

ja Petikon jälkeen Askiston kohdalla on sitten autorekka ajanut pitkälle pellolle. En saanut siitä kuvaa kun kamera ei kerennyt lataantumaan.
Niin vai nostiko edellä ajava auto sitten kuitenkin nopeutta juuri rajoittimen tuntumaan?Tuollai käy tosi useasti ja sitten ihmetellään että miksi helvetissä se ei mene ohi.Monesti itsekkin selvästi hitaanpaa ohiessani henkilöauto nostaa nopeutensa juuri siihen rajoittajan tuntumaan ja ohi et sitten pääse.MtSound kirjoitti:On noilla rekoilla kiire. Viime yönä, kun kotiin ajelin Kehä I:stä, oli jo aikamoinen keli ja uutta lunta se reilut 10 cm. Rekan ohitin, kun en siinä pöllyssä perässä viitsinyt ajaa. Tämä ajoi itsekin siinä karvan alle 90 km/h, kunnes eteen tuli hlöauto, mikä "hidasteli" alle 80 km/h. Rekka ei kuitenkaan lähtenyt ohittamaan, vaan jäi siihen viiden metrin päähän "pelottelemaan" tuota toista kuskia. Ei mikään ihme, jos päätyy tuollainen tilanne johonkin ikävään. Enpä jäänyt sitä sen enempää seuraamaan.
Jep, tonnarilta (löytyy polypuslaa etutukivarresta ja takavakaajasta, sekä H&R -40mm jouset) lähtee myös perä pyrkimään rinnalle, kun mennään "limitillä". Tätä taipumusta esiintyy tosin VAIN kun veto ei ole päällä. Esim. kytkin pohjassa kurviin, niin saa "kiusaamalla" perän irti aika helpostiMtSound kirjoitti: p.s. Enpä tiedä, kuinka normaalia on, kun aina puhutaan, että Saappi puskee liukkaalla, mutta kyllä mulla tiukoissa mutkissa perä lähtee alta. (kiva lauserakenne) Takana kaikki nastat tallella ja edestä puttuu ainakin neljännes, kahva edellä mennään.