Africa Export 3.0t MY00
Re: Africa Export 3.0t MY00
Luulin tilanneeni uuden ilmamassamittarin Espanjasta, mutta yllätyksekseni se tuliki Briteistä. No väliäkö tuolla, GM:n laatikos se tuli ja uudelta näytti.
Tarrojen laadusta en tiä, mut vanha varmaa oli ihan ok vaihtaa jo.
Ahtimesta on täällä puhuttu, ja päätin sitte tilata netistä. Briteis korjattais vanhaa reilu 300 €:lla, Suomessa vajaa 300 €:lla, Neolta sais käytetyn 300 punnalla, PCS varmaa myis uutta hintaan x... Kiina-turboista on puhuttu paljo, joten ajattelin semmoseen haksahtaa. Köyhälle kun kaikki on kallista.
Merkkinä tietenki Toyosports
Tuo "adjustable actuator" tämän V6:n kohdalla oli se, joka herätti viimeisetkin luottamukset, että myyjä tietää tasan mitä myy
Pitkään tuota pohdein, että ostaako vaiko eikö. Jonkin ajan kuluttua tulin siihen tulokseen, että korjattu on korjattu, ehkä jopa kiinaosilla, käytetty Neolta lienee paska ostos joka tapaukses ja tuo kiina-ahdin on kuitenki halpa. Jossei siis oksenna sisuskaluja koneen sisään Sit ku viä hetken mietein, että kyseessä on speciaalituote jonku niinki mitättömän auton kuin Saabin yhteen moottoriin, niin kopioko joku oikeesti noita? Eihän siinä oo taloudellisesti mitää järkeä tehdä muotteja ja kaikkee. Eli otin riskin, että sen on pakko olla aito jostain konkurssihuutokaupasta. Ja pakettihan tuli sitte tänää.
Brändi ainaki taiteiltu.
Noi lienee oikeella paikallaan.
En tiä sit onko aito vai ei.
Pitkittäisvälystä on sen verran, että sen tuntee. Tosin pakko siä joku välys on olla, jotta voi pyöriä, tilaa lämpölaajenemiselle jne.
Poikittaisvälystä on yhtä paljo kuin vanhaski eli siivet ottaa pesään kii. Toisaalta jossain luki, että öljynpaine sit tiivistää sen välyksen pois. Tiä sitte onko toi kummempi kuin vanhakaa.
Nooh, jossain myös luki, et noi V6:t on ahdinvikasia ja niitä pitäs vaihtaa 100k välein. Ehkä se oli jenkkien Essonbaaritietoa jossa on sekotettu mutuilu yhteen kaveriin mene ja tiedä. Laitan ton nyt kuitenki paikalleen ku kerkeän. Jos vaikka savutus lakkais. Ja tuskin toi ruoska huonommaks muuttuu tolla ahtimella.
Ilosia uutisia siltä saralta, että nettitiedon perusteella öljynjäähdyttimen pystyy purkaan pois ja kasaamaan kansia irrottamatta Mutta turhaa hommaa viä, ku ainakaa viä ei oo termarihommien jälkeen vettä lisätty.
Tarrojen laadusta en tiä, mut vanha varmaa oli ihan ok vaihtaa jo.
Ahtimesta on täällä puhuttu, ja päätin sitte tilata netistä. Briteis korjattais vanhaa reilu 300 €:lla, Suomessa vajaa 300 €:lla, Neolta sais käytetyn 300 punnalla, PCS varmaa myis uutta hintaan x... Kiina-turboista on puhuttu paljo, joten ajattelin semmoseen haksahtaa. Köyhälle kun kaikki on kallista.
Merkkinä tietenki Toyosports
Tuo "adjustable actuator" tämän V6:n kohdalla oli se, joka herätti viimeisetkin luottamukset, että myyjä tietää tasan mitä myy
Pitkään tuota pohdein, että ostaako vaiko eikö. Jonkin ajan kuluttua tulin siihen tulokseen, että korjattu on korjattu, ehkä jopa kiinaosilla, käytetty Neolta lienee paska ostos joka tapaukses ja tuo kiina-ahdin on kuitenki halpa. Jossei siis oksenna sisuskaluja koneen sisään Sit ku viä hetken mietein, että kyseessä on speciaalituote jonku niinki mitättömän auton kuin Saabin yhteen moottoriin, niin kopioko joku oikeesti noita? Eihän siinä oo taloudellisesti mitää järkeä tehdä muotteja ja kaikkee. Eli otin riskin, että sen on pakko olla aito jostain konkurssihuutokaupasta. Ja pakettihan tuli sitte tänää.
Brändi ainaki taiteiltu.
Noi lienee oikeella paikallaan.
En tiä sit onko aito vai ei.
Pitkittäisvälystä on sen verran, että sen tuntee. Tosin pakko siä joku välys on olla, jotta voi pyöriä, tilaa lämpölaajenemiselle jne.
Poikittaisvälystä on yhtä paljo kuin vanhaski eli siivet ottaa pesään kii. Toisaalta jossain luki, että öljynpaine sit tiivistää sen välyksen pois. Tiä sitte onko toi kummempi kuin vanhakaa.
Nooh, jossain myös luki, et noi V6:t on ahdinvikasia ja niitä pitäs vaihtaa 100k välein. Ehkä se oli jenkkien Essonbaaritietoa jossa on sekotettu mutuilu yhteen kaveriin mene ja tiedä. Laitan ton nyt kuitenki paikalleen ku kerkeän. Jos vaikka savutus lakkais. Ja tuskin toi ruoska huonommaks muuttuu tolla ahtimella.
Ilosia uutisia siltä saralta, että nettitiedon perusteella öljynjäähdyttimen pystyy purkaan pois ja kasaamaan kansia irrottamatta Mutta turhaa hommaa viä, ku ainakaa viä ei oo termarihommien jälkeen vettä lisätty.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Africa Export 3.0t MY00
Ootko nyt harkinnut ihan loppuun asti? Itselläni tuollainen ahdin ei menisi autoon, vaan palautukseen.JP_Vette kirjoitti:
Poikittaisvälystä on yhtä paljo kuin vanhaski eli siivet ottaa pesään kii.
...
Laitan ton nyt kuitenki paikalleen ku kerkeän.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Africa Export 3.0t MY00
Niin no nyt kun tollain suoraan asiaan menemällä otit puheeks, niin voihan mun harkinta olla vajanaista.
Tossa toi kompuran siipi on kohtalaisen keskellä
Se klappaa oikeastaan vain yhteen suuntaan kunnolla eli kuvas ylävasemmalle
Mä taidan mennä tonne purkuauton kimppuun nyt hetkeks. Jos sitä huomenna raapustais mailia Britteihin ja kattoo kui konservatiivistä väkeä siä on. Huoh.
Tossa toi kompuran siipi on kohtalaisen keskellä
Se klappaa oikeastaan vain yhteen suuntaan kunnolla eli kuvas ylävasemmalle
Mä taidan mennä tonne purkuauton kimppuun nyt hetkeks. Jos sitä huomenna raapustais mailia Britteihin ja kattoo kui konservatiivistä väkeä siä on. Huoh.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Africa Export 3.0t MY00
On niissä uutenakin poikittain väljää, aivan normaalia. Riippuu paljon ahtimestakin, toisissa on toisissa ei.
Normaali välys voi olla vielä ylikin puoli milliä.
Päittäisvälystä ei sitten tulisi olla juuri yhtään. Joitakin kymmenesosa millejä korkeintaan.
Voithan sie kysellä ja selvittää miten asia on kyseisen ahtimen kohdalla, niin ei tule erhettä.
Normaali välys voi olla vielä ylikin puoli milliä.
Päittäisvälystä ei sitten tulisi olla juuri yhtään. Joitakin kymmenesosa millejä korkeintaan.
Voithan sie kysellä ja selvittää miten asia on kyseisen ahtimen kohdalla, niin ei tule erhettä.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
Re: Africa Export 3.0t MY00
Niin mäki luin jostain välyksistä. Mut tuos siipi ottaa kii... Toisaalta rako on kyllä niin pieni, että jo pienellä välyksellä se ottaa kii. Tönärillä tota ei saa mitattua ja rakotulkkiakaa ei oo - heittokellosta puhumattakaa.
Pitkittäisvälystä on sen verran, että sen tuntee ku se lonksuu. Eli ei välystä, mutta siis pääsee liikkumaan. Mutulla just sellanen kuin kuuluuki olla.
Mä ny pistin kuitenki viestiä myyjälle kuvien kera. Kattoo mitä vastailee huomenna.
Pitkittäisvälystä on sen verran, että sen tuntee ku se lonksuu. Eli ei välystä, mutta siis pääsee liikkumaan. Mutulla just sellanen kuin kuuluuki olla.
Mä ny pistin kuitenki viestiä myyjälle kuvien kera. Kattoo mitä vastailee huomenna.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Africa Export 3.0t MY00
Ei saa osua mistään kohtaa seinämään eikä varsinkaan niin että välys on erisuhtanen eri kohtaa akselia.
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Re: Africa Export 3.0t MY00
Eli paskan möivät.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Africa Export 3.0t MY00
On noita tullut uutenakin vastaan, keskiö esim. kasattu väärin tai keskiön laakereita pitävät pinnat väljät (siis vaikka on uudet laakerit, se ei auta asiaa). Onpa noita ollut kieroilla akseleillakin (joko sekunda akseli tai kiristäessä mennyt mutkalle). Ovat aika ohutta tavaraa nimittäin nuo akselit.
V-M
P.S Ei sillä hinta kun on sopiva niin uuden purkamalla ja sopivasti uutta ja vanhaa yhdistämällä saa vielä ok pelin. Itekkin meinaa tilata tommosen TO4E ja toivoa etta akseli ois käyttökelpoinen. Kun halppis puhallin maksaa saman kuin pelkkä akseli esim. melletiltä.
V-M
P.S Ei sillä hinta kun on sopiva niin uuden purkamalla ja sopivasti uutta ja vanhaa yhdistämällä saa vielä ok pelin. Itekkin meinaa tilata tommosen TO4E ja toivoa etta akseli ois käyttökelpoinen. Kun halppis puhallin maksaa saman kuin pelkkä akseli esim. melletiltä.
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Re: Africa Export 3.0t MY00
Lyhyt ja ytimekäs vastaus myyjältä:
Ööö just. laitoin kuvat ja kaikki. Vastasin kyl ihan poliittisen kauniisti vielä varmistaakseni, että miten uudes ahtimes on muka jotain asentajan säätöä tarvittavaa, vai emmekö vain ymmärrä toisiamme. Lupasin jopa kuvata videon ongelmasta, jos muuten ei aukeaThe seller sent you a message
Message
Hi you need to get your fitter to adjust the pressure
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Africa Export 3.0t MY00
Kiinalainen paska-ahdin, en laittaisi lähellekään auton moottoria.
Korjauta vanha suomessa kunnon osilla siihen 300euroon, jos siivet on vaan ehjät .
Kunnossa olevassa ahtimessa ei saa tuntua yhtään pitkittäisvälystä, eikä tunnukaan.
Korjauta vanha suomessa kunnon osilla siihen 300euroon, jos siivet on vaan ehjät .
Kunnossa olevassa ahtimessa ei saa tuntua yhtään pitkittäisvälystä, eikä tunnukaan.
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: Africa Export 3.0t MY00
Mä nyt en viä käänny siihen vanhan korjauttamiseen. Britit tuntuu olevan ymmärtävää sakkia, ja nyt ne jo haluis lähettää uuden turbon. Ilmotin, et jos löytävät välyksiltään yleistiä laatuvaatimuksia vastaavan turbon, niin otan uuden, mut muus tapaukses haluan palauttaa rojut ja pitää rahat.
Autolla on nyt ajettu 5 tkm termarirempan jälkeen, ja vettä ei oo lisätty. Tänää just katoin ku tulin kotiin niin paisaris vettä kuten kuuluuki.
Kulutus on jotain todella törkeää. Viimesin tankkaus ajettu 160 km nurkka-ajoa ja satasta ohikulkutiellä sekä vajaa 500 km maantietä rajotusten mukaan muun liikenteen seassa vain vähän ohitellen. Matkamittarin mukainen kulutus 8,06 l/100km. Matkamittari heittää pari kilsaa, eli vaikka mittarivirheeks laskis 5 % niin kulutus on alle 8,5. Viimeksi laskin sikailukoeajolenkkiä sisältävän kulutuksen sinne 8,7 tietämille. Ei paha! Tän voi jo hyvällä omatunnolla pyöristää "kasin pintaan"
Autolla on nyt ajettu 5 tkm termarirempan jälkeen, ja vettä ei oo lisätty. Tänää just katoin ku tulin kotiin niin paisaris vettä kuten kuuluuki.
Kulutus on jotain todella törkeää. Viimesin tankkaus ajettu 160 km nurkka-ajoa ja satasta ohikulkutiellä sekä vajaa 500 km maantietä rajotusten mukaan muun liikenteen seassa vain vähän ohitellen. Matkamittarin mukainen kulutus 8,06 l/100km. Matkamittari heittää pari kilsaa, eli vaikka mittarivirheeks laskis 5 % niin kulutus on alle 8,5. Viimeksi laskin sikailukoeajolenkkiä sisältävän kulutuksen sinne 8,7 tietämille. Ei paha! Tän voi jo hyvällä omatunnolla pyöristää "kasin pintaan"
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Africa Export 3.0t MY00
Ei paha kulutus ollenkaan. Paljon sinulle tulee kyllä kuukaudessa kilometrejä!
