Eiku ostamaan bemari, hintahan muistaakseni nettiautossa on sitova eikä mun mielestä missään laitettu että tuo hinta olisi vain käsiraha tms. Näpyttelyvirhehän hinnottelussa firman eikä ostajan vika.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Kupari kirjoitti:Eiku ostamaan bemari, hintahan muistaakseni nettiautossa on sitova eikä mun mielestä missään laitettu että tuo hinta olisi vain käsiraha tms. Näpyttelyvirhehän hinnottelussa firman eikä ostajan vika.
Ei nyt sentään. Jokainen huomaa heti virheen tuossa Bemarin hinnassa --> ei ole myyjää sitova tarjous.
Erikoisin piirre autonrakentamisessa on, että ensin laitetaan XXXX€ jonkun 1000€ laitteen rakenteluun ja kun kohde on saatu hartaudella ja yrityksen ja erehdyksen kautta pysymään nipussa niin sitten se pistetään piakkoin myyntiin. Liekö usein sama syy kuin prätkäpuolella eli ns. pito-ongelmat.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Cona kirjoitti:Erikoisin piirre autonrakentamisessa on, että ensin laitetaan XXXX€ jonkun 1000€ laitteen rakenteluun ja kun kohde on saatu hartaudella ja yrityksen ja erehdyksen kautta pysymään nipussa niin sitten se pistetään piakkoin myyntiin. Liekö usein sama syy kuin prätkäpuolella eli ns. pito-ongelmat.
Mulla on ainakin pahana tapana että siihen ehjäks tehtyyn autoon tuppaa kyllästymään, täytyy taas saada kädet rasvaan ja ostaa joku romu tilalle viimestään puolen vuoden jälkeen.
Näin olen itsekin muutamia tapauksia diagnosoinut: rakentelu kiinnostaa enemmän kuin omistaminen ja/tai ajelu. Talliin pitää saada tilaa ja tilille paalua, jotta pääsee seuraavan projektin kimppuun.