Saab: Wechselbad der Gewühle
Saab: Wechselbad der Gewühle
http://www.auto-motor-und-sport.de/d/75333
Sisältää kääntäjällä katsottuna erittäin paljon asiaa, jonka todenperäisyys olisi kyllä kiva tietää. Joku kielitaitoinen voisi tehdä yhteenvedon jutusta.
(Kääntäjään luotan itse yhtä paljon kuin alkuasukkaiden iloiseen tervehdykseen.)
Laitoin tähän osastoon koska sisältää paljon tietoa/spekulaatiota tulevista malleista.
Kuvakin on, en ehtinyt tarkistaa onko photoshop, otetaan aikanaan pois jos ei ole aito:
-----
Update:
Ja ruotsiksi http://www.automotorsport.se/nyhetsmall ... sion=19485
---------
Update2:
Kyllä ylempi vaikuttaisi suht vahvasti ei aidolta. Mut pidetään se nyt siinä huvin vuoksi.
Sisältää kääntäjällä katsottuna erittäin paljon asiaa, jonka todenperäisyys olisi kyllä kiva tietää. Joku kielitaitoinen voisi tehdä yhteenvedon jutusta.
(Kääntäjään luotan itse yhtä paljon kuin alkuasukkaiden iloiseen tervehdykseen.)
Laitoin tähän osastoon koska sisältää paljon tietoa/spekulaatiota tulevista malleista.
Kuvakin on, en ehtinyt tarkistaa onko photoshop, otetaan aikanaan pois jos ei ole aito:
-----
Update:
Ja ruotsiksi http://www.automotorsport.se/nyhetsmall ... sion=19485
---------
Update2:
Kyllä ylempi vaikuttaisi suht vahvasti ei aidolta. Mut pidetään se nyt siinä huvin vuoksi.
Viimeksi muokannut TuuSaR, Pe Helmi 18, 2005 01:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
eikös tuo sitten pohjaudu ex-daewoo nyk chevrolet katumaasturiin josta tehdään badge - opel frontera - ja siis myös saab...eikai vaan tarkoita että kohta meillä myydään korealaista saab-katumaasturia
amerikka vielä menee, mutta ..tana kiina-ilmiö vielä tähänkin
..no saatan olla väärässäkin kun en osaa saksaa enkä edes käyttää kääntäjää
amerikka vielä menee, mutta ..tana kiina-ilmiö vielä tähänkin
..no saatan olla väärässäkin kun en osaa saksaa enkä edes käyttää kääntäjää
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781
Olipas mielenkiintoinen linkki!
Olen seuraillut toisella silmällä näitä muita threadejä, mutta tämähän tuo ihan uutta uskottavutta näille kaikille 9-1 ja 9-6 -keskusteluille?
Kuten toisaalla sanoin, en pidä tätä Subaru-yhteistyötä ollenkaan huonona ajatuksena, jos vain saban insinöörit pääsevät riittävän aikaisin mukaan geimeihin...
Jään mielenkiinnolla odottamaan jonkun paremmin saksaa haastavan tulkintaa saitista
Olen seuraillut toisella silmällä näitä muita threadejä, mutta tämähän tuo ihan uutta uskottavutta näille kaikille 9-1 ja 9-6 -keskusteluille?
Kuten toisaalla sanoin, en pidä tätä Subaru-yhteistyötä ollenkaan huonona ajatuksena, jos vain saban insinöörit pääsevät riittävän aikaisin mukaan geimeihin...
Jään mielenkiinnolla odottamaan jonkun paremmin saksaa haastavan tulkintaa saitista
Kiitos ruåtsinkielisestä linkistä - nythän tätä ymmärsi jo lukea
Subaru-yhteistyö on siis hiipumassa, ja tilalle tulee laajempi GM-yhteistyö. Takavetoinen 9-5 kuulostaa kieltämättä hurjalta. Toisaalta malliston laajennus ei ole huono asia, ja threadin alussa oleva uuteen Chevy-alustaan perustuva maasturihan on itse asiassa ihan modernin näköinen. Kunhan saisivat vain sisustan saabin näköiseksi.
