AZP kirjoitti:kyse on päästönormeista. Kyselin kauppiaalta tietoja. Auto on ollut kilvissä Ruotsissa, jossa on vielä vuoden 2011 jälkeenkin saanut poikkeusluvalla kilpiin euro4-päästönormin mukaisia autoja. Suomessa ei, ja siksi tämän rekisteröinti ei Suomessa onnistu.
Kyllä tälle tiedolle kernaasti voi Suomen Saab-klubin Tiedonjulkistamispalkinnon myöntää !!
Isolla firmalla kolmessa vuorossa? Lentokenttä vakipaikkana? On kyllä menty paljon ikäänsä nähden.
Vanhan taksimersun omistaneena en ehkä pelkää kilometrejä niin paljoa kuin keskimäärin, tosin se oli ahtamaton imudiesel joka ei moottoristaan kuole "ikinä". Kori ja pohja olikin sitten oma lukunsa. 80-luvulla autot tehtiin erilailla...
ng900T 3d SE -94 (kr), ng9-3 sedan 1.8t A Linear -07 (vaimon), Transit l2h1 300m180 -12 (ka), Volvo S60 d5 A Summum -07 ka, og9-5 wagon 2.0t Biopower (pr,ka,ra)
#2742 (muistaakseni)