Onko kukaan vaihtanut/ tietoinen siitä, että onnistuuko vm 92 tonnarin airbag ratin korvaaminen uudemman tonnarin airbag ratilla? Se uudempi ratti olisi vaan 10X fiksummannäköinen. Boorit voi sopia, mutta miten on bagin laita, rupeaako tietokone herjaamaan väärästä tiedosta?
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Ainakin 10x fiksumpi, tuo SUUURI -92 ratti on todellinen ongelma.
Yhdessä tonnarissani oli sellainen, hävetti ajella tuo ruori sylissä
Muistaakseni ne liittimetkin käyvät suoraan, ei muuta kuin äkkiä ruorikaupoille.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Myy vanha palokunnalle harjoitusvälineeksi
Suosittelen vaihtamista, tuosta uudemmasta saa paremman otteen, se on ohutkehäisempi ja ei niin pahuksen kylmä kuin se vanha umpimuovinen, joka herätti kieltämättä tiettyä respectiä
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
HUI veti naaman valkoiseksi tuo kuva, saako tuollaisia kauhukuvia näyttää julkisesti Juuri tuollaista kamaluutta pyörittelin 8kk
Osta EHDOTTOMASTI nahkaratti, noiden synteettisten päämarkkina-alue taitaa olla Suomi ja Pohjois-korea.
Ja ei pitäisi löytyä enää M94:stä eli jonka valmistenumerossa on R, ellei ole rahapulassa tehnyt hyvän tilin ja vaihtanut ratin tuohon kummajaiseen.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98