9000 CSE -97 vetokoukun sähkösarja??

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
dieselmies
"Aero"
Viestit: 458
Liittynyt: Ti Elo 12, 2003 07:41
Paikkakunta: Halikko

9000 CSE -97 vetokoukun sähkösarja??

Viesti Kirjoittaja dieselmies »

Löytyykö kyseistä sarjaa tarvikeosana vai onko alkuperäinen varaosa ainut vaihtoehto (60€) :cry:
T5 ja T7 ohjelmointivehkeet sekä Tech 2 Turussa, #1629, 0504821897 wa
pevi
"Hölösuu"
Viestit: 1797
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2003 16:11
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja pevi »

Vasemman takavalon yhteydessä on valmis liitin johon johto liittyy. Sitä liitintä tuskin on tarvikesarjoissa.
dieselmies
"Aero"
Viestit: 458
Liittynyt: Ti Elo 12, 2003 07:41
Paikkakunta: Halikko

Viesti Kirjoittaja dieselmies »

pevi kirjoitti:Vasemman takavalon yhteydessä on valmis liitin johon johto liittyy. Sitä liitintä tuskin on tarvikesarjoissa.
Onko liitin jotenkin "speciaali"? Saabilla väittivät 1995 ja uudemman sähkösarjan käyvän suoraan tuohon liittimeen. Sama sarja käy myös 9-3 ja 9-5 autoihin
T5 ja T7 ohjelmointivehkeet sekä Tech 2 Turussa, #1629, 0504821897 wa
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Just tulin asentamasta koukkua ja tökkeliä.
Oli ihan hyvä jotta oli Saabin alkuperäinen (siis koukku ja sähköt).
Koukun asennukseen meni ruostesuojaksineen noin 4 tuntia ekakertalaiselta (siitä tuli edam juustoa siitä peräkontista).
Mutta kyllä kannatti nyt voi hyvillämielin vetää ton 1800kg.
Jos siinä olisi vielä joutunut jotain piuhoja ruveta tinaileen niin käpy ois mennyt. SIIS hyvä ostos tuo alkuperäinen muutakun tokkii johdot liittimen runkoon ja töpseli kiinni.
pevi
"Hölösuu"
Viestit: 1797
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2003 16:11
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja pevi »

Kurko kirjoitti: Koukun asennukseen meni ruostesuojaksineen noin 4 tuntia ekakertalaiselta (siitä tuli edam juustoa siitä peräkontista)..
Eihän se koukun asentaminen mikään temppu pitäisi olla
:?: :?: Koukkuhan tulee vetolenkin paikalle ja parilla pultilla puskurin taakse kiinni. Käsittääkseni ei yhtään reikää tarvitse porata, vaan ainoastaan neljä pulttia vetää kiinni, jo olemassa olebviin reikiin. Aikaa menee noin 30 min + sähköt toinen mokoma, jos on alkuperäinen liitin :wink:
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Niin se varmaan on jos on joku tarvike koukku.
Alkuperäisen asennus vaati kontin vuorausten täydellisen purkamisen.
Vahvike paloja tuli varapyörä tilaan puskurin yläpulteista eteenäin ja taka nurkkin. Yhteensä 15kpl 9mm reikää piti porata putsata pintoja ja ruostesuojata. Antaa kuivua yms. Osia oli 12kg kappaleita en laskenut.
Mutta nythän lukee koukussa SAAB ja kilvessä max trailer load 1800kg.
(Eikä repee irti) :wink:
Vastaa Viestiin