Kannattaako ostaa?
Kannattaako ostaa?
Joskus kun tulee autonvaihto eteen, niin olen miettinyt että kun nämä NG:t jonkun verran tehty opelin jutuilla, niin onko minulla tulevaisuutta NG:n omistajana? Opeleissahan on tunnetusti heikko etupää jne. Mulle tulee paljon ajoa metsäautoteillä jne. Nykyinen OG vm -93 on kestänyt paremmin kuin kiitettävästi nuo hurjat maastoajelut, mutta mites NG, pysyykö se läjässä? Onko ollut vaihdelaatikko- ongelmia ekoissa NG: issä?
Oma kokemus rajoittuu yhteen yksilöön, vm95i SE. Kuluvia osia on vaihdeltu, jouset iskarit, käyttöhihna, jarrupalat- ja levyt, takakontin kaasujouset jne. Mitään suurempaa ei ole rikkoutunut.
Alustassa samat natinat kuin kaikissa ko- mallisarjan autoissa, kojelauta nitisee pakkasella. Ovien alaosat on maalattu uudelleen alkavat ruostumisen vuoksi. Kone syö hieman öljyä, sekin hyvin kausittaista.
Alustassa samat natinat kuin kaikissa ko- mallisarjan autoissa, kojelauta nitisee pakkasella. Ovien alaosat on maalattu uudelleen alkavat ruostumisen vuoksi. Kone syö hieman öljyä, sekin hyvin kausittaista.
BMW 320dA Coupe LCI
Kestää
Kestää kyllä, ei ongelmia vaihteiston suhteen, ja nuo alustan ongelmat ovat ainakin omalta kohdaltani tuntemattomia, eikä nitise tai natise, hyvä on. Osta multa aero niin pääset rivakkaammin niitä metsäteitä 

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98