Moottorin merkkivalo siis syttyi loistamaan ja vikakoodia lukiessa näytti koodia P0179 eli etanolianturin piirin korkea syöttö. Auto siis 2010 93X. Edellinen omistaja sanoi tuon hälytelleen aiemminkin, mutta ruotsalaisessa Saab-liikkeessä eivät useista käynneistä huolimatta varsinaista syytä asialle löytäneet. Anturinvaihto olisi ollut yksi vaihtoehto, mutta totesivat sen todennäköisimmin olevan turhaa rahanhaaskausta.
Kuittasin vikakoodin pois ja nyt muutaman päivän jälkeen valo loistaa taas. Onkohan foorumin miehillä vinkkiä mitä asialle kannattaisi tehdä. Ei jaksaisi joka viikko käydä hälyä kuittaamassa pois ja muutenkin moottorin merkkivalon palaessa ajelu huolettaa..
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)