Jenkeistä uitettu 9-3
Jenkeistä uitettu 9-3
Morjesta.
Elikkä löytyy itseltä tuollainen jenkeistä uitettu saba 9-3 2.0T -06. Nätti ku mikä, mutta nyt on alkanut muutamat usa-omituisuudet häiritsemään, ja mietiskelin voiko niille esim sillä Tech2 laitteella tehdä jotain? Jos jollain sattuisi oulun lähistöltä tech2 löytymään niin mielelläni vilkaisisin sillä autoa.
Esimerkkejä ongelmista:
Infotainment-soitinhässäkän radio tajuaa vain ne parittomat kanavat, esim 99.1, mutta ei 99.2. Kyseessä siis laite 12799615.
Keskuslukitus aukaisee vain kuskin oven nappia painamalla. Toisen kerran painamalla avaa loputkin. Kaikki menee kyllä kiinni kerralla.
Maililukemat mittarissa.. Voiko techillä vaihtaa kilometreihin?
Pystyykö noihin puuttumaan techillä, tai jollain toisella systeemillä?
Elikkä löytyy itseltä tuollainen jenkeistä uitettu saba 9-3 2.0T -06. Nätti ku mikä, mutta nyt on alkanut muutamat usa-omituisuudet häiritsemään, ja mietiskelin voiko niille esim sillä Tech2 laitteella tehdä jotain? Jos jollain sattuisi oulun lähistöltä tech2 löytymään niin mielelläni vilkaisisin sillä autoa.
Esimerkkejä ongelmista:
Infotainment-soitinhässäkän radio tajuaa vain ne parittomat kanavat, esim 99.1, mutta ei 99.2. Kyseessä siis laite 12799615.
Keskuslukitus aukaisee vain kuskin oven nappia painamalla. Toisen kerran painamalla avaa loputkin. Kaikki menee kyllä kiinni kerralla.
Maililukemat mittarissa.. Voiko techillä vaihtaa kilometreihin?
Pystyykö noihin puuttumaan techillä, tai jollain toisella systeemillä?
Re: Jenkeistä uitettu 9-3
Lukko systeemin pystyy muuttamaan techkillä. Muihin en osaa äkkiseltään vastaamaan
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 68
- Liittynyt: La Loka 01, 2016 18:56
Re: Jenkeistä uitettu 9-3
1: Onnistuu ohjelmoimaan TECHlla
2: Onnistuu ohjelmoimaan TECHlla.
3: Ei onnistu, TECHlla pystyy kyllä lukemaan muistista kilometreinä, muttei muuttamaan näyttöä.
2: Onnistuu ohjelmoimaan TECHlla.
3: Ei onnistu, TECHlla pystyy kyllä lukemaan muistista kilometreinä, muttei muuttamaan näyttöä.
Re: Jenkeistä uitettu 9-3
Jes.. Noh, löytyisikö joltain oulusta tai jostain lähimaisemista techiä millä voisi ohjelmoida? Tuolla kartassa ei ainakaan ollut mainintaa että oulussa olisi.
Re: Jenkeistä uitettu 9-3
^ Ajele Iisalmeen. ;)
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Jenkeistä uitettu 9-3
Iisalmi on kyllä pikkusen kaukana, melkein sama jo maksaa merkkiliikkeelle joku kymppi sitten.
Seki homma vielä, että pitäisi parittaa uusi avain autoon.. Ilmeisesti vaatii sen techin myös?
Seki homma vielä, että pitäisi parittaa uusi avain autoon.. Ilmeisesti vaatii sen techin myös?
Re: Jenkeistä uitettu 9-3
Sama laite soveltuu siihenkin.
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Jenkeistä uitettu 9-3
Jotenkin tuntuu, ettei merkkiliike välttämättä suostu ohjelmoimaan päämittaristoa uudelleen, mutta voihan sitä aina kysyä.
Sillä tavalla mittaristo ja paljon muitakin euroasetuksia pitäisi saada euromalliseksi ja kilsat näyttöön. Suosittelisin kuitenkin harrastajan käyttämistä tämän asian hoitamiseksi
Sillä tavalla mittaristo ja paljon muitakin euroasetuksia pitäisi saada euromalliseksi ja kilsat näyttöön. Suosittelisin kuitenkin harrastajan käyttämistä tämän asian hoitamiseksi
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 68
- Liittynyt: La Loka 01, 2016 18:56
Re: Jenkeistä uitettu 9-3
Eipä kukaan muukaan pysty ohjelmoimaan kilsoja mailien tilalle.hasha kirjoitti:Jotenkin tuntuu, ettei merkkiliike välttämättä suostu ohjelmoimaan päämittaristoa uudelleen, mutta voihan sitä aina kysyä.
Sillä tavalla mittaristo ja paljon muitakin euroasetuksia pitäisi saada euromalliseksi ja kilsat näyttöön. Suosittelisin kuitenkin harrastajan käyttämistä tämän asian hoitamiseksi
Re: Jenkeistä uitettu 9-3
No ei se mittarin ohjelmointi onneksi tärkein ole. Avaimen ohjelmointi ja tuo soitin tärkeimmät. Taidan kuitenkin kysäistä aineelta tuota mittariston laittoa. Saapahan varmuuden asiaan.
Muuten, onnistuuko tuolla myös takaluukun lukon konffaus? Aikaisemmassa 03 saabissa, kun painoi takakontin avausnappia sisällä, kontti ponnahti hieman auki. Tässä nykyisessä kontti on normaalisti lukossa, ja nappia painamalla lukko aukeaa, mutta silti joutuu vielä kahvasta aukaisemaan. Mieluummin ottaisin tuon aikaisemman systeemin.
Muuten, onnistuuko tuolla myös takaluukun lukon konffaus? Aikaisemmassa 03 saabissa, kun painoi takakontin avausnappia sisällä, kontti ponnahti hieman auki. Tässä nykyisessä kontti on normaalisti lukossa, ja nappia painamalla lukko aukeaa, mutta silti joutuu vielä kahvasta aukaisemaan. Mieluummin ottaisin tuon aikaisemman systeemin.
Re: Jenkeistä uitettu 9-3
Sen lukitussysteemin voi muuttaa toimimaan just niinkuin haluat, napista kaikki ovet auki. Ja takaluukku myös niin, että sen saa joko ovesta, luukun kahvasta tai kakesta auki ilman ylimääräisiä painalluksia.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki