Kyllä se tuohon omaan vakiotonttuun jääpi, eipä tuo mikään kovin ripeä ole... noh jos ensi kesänä sitten
On kyllä suunnitteilla vähän kaikenlaista, katsotaan nyt mihin rahat riittää, ja mihin autoon rojut tulee
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Itse ajetuista tehokkain on volvo V70R, siis se uusi korimalli.
Kyydissä oon ollu RS4 audissa, se on kyllä uskomaton peli, vääntöä on enemmän kuin käsityskyky kestää
9-5 Aero Wagon -04, turbotourilla aikanaan. Olihan se eleetön peli, kiihtyvyyden huomaa nopeusmittarista.
Suorituskykyä oli kyllä enemmän honda vfr:ssä vaikkei sekään pärräksi mikään raketti ole, niin pitkän tauon ja nollakokemuksen isoista pyöristä jälkeen tuntui kyllä siltä että kyllä lähtee ja kädet venyy.
Kyl se pienen kyselyn jälkeen vissiin oli se kaverin AMC.. kovasti yli 500hv väittävät olevan, mut epäilen ainakin 100 niistä mainostukseksi vaikka pitovaikeuksia riittikin kolmoselle vaihtoon eli n. 180km/h asti.
jossa kyydissä oli kaverin Dodge Charger 440 + remmiahdin. SCE:n tekemä kone 600+ hv. Kaamea peli. Itse ajoin kerran sillä mutta ilman ahdinta vanhan koneen aikana jossa oli 500 + kaakkia. Seuraava taitaa olla Ford Mustang Mach1 351 moottori... Sitten muutama muu jenkki
USA:ssa vaihdossa ollessani siirsin itseni ja muistaakseni 6 muuta vuoden -99 GT Mustangilla, 4.6l (260hv); manuaalilaatikolla liikkui ns. mukavasti. Omistajar oli sisäisesti muodokas pakkelimaalattu n. 20v.-vosu, jota seurueen saksalais-kaataja hoiteli. Seuraavaksi tehokkain olisi pitänyt olla se Lincoln Town Car vm. -77, mutta se oli aivan hirveässä kunnossa - ei tehoja kahden tonnin liikuttamiseen. Pari koeajoa Audi-quattroilla ja SS Aerolla.
Oma Aero taitaa olla tehokkain, jolla olen ajanut enemmän. Muskelijenkkiä pitäisi kyllä tämän elämän aika päästä kokeilemaan..
kyllä oma ajokokemus jää omaan tonttuun. ja viritettyyn asuntoautoon (120hp-->161hp, kulkee 160 )
kyllä noillakin on ehtinyt tarpeeksi. ja en niin perusta koeajoille. joko ostetaan auto ja ajetaan sillä tai ei ajeta ollenkaan , koeajolla en käy jotta rahat säästyy (tietysti uutta autoa hankittaessa koeajetaan )
Tehokkain ajamani pirssi on kait oma tonttu...mutta tehokkain minkä kyydissä olen ollut muutamaan otteeseen on tutun Opel Kadett...tehoa 700-800 hepan väliltä ja kyllä poistui parhaimmillaan varttimaili taittui 10,17 ja 235km/h,auto oli vielä kaasareilla varustettuna ja kumeina takana pyöri 275 katurenkaat. Tuohon loppunopeuden rikkomiseen meni muilta katumiehiltä 8 vuotta...aikaa tuosta on jo 17 vuotta.