9-3 Aero 2.8 V6
9-3 Aero 2.8 V6
Oma kokemus tasan nolla 2.8 V6 moottorista ja 9-3:sta, joten vuodesta 2007 eteenpäin 9-3 2.8 V6 Aerosta tietäviä, jos kertoisitte mitä vikoja, onko luotettava yleisesti ja mitkä kohdat ostaessa erityisesti katsottava yms.
SAAB 9-5 AERO SPORTCOMBI 2007
Re: 9-3 Aero 2.8 V6
Puolat, jakopää ovat yleisiä ongelmia.
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Re: 9-3 Aero 2.8 V6
Heips!
Kuinka yleisiä ovat jakopääongelmat? Onkos tähän joku fakta tarjota? Tiedän kyllä että joitain on raportoitu....
Mä ostin ko. kulkineen, vm -06 uudella korilla, talven korvalla Saksanpojalta. Tai ainakin turkinsiirtolaiselta. Tässä on autoloota, reilu satku ajettu, puolat just vaihdettu. Mulla kuskin penkinlämmitin kaput. Vakkari toimii miten haluaa. Pissapoika ei ruikkinut lasille lain. Ja melkein heti Suomeen tultua alkoi apparin puolen etukulma koliseen....Toivottavasti selviää koiranluulla, huonompi vaihtis olisi poikki mennyt iskari. Ilmeisesti ainakin toi iskarijuttu on tavallinen ongelma, muut vissiin enempivähempi autokohtaisia. Ja "halvalla" korjattavissa.
Vähäisellä kokemuksella tuntuu, että ainakin mun maksaman rahan arvoinen laitos. Yhtään autoa ei varmaan uskaltaisi hankkia jos pelkäisi "ennakkomainontaa". Saatika liikenneministerin ulostuloja .
Kuinka yleisiä ovat jakopääongelmat? Onkos tähän joku fakta tarjota? Tiedän kyllä että joitain on raportoitu....
Mä ostin ko. kulkineen, vm -06 uudella korilla, talven korvalla Saksanpojalta. Tai ainakin turkinsiirtolaiselta. Tässä on autoloota, reilu satku ajettu, puolat just vaihdettu. Mulla kuskin penkinlämmitin kaput. Vakkari toimii miten haluaa. Pissapoika ei ruikkinut lasille lain. Ja melkein heti Suomeen tultua alkoi apparin puolen etukulma koliseen....Toivottavasti selviää koiranluulla, huonompi vaihtis olisi poikki mennyt iskari. Ilmeisesti ainakin toi iskarijuttu on tavallinen ongelma, muut vissiin enempivähempi autokohtaisia. Ja "halvalla" korjattavissa.
Vähäisellä kokemuksella tuntuu, että ainakin mun maksaman rahan arvoinen laitos. Yhtään autoa ei varmaan uskaltaisi hankkia jos pelkäisi "ennakkomainontaa". Saatika liikenneministerin ulostuloja .
Re: 9-3 Aero 2.8 V6
Jakopää on kyllä ihan tyyppivika näissä:(
Re: 9-3 Aero 2.8 V6
No voi harmi. Koskas toi sit hajoaa ?
Re: 9-3 Aero 2.8 V6
Ei sitä ennustaa voi, mutta ei vissiin paljon ilmoittele ennen kun hajoaa, ooppelin puolella kun on sama kone ollut juttua pidemmän kaavan mukaan, käy lukemassa sieltä, itse en paljon yli 150.000 ajaisi vaihtamatta:)
Re: 9-3 Aero 2.8 V6
Lukasinpa joo noita juttuja....Mut tuskin kuitenkaan ihan kaikki ovat lauenneet . Tai näin ainakin uskon....ja toivon....Ja pitäiskös viel rukoillakin .
Re: 9-3 Aero 2.8 V6
Mutta eihän 2.8 V6 ole opelin kone, vaan Holdenin peruja Onneksi.K-PaX kirjoitti:Ei sitä ennustaa voi, mutta ei vissiin paljon ilmoittele ennen kun hajoaa, ooppelin puolella kun on sama kone ollut juttua pidemmän kaavan mukaan, käy lukemassa sieltä, itse en paljon yli 150.000 ajaisi vaihtamatta:)
9-3 SC Aero 2.8TS XWD -08
9000 Aero -97
9000 Aero -97
Re: 9-3 Aero 2.8 V6
Ostimpa Ruotsista varmuuden vuoksi 9-5 Aero farkun aj.197 tkm vm 2007, ei uskaltanu lähteä 9-3 Aeroon. Kiitos kommenteista.
SAAB 9-5 AERO SPORTCOMBI 2007
Re: 9-3 Aero 2.8 V6
Eikös tuo oo ihan sama Kone kun OPC?:O