Korealais-saabbiahan tässä jo kommentoitiinkiin, linkissähän oli myös tähän kommentti:
Det är väl som Magnus Uggla sa apropå att fylla 50:
Alternativet är så mycket sämre.
Subaru-yhteistyö on siis hiipumassa, ja tilalle tulee laajempi GM-yhteistyö. Takavetoinen 9-5 kuulostaa kieltämättä hurjalta. Toisaalta malliston laajennus ei ole huono asia, ja threadin alussa oleva uuteen Chevy-alustaan perustuva maasturihan on itse asiassa ihan modernin näköinen. Kunhan saisivat vain sisustan saabin näköiseksi.
Korealais-saabbiahan tässä jo kommentoitiinkiin, linkissähän oli myös tähän kommentti:
Det är väl som Magnus Uggla sa apropå att fylla 50:
Alternativet är så mycket sämre.
Ensinnäkin kaikkeen, mitä saksalaisperäiset lähteet kirjoittavat Saabista näinä päivinä, pitää siis suhtautua terveellä epäluulolla!
Mutta jos tuohon on uskominen, niin uuden Astrakokoluokan pikkuSaabin suunnitelmat olisi jäädytetty kokonaan, iso 9-6 (tai siis joka tapauksessa Zeta-pohjalevyyn perustuva Saabin tapauksessa neliveto) olisi tulossa "crossOver"-korimallina, Subarun kanssa kehitetty 9-6X jäisikin kokonaan pois ja sen tilalle tehtäisiin pienempi Daewoo/Chevroletin uuden maasturin pohjalle tehty SUV. Kokonaan uusi ysikolmonen tehtäisiin joka tapauksessa alkuperäisten suunnitelmien mukaisesti. Tässä olisi järkeä sikäli, että näin saataisiin dieselversiot aikaan, jotka Subarun kanssa olisivat olleet lyhyellä tähtäimellä mahdottomia...
Mielenkiintoista nähdä, mikä on totta ja mikä ei. Toisaalta vaikea uskoa, että tuo Subaruyhteistyönä tuotettu malli jäisi kokonaan pois, kun se on luvattu esitellä vielä tänä vuonna... Toisaalta itseäni hirvittää, jos ysifemma ei saa jatkossa ollenkaan suoraa seuraajaa ellei sitten seuraavan polven ysikolmonen kasva nykyisen ysifemman kokoon...
Mutta jos tuosta jotain erityisesti toivoisi olevan totta, niin sen, että GM vihdoinkin satsaisi Saabin tulevaisuuteen ihan tosissaan!
Mutta jos tuohon on uskominen, niin uuden Astrakokoluokan pikkuSaabin suunnitelmat olisi jäädytetty kokonaan, iso 9-6 (tai siis joka tapauksessa Zeta-pohjalevyyn perustuva Saabin tapauksessa neliveto) olisi tulossa "crossOver"-korimallina, Subarun kanssa kehitetty 9-6X jäisikin kokonaan pois ja sen tilalle tehtäisiin pienempi Daewoo/Chevroletin uuden maasturin pohjalle tehty SUV. Kokonaan uusi ysikolmonen tehtäisiin joka tapauksessa alkuperäisten suunnitelmien mukaisesti. Tässä olisi järkeä sikäli, että näin saataisiin dieselversiot aikaan, jotka Subarun kanssa olisivat olleet lyhyellä tähtäimellä mahdottomia...
Mielenkiintoista nähdä, mikä on totta ja mikä ei. Toisaalta vaikea uskoa, että tuo Subaruyhteistyönä tuotettu malli jäisi kokonaan pois, kun se on luvattu esitellä vielä tänä vuonna... Toisaalta itseäni hirvittää, jos ysifemma ei saa jatkossa ollenkaan suoraa seuraajaa ellei sitten seuraavan polven ysikolmonen kasva nykyisen ysifemman kokoon...