#6983 Olli-Petteri Pentti
- Saab 96 -77
- Saab 900 5d 2,1 -93
- Saab 96 -77
- Saab 900 5d 2,1 -93
Re: Africa Export 3.0t MY00
Niin siis tuohan on avopuolison auto... Mut joo. Tohon on tullu paljo, kun sillä ajettiin kesälomalla kaikki ajot ja nykyään hän ajaa sillä omat ajonsa plus kaikki yhteiset reissut mennään myös sillä. Eli 1400 km työmatkoja kuukaudes ja sitte siihen päälle mitä koskaa onkaa. Tampereella auto käy sillon tällön, Pohjois-Satakunnas myös. Noita vajaa 500 km reissuja tulee helposti monta kuukaudes. Ei se ole paljoa, se on nykytilantees normaalia
Kakkosautona on mun nykynen käyttis (johon tulee melkein 10 tkm kuus viä kuukauden verran) Audi 80 1.9 TDi, mutta sattuneista syistä sillä ei ajeta vapaa-ajalla, vaikka sen €/km onki puolet Saabin vastaavasta
Kakkosautona on mun nykynen käyttis (johon tulee melkein 10 tkm kuus viä kuukauden verran) Audi 80 1.9 TDi, mutta sattuneista syistä sillä ei ajeta vapaa-ajalla, vaikka sen €/km onki puolet Saabin vastaavasta
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Africa Export 3.0t MY00
Jaaha. Eli ei vissii ollu hyllys turboa, joka mun sanoja lainaten täyttää yleiset laatuvaatimukset. Se siitä sitte.Please return goods to the following address
Toyosports (Returns Department)...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Africa Export 3.0t MY00
Voihan keskiviikkovitutus. Mä oon tienny, että eBay-kaupassa normaali käytäntö on, että palauttaja maksaa postikulut. Lukihan se tänki tuotteen palautusehdois jo ennen kuin ostin tuotetta. Tällä kertaa rahti oli vajaa 50€.
Ottaa kyllä aika paljo päähän maksaa melkein 50€ siitä, että näki kuinka joku Britti-firma myi täyttä paskaa, siis uutta paskaa, ja mä nyt sen palautan vain jotta joku muu onneton saa sen saman paskan ahtimen ostaa heiltä. Nää on taas näitä hetkiä, kun pohtii, että kotimaa on kallis ku mikä ostaa osia mutta ai että kun on ihanaa nauttia saavutetuista eduista eli kuluttajasuojalain mukaisesta ilmaisesta palautuksesta.
Voi olla, että jahka rahat tulee tilille, niin laitan viä perään ruman mailin ja vingun asiasta. Jossei rahaa heru myös palautuskuluihin niin ainaki tiän, etten ikinä tuu kehumaan Toyosportsin puljua kenellekkään, en livenä enkä netis.
Noh pää pystys kohti seuraavia pettymyksiä. Jos vaikka tilais sen 70 puntaa maksavan yläpään tiivistesarjan ja alkaa pohtimaan niitä kansien irrottamisia.
Ottaa kyllä aika paljo päähän maksaa melkein 50€ siitä, että näki kuinka joku Britti-firma myi täyttä paskaa, siis uutta paskaa, ja mä nyt sen palautan vain jotta joku muu onneton saa sen saman paskan ahtimen ostaa heiltä. Nää on taas näitä hetkiä, kun pohtii, että kotimaa on kallis ku mikä ostaa osia mutta ai että kun on ihanaa nauttia saavutetuista eduista eli kuluttajasuojalain mukaisesta ilmaisesta palautuksesta.
Voi olla, että jahka rahat tulee tilille, niin laitan viä perään ruman mailin ja vingun asiasta. Jossei rahaa heru myös palautuskuluihin niin ainaki tiän, etten ikinä tuu kehumaan Toyosportsin puljua kenellekkään, en livenä enkä netis.
Noh pää pystys kohti seuraavia pettymyksiä. Jos vaikka tilais sen 70 puntaa maksavan yläpään tiivistesarjan ja alkaa pohtimaan niitä kansien irrottamisia.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09