Apua tonnarin moottorin kasauksessa 2.0t

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Karrimikael
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Syys 27, 2016 07:03

Apua tonnarin moottorin kasauksessa 2.0t

Viesti Kirjoittaja Karrimikael »

Elikkäs 9000cs tehtiin kansiremontti+ turbo vaihdettiin uuteen. Viimeistelyjä vaille valmis mutta ensikertalaisena helppiä tarvisin kaikkien mahdollisten letkujen kanssa että menee varmasti oikeaan paikkaan.. olisi hyvä löytää "kartta" missä näkyy mitkä letkut mistä mihin ymsjne. Löytyy myös greddyn dumppi. :lol:
Premium Override
"Hölösuu"
Viestit: 2238
Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 16:19
Paikkakunta: Tre

Re: Apua tonnarin moottorin kasauksessa 2.0t

Viesti Kirjoittaja Premium Override »

Jos alipaineletkua meinaat niin tämä ilman TCS, imusarjan vas. päätystä paineen säätimelle PA kiskoon , MAP anturille tulipeltiin, yks tulpattu. pitkä letku by passille, jossa haara kaasuläppäkotelon nurkilla, josta akvaariokoteloon läpiviennille.
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Karrimikael
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Syys 27, 2016 07:03

Re: Apua tonnarin moottorin kasauksessa 2.0t

Viesti Kirjoittaja Karrimikael »

Selvä, täytyypä yhdistellä kun pääsee alkuviikosta taas sorvin ääreen :lol:
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Re: Apua tonnarin moottorin kasauksessa 2.0t

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Jos mittaristossa ei alunperin ole ahtopainemittaria, niin haaroitusta ei välttämättä ole. Toki jokuhan on voinut jälkiasentaa kyseisen mittarin ja sitä varten sen letkun voi haaroittaa ja viedä valmiista läpiviennistä(lämppärin kennolle menevien letkujen yläpuolella) akvaarioon ja siellä muovisen jatkokappaleen kautta mittariston taakse, josta taas jatkaa sinne missä painetieto tarvitaan.


Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Saabatti
"Hölösuu"
Viestit: 1660
Liittynyt: Pe Syys 14, 2012 18:56
Paikkakunta: Kuusamo

Re: Apua tonnarin moottorin kasauksessa 2.0t

Viesti Kirjoittaja Saabatti »

Tämä ketjuhan tuli sopivasti, eilen ehdin vilkaista alipaineletkuja ja ne ovat aika varmasti sieltä vuodelta -96. Osa ihan silminnähden reikäisiä ja bypassiltä lähtevä letku oli niin koppuraa, että oli pompannut irti.

Ja tätä en ollut huomannut mitenkään auton käytöksessä :P.

Eli neljä letkua yhteensä? Jos 3 m ostaa, niin pitäisi varmaan riittää ja jäädä varallekin vielä?
Alfa 159 2.4 JTDm '06 | XC70 D3 A '12 | Berlingo 1.9D '01
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
Vastaa Viestiin