Mutta jos tuosta jotain erityisesti toivoisi olevan totta, niin sen, että GM vihdoinkin satsaisi Saabin tulevaisuuteen ihan tosissaan!
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
No en ole koskaan nähnytkään mitään toivoa 9-1:llä, ihmiset ostavat pienen auton koska heillä on vähän rahaa, halpaa ja hyvää ei ole, ei myöskään 9-1:stä.
Seuraavan 9-5:n peruuttaminen ei olisi yllätys koska kehitystyö maksaisi huikeita summia, koska Saab asettaisi riman niin korkealla suhteessa kilpailijoihin, toisekseen 9-3 ja 9-5 ovat liian lähellä toisiaan.
9-6X nimellä olevan premium SUV:n tiputtaminen tuntuisi aika ilmiömäiseltä äkkiliikkeeltä. Luulisi, että nimet on jo papereissa Subarun kanssa. Ja mitä dieseleihin tulee, viimeisimmän tiedon mukaan ei ole edes päätetty tuodaanko Tribecaa tai sen Saab versiota Eurooppaan.
Joku crossover pitäisi kai olla tulossa ensi vuonna.
Mutta kuten aina saksalaislehdistön kohdalla, jäitä hattuun.
Seuraavan 9-5:n peruuttaminen ei olisi yllätys koska kehitystyö maksaisi huikeita summia, koska Saab asettaisi riman niin korkealla suhteessa kilpailijoihin, toisekseen 9-3 ja 9-5 ovat liian lähellä toisiaan.
9-6X nimellä olevan premium SUV:n tiputtaminen tuntuisi aika ilmiömäiseltä äkkiliikkeeltä. Luulisi, että nimet on jo papereissa Subarun kanssa. Ja mitä dieseleihin tulee, viimeisimmän tiedon mukaan ei ole edes päätetty tuodaanko Tribecaa tai sen Saab versiota Eurooppaan.
Joku crossover pitäisi kai olla tulossa ensi vuonna.
Mutta kuten aina saksalaislehdistön kohdalla, jäitä hattuun.
Internal GM memo last Tuesday confirmed Holden will be the engineering centre responsible for developing the platform architecture that will form the basis of large and long-wheelbase GM vehicles worldwide - from the 2007 Buick Velite convertible (above right) to perhaps even Saab’s next-generation 9-5 luxury sedan.
While the statement is largely a formalisation of arrangements that have been planned for some time, it confirms Holden’s unprecedented status as an architectural development centre for GM and begins a process that will see Holden’s engineering expertise exported globally.
Never before has Holden had responsibility for a global vehicle architecture, nor played such an integral part in GM’s global production process.
While the statement is largely a formalisation of arrangements that have been planned for some time, it confirms Holden’s unprecedented status as an architectural development centre for GM and begins a process that will see Holden’s engineering expertise exported globally.
Never before has Holden had responsibility for a global vehicle architecture, nor played such an integral part in GM’s global production process.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 951
- Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
- Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
Hyi kamala, maasturi Ja tuo tila-auton näköinen norsu on kyllä kanssa ruma...Mutta 9-1 on kyllä erittäin tyylikäs mutta jos pakkosyötetään Opelin osat niin voi voi...menee maine
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Tuntien Austraalialaiset en toivosi saavani moottoria joka on valmistettu maanantaina, ruokiksen jälkeen tai perjantaina iltapäivällä
On ne sen verran ohraa maistavaa kansaa
On ne sen verran ohraa maistavaa kansaa
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
-
- "Hirsch"
- Viestit: 951
- Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
- Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
Heh, ja tuntien venäläiset [ot] en haluaisi moottoria, joka on tehty maanantain ja perjantain välisenä aikana tai virka-aikana tai sen ulkopuolella tai liukuhihnalla tai...jne...potkuhousu kirjoitti:Tuntien Austraalialaiset en toivosi saavani moottoria joka on valmistettu maanantaina, ruokiksen jälkeen tai perjantaina iltapäivällä
On ne sen verran ohraa maistavaa kansaa
On ne sen verran votkaa maistavaa kansaa
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius