...

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 23:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 23:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

No mulla ei kyllä kuulu mitään tai sit taustamelua tarpeeks tai huono kuulo. Kai se rele kuitenkin siellä on kerran 97:n kuvissa on.
Ja pakki valo (kohta valot) toimii.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

...

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 23:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

30 jännite kun virta päällä Tais olla vaikkei oliskaan tuo virta on. 86 jännite kun virta ja pakki päällä ( ohjauspuoli) 85 käämin maa (ohmikoneella runkoon jatkuvasti) 87 releen ulostulo (ohmikoneella runkoon pakkipolttimon resistanssi)
Jos näin on rele on rikki.

Oliko Mimmi valmiit johdot. (Mäkin haluun sellaiset jotka jo tossa T8:ssa oli)
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 23:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7771
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 23:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lobo_Earthworm
"Viggen"
Viestit: 560
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2004 04:27
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Lobo_Earthworm »

ng900aero kirjoitti:Epäilivät että syy pätkimiseen on joko liian pieni tulppien kärkiväli tai sitten hukkaportin tanko tai sen sokka irti. Ilmeisesti katkoo bensapumppua tjmsp jos paineet nousevat liiaksi tai jos kone nakuttaa.
Tuossa ruokiksella olisi hyvä vilkaista sitä hukkaporttia :D Pääseekö sinne näkemään alakautta ilman että auton nostaa ylös?
Itseltäni katkesi letku hukkaportin juuresta, ja pätki samalla lailla...
Yläkautta käsikopelolla kokeilin niin jäi letku käteen..
Tuntui pikkasen mopolta ajella sit kun letkun olin vaihtanut... :D
Saab 9-5 Aero Wagon. 02, mittarissa 315000
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 23:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

ng900aero kirjoitti:Nastalle 87 tulee jännite aina kun virrat päällä, 85 on maa ja nasta 30 näyttää 0.11V (joka muuttuu 0.13 kun pistää pakin päälle ja 86 on mykkä. Taitaa vika olla siinä muuntajassa? Putsasin sen kyllä ja näytti toimivalta, ehkä pitää katsoa vielä mittarin kanssa.
Se on hiukan väärinpäin tuo rele yleensä päävirta sisään 30:stä ja kuorma 87:aan Sama se toimii se noinkin päin 86 ja 85 on kela ja niistä toinen on maissa ja toinen tulee siltä "muuntajalta"
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 23:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11625
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Kurko kirjoitti:
ng900aero kirjoitti:Nastalle 87 tulee jännite aina kun virrat päällä, 85 on maa ja nasta 30 näyttää 0.11V (joka muuttuu 0.13 kun pistää pakin päälle ja 86 on mykkä. Taitaa vika olla siinä muuntajassa? Putsasin sen kyllä ja näytti toimivalta, ehkä pitää katsoa vielä mittarin kanssa.
Se on hiukan väärinpäin tuo rele yleensä päävirta sisään 30:stä ja kuorma 87:aan Sama se toimii se noinkin päin 86 ja 85 on kela ja niistä toinen on maissa ja toinen tulee siltä "muuntajalta"
Kyllä se kytkentäkaaviossakin on noin päin, eli lienee ihan oikein kasattu :-)

86 pitää tulla jännitteiseksi kun pakki on päällä, sillä valitsimen juuressa oleva pakkikytkin yhdistää sulakkeelta 9 tulevan (valkoisen?) johdon ja releelle 86:een menevän (vihreä/valkoinen?) johdon kun peruutusvaihde on valittu.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Sama se kumminpäin se h***n rele oikein on. Mulla ei ole kuvissa liitinnumerointia ja yleensä siis sähköopillisesti pitäisi B+ olla 30 navassa. Mut jos se kuvissa menee 87:mään niin sama se toimii se. :lol:
Ja onnea ja menestystä ng900aerolle pakkivalon rakentelussa.
Se "muuntaja" :?: tulee jostain länsinaapurin sanasta joka on huonosti käännetty ja tarkoittaa kytkintä. (Niin tuolla muualla sanottiin).
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9404
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 23:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin