Mistä kannattaa ottaa heräte pitkille

Pitääpä huomenna rueta tämän ohjeen mukaisesti tutkailemaan asennusta. Toimiiko silloin lisävalot vain tuota nappia painamalla off/on vai pitkien kanssa samaan aikaan?kalle37 kirjoitti:Ehkä, mutta voi olla että rele räppättä kun taitaa tulla pitkillekin pwm jännitettä.
Eihän tuo mun ohje ole niin hankala![]()
Lisävaruste liitin on uec moottoritilan sulakekeskus vieressä irto naaras liitin. Sen napaan numero 3 valojen jännite piuha.
Sitten sulake paikkaan 24 ja rele r5 paikaan.
Sitten techkillä aktivointi.
Mä voin kyllä aktivoida ne techkillä jos ajelet täällä päin
supersaab kirjoitti:Pitääpä huomenna rueta tämän ohjeen mukaisesti tutkailemaan asennusta. Toimiiko silloin lisävalot vain tuota nappia painamalla off/on vai pitkien kanssa samaan aikaan?kalle37 kirjoitti:Ehkä, mutta voi olla että rele räppättä kun taitaa tulla pitkillekin pwm jännitettä.
Eihän tuo mun ohje ole niin hankala![]()
Lisävaruste liitin on uec moottoritilan sulakekeskus vieressä irto naaras liitin. Sen napaan numero 3 valojen jännite piuha.
Sitten sulake paikkaan 24 ja rele r5 paikaan.
Sitten techkillä aktivointi.
Mä voin kyllä aktivoida ne techkillä jos ajelet täällä päin
Tobbana kirjoitti:Eli ranetus on mielestäsi parempi kuin auton omien valmiuksien käyttäminen?
Kertomani tapa on se "perinteinen", joka myös edelleen onnistuu. PWM-sähkö vain edellyttää pientä huomiota ja pari lisäosaa, jotta rele toimisi ongelmitta. Varsinkin tuolloin, mikäli ei halua katkaisinta ollenkaan lisäpitkille ja/tai ohjelmointimahdollisuus ole kohtuullisesti saatavilla.petrisa kirjoitti: Onhan tuo "oma asennus" ihan helppo, mutta ei tietenkään ole niin hienostunut, kun tehtynä sillä toisella tavalla, jossa käytetään auton omia valmiuksia ja ohjelmoidaan ne käyttöön.