Pientä askartelua saatu 96 parissa tehtyä. Hammastangon purin, kun siitä on jo ennemmin tullut mainintaa katsastuksessa keskivaiheen jäykkyydestä. Raidetangonpäät meni roskiin, kun parempiakin on varastossa, mutta lopulta koko tanko sai tuomion jäädä autosta pois. Vasenta sisäniveltä on joskus yritetty vaihtaa tai kiristää tuhoamalla tangon kuskinpuolen jengat. Ilmeisesti lukitus nastaa ei oltu porattu tarpeeksi syvälle jolloin se on leikannut kierteet mukanaan. Nyt se oli lukittu hakkaamalla pistepuikolla tärsettä saumakohtaan. Lisänä oli joku harakiri suojakumi jota oli leikattu sopiviin mittoihin.
Itse tangossakin oli vasemman pään hammastuksessa viilapenkin jälkiä, jotka saisi kyllä viilattua pois.
Onneksi varaosa kuupasta on hyllyyn jäänyt täysin priima kuntoinen hammastanko jossa oli hyvät raidepään pallonivelet. Sisälläkin näytti kaikki olevan ok, joten tanko odottaa kasausta maalin kuivumisen jälkeen ja uutta vasukkaa sisälle.
Itse korille ei ole paljoakaan tapahtunut. Yksi pieni pellin pala on hitsattu kiinni ja lisää työvaloa saatu lokarin ympäristöön jolloin paljastui kaksi pientä 3x3mm reikää. Otin sitten kunnon palan tuosta vetaritunnelin takaa pois, kun näytti ruoste viihtyvän peltikerrosten välissä.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Saattanee olla että saa vieläki suurentaa, jottei heti ole kukkima vaaraa.
Kuvia ->
http://aijaa.com/jzL25a