...
30 jännite kun virta päällä Tais olla vaikkei oliskaan tuo virta on. 86 jännite kun virta ja pakki päällä ( ohjauspuoli) 85 käämin maa (ohmikoneella runkoon jatkuvasti) 87 releen ulostulo (ohmikoneella runkoon pakkipolttimon resistanssi)
Jos näin on rele on rikki.
Oliko Mimmi valmiit johdot. (Mäkin haluun sellaiset jotka jo tossa T8:ssa oli)
Jos näin on rele on rikki.
Oliko Mimmi valmiit johdot. (Mäkin haluun sellaiset jotka jo tossa T8:ssa oli)
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Täällä toiminta periaate...
http://www.carhifi-eu.com/italiano/page ... /rele2.gif
http://www.carhifi-eu.com/italiano/page ... /rele2.gif
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
-
- "Viggen"
- Viestit: 560
- Liittynyt: Pe Tammi 30, 2004 04:27
- Paikkakunta: Siilinjärvi
Itseltäni katkesi letku hukkaportin juuresta, ja pätki samalla lailla...ng900aero kirjoitti:Epäilivät että syy pätkimiseen on joko liian pieni tulppien kärkiväli tai sitten hukkaportin tanko tai sen sokka irti. Ilmeisesti katkoo bensapumppua tjmsp jos paineet nousevat liiaksi tai jos kone nakuttaa.
Tuossa ruokiksella olisi hyvä vilkaista sitä hukkaporttiaPääseekö sinne näkemään alakautta ilman että auton nostaa ylös?
Yläkautta käsikopelolla kokeilin niin jäi letku käteen..
Tuntui pikkasen mopolta ajella sit kun letkun olin vaihtanut...

Saab 9-5 Aero Wagon. 02, mittarissa 315000
Se on hiukan väärinpäin tuo rele yleensä päävirta sisään 30:stä ja kuorma 87:aan Sama se toimii se noinkin päin 86 ja 85 on kela ja niistä toinen on maissa ja toinen tulee siltä "muuntajalta"ng900aero kirjoitti:Nastalle 87 tulee jännite aina kun virrat päällä, 85 on maa ja nasta 30 näyttää 0.11V (joka muuttuu 0.13 kun pistää pakin päälle ja 86 on mykkä. Taitaa vika olla siinä muuntajassa? Putsasin sen kyllä ja näytti toimivalta, ehkä pitää katsoa vielä mittarin kanssa.
Kyllä se kytkentäkaaviossakin on noin päin, eli lienee ihan oikein kasattuKurko kirjoitti:Se on hiukan väärinpäin tuo rele yleensä päävirta sisään 30:stä ja kuorma 87:aan Sama se toimii se noinkin päin 86 ja 85 on kela ja niistä toinen on maissa ja toinen tulee siltä "muuntajalta"ng900aero kirjoitti:Nastalle 87 tulee jännite aina kun virrat päällä, 85 on maa ja nasta 30 näyttää 0.11V (joka muuttuu 0.13 kun pistää pakin päälle ja 86 on mykkä. Taitaa vika olla siinä muuntajassa? Putsasin sen kyllä ja näytti toimivalta, ehkä pitää katsoa vielä mittarin kanssa.

86 pitää tulla jännitteiseksi kun pakki on päällä, sillä valitsimen juuressa oleva pakkikytkin yhdistää sulakkeelta 9 tulevan (valkoisen?) johdon ja releelle 86:een menevän (vihreä/valkoinen?) johdon kun peruutusvaihde on valittu.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Sama se kumminpäin se h***n rele oikein on. Mulla ei ole kuvissa liitinnumerointia ja yleensä siis sähköopillisesti pitäisi B+ olla 30 navassa. Mut jos se kuvissa menee 87:mään niin sama se toimii se.
Ja onnea ja menestystä ng900aerolle pakkivalon rakentelussa.
Se "muuntaja"
tulee jostain länsinaapurin sanasta joka on huonosti käännetty ja tarkoittaa kytkintä. (Niin tuolla muualla sanottiin).

Ja onnea ja menestystä ng900aerolle pakkivalon rakentelussa.
Se "muuntaja"
