900 vm92/93, umpiot vai heijastimet?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Valakkatie
"Ruisku"
Viestit: 115
Liittynyt: Ti Elo 23, 2016 12:39
Paikkakunta: Helsinki

900 vm92/93, umpiot vai heijastimet?

Viesti Kirjoittaja Valakkatie »

Talvilaitossa oleva keräilysaappi 3d combi coupé meni nyt varsin mukavasti leimalle. Mutta katsastusmies antoi korj.kehotuksen molemmista etuvalojen heijastimista... Saakohan vinokeulaan erillisiä heijastimia/kannattaako askarrella?
C 124 320
"Aero"
Viestit: 373
Liittynyt: To Tammi 21, 2010 09:00

Re: 900 vm92/93, umpiot vai heijastimet?

Viesti Kirjoittaja C 124 320 »

Uudet heijastimet alkavat olla aika harvassa ja ovat hintavia: http://www.skandix.de/en/spare-parts/el ... s=r&shop=2

Helpoimmalla pääsee, kun etsii hyvät käytetyt umpiot.

Ostoilmoitus vaan foorumille.
#5342
2*OG900 3D, Mach I, CLS 320,CLK 320, C43 AMG, SL 500, SEC 560, 220 Sb, 240 KGT
Valakkatie
"Ruisku"
Viestit: 115
Liittynyt: Ti Elo 23, 2016 12:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: 900 vm92/93, umpiot vai heijastimet?

Viesti Kirjoittaja Valakkatie »

Kiitoksia! Eikä nuo heijastimetkaan niin kalliita ole, kuin ne voisivat olla...
t16/900i
"Tuplakaasari"
Viestit: 96
Liittynyt: To Heinä 29, 2010 17:24
Paikkakunta: Nakkila

Re: 900 vm92/93, umpiot vai heijastimet?

Viesti Kirjoittaja t16/900i »

Motonetistä saa myös :)
Saab, ihmisen tekemä. Sitä pystyy korjaamaan .
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 25067
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: 900 vm92/93, umpiot vai heijastimet?

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

aika heikko saatavuus jopa motonetissa.
mä oon 4v yrittäny myydä uutta hella umpiota , mut ei ole kenellekkään kelvannu ,mutta enpä ole paria sille löytäny ostettavaksikaan. kyse siis uudesta orggis hella umpiosta.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
pevi
"Hölösuu"
Viestit: 1800
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2003 16:11
Paikkakunta: Paimio

Re: 900 vm92/93, umpiot vai heijastimet?

Viesti Kirjoittaja pevi »

Kannattaa tutustua myös keskusteluun

http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=12&t=172461

ainakin joskus tuo Naantalilainen yritys oli valmis pinnoittamaan umpioita.

Itsellänikin olisi pari laitettavaa, joten voin tarvittaessa toimia välikätenä, kun lähettyvillä asun.
9000 vm. 97 Jubilee
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
C 124 320
"Aero"
Viestit: 373
Liittynyt: To Tammi 21, 2010 09:00

Re: 900 vm92/93, umpiot vai heijastimet?

Viesti Kirjoittaja C 124 320 »

t16/900i kirjoitti:Motonetistä saa myös :)
Yritin tilata Motonetistä noudettavaksi tavaratalosta.

Vastaus oli sama, kuin viime kesänäkin:

"Tilaamianne varaosia ei ole saatavilla tavarantoimittajalta"

Saattaa olla tuon vasemman puolen heijastimen saisi vielä verkkokaupasta kotiovelle tilaamalla ja Turun myymälässä voi olla toinen.
#5342
2*OG900 3D, Mach I, CLS 320,CLK 320, C43 AMG, SL 500, SEC 560, 220 Sb, 240 KGT
Vastaa Viestiin