tervehdys arvon foorumilaiset! Saab neitsyys todennäköisesti lähtisi huomenna mutta ennen ostoa haluisin hiukan kokemuksia, tyyppivikoja jne. koska en ole aikaisemmin Saabia omistanut.
eli
Saab 9-3 2.0t vm 2005 (8207L kone)
Ajettu 315tkm
hinta 3490€ ilman tinkausta
Katsastettu 03/16, Moottorin jakopää ketjulla, tehdas viritteinen 2.0T 129kW. Täydellinen huoltohistoria, ollut valtion käytössä 2014 asti. Viimeinen huolto tehty 04/16 310tkm kohdalla.
pelleiltään ja sisustaltaan todella siisti mutta asiat jotka askarruttaa ovat seuraavat:
-Turbo (jos orkkis turbo niin alkaako olemaan vaihto edessä noille kilometreille)
-Onko näissä jakoketjun kanssa ollut ongelmia? kannattaako tarkistaa kunto/vaihtaa ketju?
-Onko tässä mallissa vielä huohotus ongelmia?
-Mitä kannattaisi tarkastella kun kyseistä autoa menee katsomaan?
-Vapaa mielipide hinnasta yms. (kallis, halpa, hyvä, susi, ostaosta, jätä väliin??)
voivat kuulostaa hiukan yksinkertaisilta kysymyksiltä mutta en ole vielä moista komeutta omistanut niin kaikki info ja vinkit olisi enemmän kuin tervetulleita. kiitoksia jo etupeltiin!
pikaista infoa kaivataan! Saab 9-3 2.0t (8207L kone) vm. 2005
-
- "Kaasari"
- Viestit: 16
- Liittynyt: Pe Elo 26, 2016 09:56
Re: pikaista infoa kaivataan! Saab 9-3 2.0t (8207L kone) vm. 2005
Tämä osio ja "TIEDOTTEET" UKK/FAQ: NewGeneration 9-3
Empä ole itsekään tuota huomannut lukea läpi
Empä ole itsekään tuota huomannut lukea läpi
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
Re: pikaista infoa kaivataan! Saab 9-3 2.0t (8207L kone) vm. 2005
Itellä samalla koneella oleva vehje. Ajettu 313000. Jako päätä kannattaa kuunnella rohiseeko tai ääntäänkö mitenkään oudosti. Huohotus ongelmat koskevat vanhempia 9-3 tai 9-5. Turbo on itsellänikin vielä alku peräinen. Tiettävästi näihin ei ole tarvinnut turbon vaihtaa kun viritys tapauksessa. Kytkin saattaa alkaa olemaan lopussa riippuen tietysti ajotavasta, tai matka /kaupunki ajosta. Omaani uusin 285000. 3000e saatas olla omasta mielestä kohtuullinen hinta riippuen kunnosta. Kääntölaakerit on myös heikkoja näissä. Eli käännetelet rattia. Jos kuuluu sellainen lonksahteleva ääni niin rupee olemaan vaihdon tarpeessa. Jos ei vaihda ajoissa niin katkaisee sitten jousen näin kävi itsellänikin. Uudet kääntö laakerit maksaa joku 30 e puolia ja tietysti työpäälle jos ei itse Vaihda.
Saab 9-5 2.3 wagon vm.02 automaatti e85 stage
5891
5891
Re: pikaista infoa kaivataan! Saab 9-3 2.0t (8207L kone) vm. 2005
Ja kuten edellä jo mainittiin tiedotteessa on jo kattava tietopaketti.
Saab 9-5 2.3 wagon vm.02 automaatti e85 stage
5891
5891