Takuistahan on aina täytynyt neuvotella maahantuojan kanssa. Jälleenmyyjä kiistää kaiken järjestelmällisesti. Juttuahan tuosta olisi vaikka kuinka mutta tämähän on Saabbi-voorumi.

Oonkin aina sanonut että volkkareihin tankataan öljyä ja tarkastetaan polttoainetikkuKipe_9000 kirjoitti:Mitäs siitä tulee kulutukses jos saab esim vie nurkissa 10l/100km kun vag vie 9l/100km plus litra öljyä tonnilla.
ps. vag:ien tehtaille vinkiks että vois asentaa bensaluukun viereen moottorin öljyn lisäys korkin
Nelivetojen kurko löytyy tuolta meikäläisen signaturesta, tommosella on sentään kyykytetty monen monta aavikkoralliarälläkkä kirjoitti:Jaa että oikein nelivetojen kuningas?Nahjus kirjoitti:No ei ihan kuitenkaan. Audia kattellut.Kunkku kirjoitti: lantikkaan?
Minä vaihdan mieluummin "olosuhteiden pakosta" työpaikkaa, jos en enää tulevaisuudessa saa Saabia työsuhdeautoksi nykyisessä työpaikassani9000CD23T kirjoitti:Olen sitten joutunut olosuhteiden pakosta vaihtamaan leiriä.
Taisinpa hypätä ojasta allikkoon....
Seuraava työsuhde auto on varmasti tuttu ja turvallinen...XXXX
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... cle=105666
9000CD23T kirjoitti:
Yhteenveto käyttäjien kommenteista
Kori varusteineen sekä hallintalaitteet
kaukovalot näyttävät liian ylös (3)
ohut ruosteenestokäsittely pohjassa (1)
tuulilasinpyyhkijät jättävät raitoja (2)
lukituksen kaukosäädön toiminta (1)
pissapojan letku poikki (2)
jarrupolkimen kytkin vakionop.säädintä varten väärin säädetty (1)
takaluukku ei avaudu sähköisestä kahvasta (1)
takaluukku ei avaudu ylös asti kaukosäätimellä (2)
polttoainetankin luukku ei sulkeudu kunnolla (1)
monitoiminäytön sekoilua (1)
keskuslukituksen kaukosäätimen ongelmia (2)
kylkilistat puuttuvat (ei suojaa kolhuilta) (1)
kaasupolkimessa on "pykälä", joka aiheuttaa "nypytystä" (1)
monitoiminäytössä autom. vaihteiston kaikki vaihteet vilkkuvat (1)
monitoiminäyttö pimeni tilapäisesti, kirkas viiva (1)
maalipinta naarmuuntuu / kolhiintuu herkästi (2)
kaasu jää päälle (1,5-2,0 trpm) (2)
takalasinlämmittimen sulake palanut (2)
vasen eturoiskeläppä huonosti kiinnitetty (irvistää) (1)
kuljettajan puoleisen taustapeilin ympäristön tiivistys (1)
Sisätilat
voimakkaat rengasäänet (3)
"halpa" muovinen yleisilme (vaalea sisustus) (1)
airbagin varoitusvalo syttyi (1)
pieniä natinoita (1)
radion lcd-paneelissa oleva tumma kohta (1)
Webastoa ei saa herättämään automaatti-ilmastointia (1)
kojelaudan päällä oleva "hylly" napsahtelee ja turvavyön korkeussäädin sirisee (1)
kylmää ilmaa puhaltaa sisätiloihin pakkasella, vedon tuntua (2)
kuljettajan penkin selkänoja nitisee, pintamateriali kuluu (4)
aiaään virtaa ratin / hanskalokeron suunnalta viileää ilmaa (3)
kolina kuljettajan ovessa (1)
etupenkkien verhoilu elähtänyt (1)
takapenkin istuintyyny irrallaan (1)
Moottori, suorituskyky, vaihteisto, voimansiirto
tehoton (1.6 FSI) (1)
lämpöanturi ja yksi sulake kärähtänyt (1)
voimansiirossa klappia (1)
vaihteensiirto takkuilee (1., 2.) (2)
DSG tilttasi (1)
moottoritilasta kuuluu kylmänä tyhjäkäynnillä "räminää" (1)
Ajo-ominaisuudet
ohjaus liian jäykkä kaarreajossa (1)
pyöränkulmien ja ohjaustehostimen säätö tarpeen (1)
ohjauksen keskisalueella väljää, korjaantui itsestään (1)
heikko matka-ajettavuus (1)
koeajoauto pompotti jatkuvasti (1)
kärryn kanssa peruutettaessa auto sammuu (1)
etujarrusatulat/-kilvet keräävät sepeliä --> jarrut kirskuvat (1)
auton heikko ohjattavuus (vars. talvirenkailla ja moottoritienopeudessa) (6)
kesärenkaat jyrisee muhkuraisella tiellä (1)
Olosuhteet näköjään muuttuvat. ;)Turbo Sensonic kirjoitti: Minä vaihdan mieluummin "olosuhteiden pakosta" työpaikkaa, jos en enää tulevaisuudessa saa Saabia työsuhdeautoksi nykyisessä työpaikassani :wink: