900 vm92/93, umpiot vai heijastimet?
-
Valakkatie
- "Ruisku"
- Viestit: 115
- Liittynyt: Ti Elo 23, 2016 12:39
- Paikkakunta: Helsinki
900 vm92/93, umpiot vai heijastimet?
Talvilaitossa oleva keräilysaappi 3d combi coupé meni nyt varsin mukavasti leimalle. Mutta katsastusmies antoi korj.kehotuksen molemmista etuvalojen heijastimista... Saakohan vinokeulaan erillisiä heijastimia/kannattaako askarrella?
Re: 900 vm92/93, umpiot vai heijastimet?
Uudet heijastimet alkavat olla aika harvassa ja ovat hintavia: http://www.skandix.de/en/spare-parts/el ... s=r&shop=2
Helpoimmalla pääsee, kun etsii hyvät käytetyt umpiot.
Ostoilmoitus vaan foorumille.
Helpoimmalla pääsee, kun etsii hyvät käytetyt umpiot.
Ostoilmoitus vaan foorumille.
#5342
2*OG900 3D, Mach I, CLS 320,CLK 320, C43 AMG, SL 500, SEC 560, 220 Sb, 240 KGT
2*OG900 3D, Mach I, CLS 320,CLK 320, C43 AMG, SL 500, SEC 560, 220 Sb, 240 KGT
-
Valakkatie
- "Ruisku"
- Viestit: 115
- Liittynyt: Ti Elo 23, 2016 12:39
- Paikkakunta: Helsinki
Re: 900 vm92/93, umpiot vai heijastimet?
Kiitoksia! Eikä nuo heijastimetkaan niin kalliita ole, kuin ne voisivat olla...
Re: 900 vm92/93, umpiot vai heijastimet?
Motonetistä saa myös 
Saab, ihmisen tekemä. Sitä pystyy korjaamaan .
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 25067
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: 900 vm92/93, umpiot vai heijastimet?
aika heikko saatavuus jopa motonetissa.
mä oon 4v yrittäny myydä uutta hella umpiota , mut ei ole kenellekkään kelvannu ,mutta enpä ole paria sille löytäny ostettavaksikaan. kyse siis uudesta orggis hella umpiosta.
mä oon 4v yrittäny myydä uutta hella umpiota , mut ei ole kenellekkään kelvannu ,mutta enpä ole paria sille löytäny ostettavaksikaan. kyse siis uudesta orggis hella umpiosta.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: 900 vm92/93, umpiot vai heijastimet?
Kannattaa tutustua myös keskusteluun
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=12&t=172461
ainakin joskus tuo Naantalilainen yritys oli valmis pinnoittamaan umpioita.
Itsellänikin olisi pari laitettavaa, joten voin tarvittaessa toimia välikätenä, kun lähettyvillä asun.
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=12&t=172461
ainakin joskus tuo Naantalilainen yritys oli valmis pinnoittamaan umpioita.
Itsellänikin olisi pari laitettavaa, joten voin tarvittaessa toimia välikätenä, kun lähettyvillä asun.
9000 vm. 97 Jubilee
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Re: 900 vm92/93, umpiot vai heijastimet?
Yritin tilata Motonetistä noudettavaksi tavaratalosta.t16/900i kirjoitti:Motonetistä saa myös
Vastaus oli sama, kuin viime kesänäkin:
"Tilaamianne varaosia ei ole saatavilla tavarantoimittajalta"
Saattaa olla tuon vasemman puolen heijastimen saisi vielä verkkokaupasta kotiovelle tilaamalla ja Turun myymälässä voi olla toinen.
#5342
2*OG900 3D, Mach I, CLS 320,CLK 320, C43 AMG, SL 500, SEC 560, 220 Sb, 240 KGT
2*OG900 3D, Mach I, CLS 320,CLK 320, C43 AMG, SL 500, SEC 560, 220 Sb, 240 KGT