Porin Rinta-Jouppi myy halvalla 02-mallista 9-5 2.0t business-varusteltua Saabia. Ajomäärää ei ollut ilmoituksessa, mutta kaupanpäälle saa värin, joita ei jokapojalla ole
Itse muistan nähneeni auton Porissa Huoneistokeskuksella.
Ai niin hinta 19.900. Eli kyllä se väri ilmeisesti vaikuttaa vaikka ei se ollenkaan niin kamala ole.
Tunnustan olen ajellut VW Golfilla joka oli kyseisen oranssin värinen. Se kyllä maalattiin heti Porsche punaiseksi, mutta konepeltiä avaamalla totuus paljastui.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2 Zaino Show Car PolishTrolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Taitanu juuri kukaan muu hankkiakkaan uutena tuon värisiä kuin huoneistokeskus, hyi helv**** Mulla jäis kyllä auto kauppaan jo tuon värin puolesta.
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
AC kirjoitti:Pari tonnia tuohon päälle, ja joku flake-maali pintaan.
Niin eiks noi oranssit kiesit oo järestäin ainakin sen paritonnia halvempia, kun normaalin väriset autot. Et ehkä siinä on jätetty toi maalausvara niihin hintoihin.. Ja halpahan toi auto on kuin mikä. Esim. nettiauton halvin vastaava on 26900€ ja autotalli.com:n vastaava 25900€.. No mittarilukemaahan tosta ei tiedä, mutta tuskin huoneistokeskus on kauheesti kerinny ajella kolmessa vuodessa..
HMK kirjoitti:Porin Rinta-Jouppi myy halvalla 02-mallista 9-5 2.0t business-varusteltua Saabia. Ajomäärää ei ollut ilmoituksessa, mutta kaupanpäälle saa värin, joita ei jokapojalla ole
Itse muistan nähneeni auton Porissa Huoneistokeskuksella.
Ai niin hinta 19.900. Eli kyllä se väri ilmeisesti vaikuttaa vaikka ei se ollenkaan niin kamala ole.
Heh ! Missäköhän pyörii se -02 9-3 Aero , myöskin oranssi ja Huoneistokeskuksen tarroilla . Näin tuon auton uutena helsingissä ja IMHO, ei se väri nyt niin paha ollut
Tunnustan olen ajellut VW Golfilla joka oli kyseisen oranssin värinen. Se kyllä maalattiin heti Porsche punaiseksi, mutta konepeltiä avaamalla totuus paljastui.
Jos tehdas ei tee oransseja, niin kuka viitsii maalauttaa auton konehuonetta myöten Maksaa maltaita....
Itse voisin ostaa oranssin ja maalauttaisin päältä samalla värillä, mutta metallinhohdolla. Tulisi varmaan huomiotaherättävän nätti eikä olisi enää huoneistokeskus-look.
Melko varmasti ylimaalattu oranssiksi. Alkuperäisellä värillä yli uudestaan, vaikkaisin ko. väriksi mustaa. Ja jääpihän alle väri, että varmasti huomaa kiveniskut
Ei taida juuri keneltäkään autovalmistajan valikoimasta tuota väriä löytyä... nooh, ei sillä varmaan tosiaan kysyntää juurikaan olisi... pl. Huoneistokeskus
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."