
9000 CSE -97 vetokoukun sähkösarja??
-
- "Aero"
- Viestit: 458
- Liittynyt: Ti Elo 12, 2003 07:41
- Paikkakunta: Halikko
9000 CSE -97 vetokoukun sähkösarja??
Löytyykö kyseistä sarjaa tarvikeosana vai onko alkuperäinen varaosa ainut vaihtoehto (60€) 

T5 ja T7 ohjelmointivehkeet sekä Tech 2 Turussa, #1629, 0504821897 wa
-
- "Aero"
- Viestit: 458
- Liittynyt: Ti Elo 12, 2003 07:41
- Paikkakunta: Halikko
Onko liitin jotenkin "speciaali"? Saabilla väittivät 1995 ja uudemman sähkösarjan käyvän suoraan tuohon liittimeen. Sama sarja käy myös 9-3 ja 9-5 autoihinpevi kirjoitti:Vasemman takavalon yhteydessä on valmis liitin johon johto liittyy. Sitä liitintä tuskin on tarvikesarjoissa.
T5 ja T7 ohjelmointivehkeet sekä Tech 2 Turussa, #1629, 0504821897 wa
Just tulin asentamasta koukkua ja tökkeliä.
Oli ihan hyvä jotta oli Saabin alkuperäinen (siis koukku ja sähköt).
Koukun asennukseen meni ruostesuojaksineen noin 4 tuntia ekakertalaiselta (siitä tuli edam juustoa siitä peräkontista).
Mutta kyllä kannatti nyt voi hyvillämielin vetää ton 1800kg.
Jos siinä olisi vielä joutunut jotain piuhoja ruveta tinaileen niin käpy ois mennyt. SIIS hyvä ostos tuo alkuperäinen muutakun tokkii johdot liittimen runkoon ja töpseli kiinni.
Oli ihan hyvä jotta oli Saabin alkuperäinen (siis koukku ja sähköt).
Koukun asennukseen meni ruostesuojaksineen noin 4 tuntia ekakertalaiselta (siitä tuli edam juustoa siitä peräkontista).
Mutta kyllä kannatti nyt voi hyvillämielin vetää ton 1800kg.
Jos siinä olisi vielä joutunut jotain piuhoja ruveta tinaileen niin käpy ois mennyt. SIIS hyvä ostos tuo alkuperäinen muutakun tokkii johdot liittimen runkoon ja töpseli kiinni.
Eihän se koukun asentaminen mikään temppu pitäisi ollaKurko kirjoitti: Koukun asennukseen meni ruostesuojaksineen noin 4 tuntia ekakertalaiselta (siitä tuli edam juustoa siitä peräkontista)..



Niin se varmaan on jos on joku tarvike koukku.
Alkuperäisen asennus vaati kontin vuorausten täydellisen purkamisen.
Vahvike paloja tuli varapyörä tilaan puskurin yläpulteista eteenäin ja taka nurkkin. Yhteensä 15kpl 9mm reikää piti porata putsata pintoja ja ruostesuojata. Antaa kuivua yms. Osia oli 12kg kappaleita en laskenut.
Mutta nythän lukee koukussa SAAB ja kilvessä max trailer load 1800kg.
(Eikä repee irti)
Alkuperäisen asennus vaati kontin vuorausten täydellisen purkamisen.
Vahvike paloja tuli varapyörä tilaan puskurin yläpulteista eteenäin ja taka nurkkin. Yhteensä 15kpl 9mm reikää piti porata putsata pintoja ja ruostesuojata. Antaa kuivua yms. Osia oli 12kg kappaleita en laskenut.
Mutta nythän lukee koukussa SAAB ja kilvessä max trailer load 1800kg.
(Eikä repee irti)
