannoin kuolasin, mut kunnollinen maksaa vajaa 2000€ vs toi halpis "painehuuhtelulaite" alle 300€. Mut ajaa toiki asiansa, pitää vaa sisälämppärin kans kuivata sisustaa yön yli.
Jaa mikä on sensuroitu? Laiton kysymys
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Africa Export 3.0t MY00
Pitää ehkä joskus koittaa häyrypesua sitten, imua siinä ei ole, mutta löytyy märkäimuri, niin eiköhän niistä saa sellaisen yhdistelmän, kunhan hoitaa lisäkäsiä mukaan projektiin.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Africa Export 3.0t MY00
"Normaalit ruokajuomat" -tölkki? Perseensuristin? Volvo-esite?AZP kirjoitti:Pakko kysyä, että mitä niin kovin salaisen jännää hanttarin jalkatilassa oli kuvaushetkellä, että se piti camouflaagata noin hienovaraisesti?
Re: Africa Export 3.0t MY00
Pitäähän tällaisessa isolohkossa olla tutkanpaljastin. Tai sitten se on iLuuri.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00