Tutkailin saabin parkkitutkaa ja useimmat yleistesterit antavat pelkän vikakoodin numeron ilman tarkempaa selitystä. Nyt sain kuitenkin selville että ainakin seuraavat vikakoodit viittaavat rikkinäisiin tutkiin:
B2935 - Vasen Ulompi
B2925 - Vasen Sisempi
B2915 - Oikea Sisempi
B2905 - Oikea Ulompi
Joku jolla on lopuista koodeista selitykset saa päivitellä tähän listaan niin on apuna sille kuka asian kanssa painii.
Parkkitutkan vikakoodilista
Re: Parkkitutkan vikakoodilista
WISin mukaan koodit ovat:
B1605: Ohjausyksikön sisäinen vika.
B29ab ovat anturien vikoja, joissa a tarkoittaa:
0= oikea ulompi
1= oikea sisempi
2= vasen sisempi
3= vasen ulompi
ja joissa b tarkoittaa:
6= signaalijohdin oikosulussa syöttöjännitteeseen
7= signaalijohtimen katkos tai oikosulku maahan
8= ei signaalia
9= anturin sisäinen vika
jos ab = 50: antureiden yhteinen jännitesyöttö on oikosulussa maahan
WISsissä on painovirhe: B2902 koodin kuuluisi olla B2909, joka noudattaa yo logiikkaa. Sen mukaan nuo 5-loppuiset koodit eivät olisi oikeita vikakoodeja, mutta liittynee siihen, että ne on luettu jollain muulla kuin Tech2:lla.
B1605: Ohjausyksikön sisäinen vika.
B29ab ovat anturien vikoja, joissa a tarkoittaa:
0= oikea ulompi
1= oikea sisempi
2= vasen sisempi
3= vasen ulompi
ja joissa b tarkoittaa:
6= signaalijohdin oikosulussa syöttöjännitteeseen
7= signaalijohtimen katkos tai oikosulku maahan
8= ei signaalia
9= anturin sisäinen vika
jos ab = 50: antureiden yhteinen jännitesyöttö on oikosulussa maahan
WISsissä on painovirhe: B2902 koodin kuuluisi olla B2909, joka noudattaa yo logiikkaa. Sen mukaan nuo 5-loppuiset koodit eivät olisi oikeita vikakoodeja, mutta liittynee siihen, että ne on luettu jollain muulla kuin Tech2:lla.
--Hannu H #1020
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH