Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
.
Viimeksi muokannut Keme, To Tammi 11, 2018 20:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jeeeeeee!
-
- "Ruisku"
- Viestit: 107
- Liittynyt: To Loka 01, 2015 15:10
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Täytyy tutkia tuota og satkun omaa jakajaa että millainen siellä on, kuvien mukaan ainakin oli sellainen kiekko missä on 4 tyhjää kohtaa.
Ja itse ainakin kun siitä pyörijän päästä koitin niin oli klappia, mutta saattoi olla kyllä siinä itse pyörijässäkin. Täytyy tutkailla.
Ja itse ainakin kun siitä pyörijän päästä koitin niin oli klappia, mutta saattoi olla kyllä siinä itse pyörijässäkin. Täytyy tutkailla.
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
.
Viimeksi muokannut Keme, To Tammi 11, 2018 20:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jeeeeeee!
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
OG900 jakajassa on 4 sakaraa. Ei siellä hirveästi väljää voi olla, muutenhan luovuttaja-autossa olisi aina ollut sytytys päin persettä.pikkuville kirjoitti:Täytyy tutkia tuota og satkun omaa jakajaa että millainen siellä on, kuvien mukaan ainakin oli sellainen kiekko missä on 4 tyhjää kohtaa.
Ja itse ainakin kun siitä pyörijän päästä koitin niin oli klappia, mutta saattoi olla kyllä siinä itse pyörijässäkin. Täytyy tutkailla.
OG900S MY91
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
-
- "Ruisku"
- Viestit: 107
- Liittynyt: To Loka 01, 2015 15:10
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Juu purin tuota jakajaa ja se oli se pyörijä vain kun oli väljä, ei siellä muuten mitään tuntunut.
Ja eikös tuo haistele niitä tyhjiä kohtia, että pitäisi nimenomaan saada vain yksi tyhjä kohta eikä yhtä sakaraa? Vai olenko nyt ihan hakoteillä?
Ja eikös tuo haistele niitä tyhjiä kohtia, että pitäisi nimenomaan saada vain yksi tyhjä kohta eikä yhtä sakaraa? Vai olenko nyt ihan hakoteillä?
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Mitenkäs jakoketjun venyminen...
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Sehän riippuu ihan siitä, miten rakennat elektroniikan toimimaan. Joka tapauksessa anturi tuottaa signaalijännitteen, kun ilmaväli on esteetön ja putoaa 0V, kun roottorin sakara on anturin ilmavälissä.pikkuville kirjoitti:Juu purin tuota jakajaa ja se oli se pyörijä vain kun oli väljä, ei siellä muuten mitään tuntunut.
Ja eikös tuo haistele niitä tyhjiä kohtia, että pitäisi nimenomaan saada vain yksi tyhjä kohta eikä yhtä sakaraa? Vai olenko nyt ihan hakoteillä?
OG900S MY91
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Nordic Porting Servicen facebookista bongattua:
Saab B234 (venttiilisetti lienee kuitenkin 34/32mm)
Ford Cosworth
Mitsu Evo8
Saab B234 (venttiilisetti lienee kuitenkin 34/32mm)
Ford Cosworth
Mitsu Evo8
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
saab 9000 portattu kansi uudempi malli mallia suomi cnc portattu.
2mm 95
4mm 145
6mm 212
8mm 251
10mm 267
12mm 272
tämä cnc portatun arvot,ei tarvii läteä meren taakse.
vakio virtaa 223-232 riippu valusta. vanhat 2.0 150 ja 190.
2mm 95
4mm 145
6mm 212
8mm 251
10mm 267
12mm 272
tämä cnc portatun arvot,ei tarvii läteä meren taakse.
vakio virtaa 223-232 riippu valusta. vanhat 2.0 150 ja 190.
-
- "Ruisku"
- Viestit: 124
- Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 06:05
- Paikkakunta: Askola
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Kyllähän siinä nyt taisi käydä niin, että kytkin luistaa Mitäs tonne voi nyt oikein keksiä? setuppi on jotain 400-500hv väliltä e85, viggenin asetelma, sorvattu VP ja 4 lapainen sintteri
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Minkä kokoinen sintteri siellä on? Jännä kun ei itsellä tuolla holset kokoonpanolla 240mm nelilapanen aeron asetelmalla luistanut..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
-
- "Ruisku"
- Viestit: 124
- Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 06:05
- Paikkakunta: Askola
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
228mm, sulla ei oo tarpeeks potkua tosiaan takaveto itellä, jos se nyt mihinkään vaikuttaa.. edittiä sen verran, että kolmosen voi vetää loppuun ku renkaat antaa periks, mutta nelosella ku kiekat menee jossain 5000 korvilla ja 1.8bar puskee nii siin kohtaa luistaa ja sama homma esim. motarilla ku ajaa 6. vaihteella ja lähtee kiihdyttää
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Nii..mulla on 240mm se sintteri.. ja ahtoi 5k 1.92bar nelosella ja vitskalla. Kolkilla ei saanu täyttä ahtoa päälle johtuen huonoista renkaista
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
-
- "Ruisku"
- Viestit: 124
- Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 06:05
- Paikkakunta: Askola
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
Jep jep. Onkos tonne nyt sit jotain kunnollista kytkintä saatavilla? Mahtaako 6-lapainen pelastaa tilannetta vai mitähän sinne keksisi.. Tilton ois kova sana, mutta niitä ei taidettu saabiin tehdä
EDIT: Tältä päivältä saatujen tietojen mukaan riitti 621nm luistattelemaan sintteriä jos penkkiin on uskomista. Voi siellä olla vähän enempikin kun tuli vähän epämääräinen veto muutenkin
EDIT: Tältä päivältä saatujen tietojen mukaan riitti 621nm luistattelemaan sintteriä jos penkkiin on uskomista. Voi siellä olla vähän enempikin kun tuli vähän epämääräinen veto muutenkin
Re: Random vinkkejä virikoneen rakentamiseen
.
Viimeksi muokannut Keme, To Tammi 11, 2018 20:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jeeeeeee!