Eli kolkki nykii pintakaasulla voimakkaasti. Niin pienellä pintakaasulla kun pystyy käyttämään. Tilanteita joissa esiintyy ei ole hirveän usein ( Tekee siis kuitenkin joka kerta tarpeeksi pienillä kierroksilla), mutta jos näin käy niin on joko pykällettävä pienemmälle tai kiihdytettävä 5-10km/h .
Ongelma alkoi stage1 e85 päivityksen jälkeen. Olen melko varma, että softassa ei ole vikaa. Voisiko kaasuläpän seudulla olla jotain hämminkiä ? Ja auto siis paremmalla moottorilla (t5).
EX: OG 9-3 t5 -99, NG 9-3 2.0t-03,
OG 9-3 t5 -00 Nykyinen: OG 9-3 Coupe t5 -98
Ja tarkista ilmavuodot kaikista letkuista jotka liittyy imusarjaan tai läppäkoteloon. Varsinkin se evap-letkun alku joka lähtee viistoon läppäkotelon ja tulipellin välissä
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
vesa67 kirjoitti:Mitkä tulpat ja miksi suositusta pienempi kärkiväli ?
NGK BCPR7ES-11 1,1 mm kärkivälillä on varmasti toimiva valinta.
Juuri nuo ngk:t. Oli pientä pätkimisongelmaa ahdoilla viinasoftaan siirtymisen jälkeen joten vaihdoin sytkäkassun ja hävisi pätkiminen melkein kokonaan. Sen jälkeen pienensin tulpista kärkivälin niin rupes rokkaamaan.
EX: OG 9-3 t5 -99, NG 9-3 2.0t-03,
OG 9-3 t5 -00 Nykyinen: OG 9-3 Coupe t5 -98