Tässä olisi harras toive kuulla kokeneemmilta, miten kannattaisi varustella alkanut 900 3d Combi -"2+2" sporttiprojektin alusta?
Sen verran oon omistanut ysisatasia, että on tiedossa ettei sen kaarreominaisuudet ole mitään herkkua kun ratavuorolle mennään... Onko muita vinkkejä kuin painonjakauman siirto taaksepäin ja sopusuhtaiset pehmeähköt renkaat (max. leveys 195 mm)?
perinne-900 ja alustavinkkejä?
-
- "Ruisku"
- Viestit: 115
- Liittynyt: Ti Elo 23, 2016 12:39
- Paikkakunta: Helsinki
-
- "Ruisku"
- Viestit: 115
- Liittynyt: Ti Elo 23, 2016 12:39
- Paikkakunta: Helsinki
Re: perinne-900 ja alustavinkkejä
Kuriositeettina foorumiin vinkkejä vakioautokilpakuskilta:
a. Painonjakauma 900:ssa kuntoon:
+ Akku oikeanpuoleisen takapenkin taakse
+ Etulokasuojat uusiksi hiilikuidusta
b. Säädettävät (molempiin suuntiin siis) iskunvaimentimet
c. MItataan pyöräpainot vaa'alla.
Sitten tulosten mukaan iskunvaimentimien säätö
d. Peruspyöräkulmat mietintään
e. Rengaspaineet, takana luultavasti 0,2 bar matalammiksi kuin edessä.
a. Painonjakauma 900:ssa kuntoon:
+ Akku oikeanpuoleisen takapenkin taakse
+ Etulokasuojat uusiksi hiilikuidusta
b. Säädettävät (molempiin suuntiin siis) iskunvaimentimet
c. MItataan pyöräpainot vaa'alla.
Sitten tulosten mukaan iskunvaimentimien säätö
d. Peruspyöräkulmat mietintään
e. Rengaspaineet, takana luultavasti 0,2 bar matalammiksi kuin edessä.